Erikoisin paikka jossa olet yöpynyt?
Mä oon yöpynyt lapsena autossa ja nukkunut auton hattuhyllyllä. ;-)
Kommentit (50)
Jonkun random omakotitalon hiilikellarissa jonne "murtauduin" (ei tarvinnut rikkoa mitään) teininä kun olin karannut kotoa.
Ruumisautossa! Tosin käytöstä poistetussa...
Aika monessa jumppasalissa ja koululuokassa sekä Suomessa että muualla Euroopassa. Joskus jopa sellaisen paksun jumppapatjan päällä. Nunnaluostarissa Puolassa. Bussin penkissä polvet edessä olevaa selkänojaa vasten koukussa.
Uimakopissa.
Kalajoen särkillä, siellä hiekassa.
Jonkun taloyhtiön saunalla, jonne murtauduin yöksi.
Sillan alla.
Autossa.
Vaikka missä..
Rappukäytävässä, pakettiauton peräosassa, paljaalla kalliolla metsässä,
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:31"]Rappukäytävässä, pakettiauton peräosassa, paljaalla kalliolla metsässä,
[/quote] Niin ja koivukylän aseman hississä otettiin parin tunnin tirsat aamuyöstä kun venattiin junaa....
Monissa erilaisissa paikoissa on tullut tirsat vedettyä, mm. aprikoosipuun alla slovenialaisella viinitilalla. Ja kerran nukahdin lentokoneessa kotimaanlennolla lähtöä odotellessa, ja heräsin kun kone laskeutui määränpäähän. Ne tirsat tulivat tarpeeseen, kahden valvotun yön jälkeen. Sieltä skarppina kokoukseen.
Jonkun kerran on etelämpänä euroopassa ollut hienoja yöunia puutarhassa, kun on kuuma talo ilman ilmastointia ja lämmin yö, lakanat, tyyny ja huopa pihalle ja siellä nukkumaan nurmikolle tähtitaivaan alle.
Autotalli, trampoliini, auto, naapurin keinutuolissa heidän terassilla.. :D
Juna-asemalla Saksassa ja Itävallassa, puistossa taivasalla Pariisissa, lentokentällä useasti, risteilyaluksen käytävällä, laavussa, parvekkeella, seinättömässä bungalowissa