Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien sivulla joutuu nykyisin katsomaan 4 mainosta, että näkee videon

Vierailija
07.04.2023 |

kohta se on 10 minuutin mainostauko

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut että kukaan katsoisi noita iltalehtien mainosvideoita. Ap, taidat olla ensimmäinen.

Vierailija
2/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä katsonut, koska en jaksa mainoksia, hyvä tietää, ettei tarvi katsoa jatkossakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä mainosestoa

Vierailija
4/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI näkynyt yhtään mainosta kun kokeilin. Adblockeri toimii.

Vierailija
5/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, aika raivostuttavaa! Usein koko juttu on mainosten takana...

Mun mielestä sahaavat omaa osaansa, ei tuo kauan voi toimia noin, nyt jo olen vähentänyt lukemista. Taitaa muuten Iltalehdessä olla ihan sama.

Vierailija
6/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, aika raivostuttavaa! Usein koko juttu on mainosten takana...

Mun mielestä sahaavat omaa osaansa, ei tuo kauan voi toimia noin, nyt jo olen vähentänyt lukemista. Taitaa muuten Iltalehdessä olla ihan sama.

...omaa oksaansa...

Vierailija
7/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain osaa... Ota Brave-selain siihen kuppaiseen masiinaasi, niin ei huolen häivää...

Vierailija
8/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan katso mainosvideoita. Niiden ajaksi otetaan kuulokkeet korvilta ja viilaillaan kynsiä, täytetään sanaristikkoja TA opetellaan pari vierasta sanaa sanakirjasta.

Vierailija
9/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentointi mahdollisuus on myöskin vähentynyt siellä rajusti.

Vierailija
10/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mainosten tuputus on jotain hirveetä. Youtubekin oli joskus ilmainen ja nyt mainoksia täynnänsä. Käytän kännykällä ja olen yrittänyt jotain adblockereita mutta toimi youtubessa....

Vierailija
11/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mainosten tuputus on jotain hirveetä. Youtubekin oli joskus ilmainen ja nyt mainoksia täynnänsä. Käytän kännykällä ja olen yrittänyt jotain adblockereita mutta toimi youtubessa....

youtuben alas ajo alkoi kun google osti sen.

Vierailija
12/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa... Ota Brave-selain siihen kuppaiseen masiinaasi, niin ei huolen häivää...

Mun laitteessa mitään kuppaa oo...

Vierailija
13/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä adblocker ohjelmaa. Yhtäkkiä se oli lakannut toimimasta ja aina kun katsoin videon niin eteeni tuli 4 mainosta. . Latasin ohjelman uudelleen ja sain taas mielenrauhan.

Ap

Vierailija
14/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka selaa nettiä herran vuonna 2023 ilman mainostenestoa?

Vierailija
15/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mainokseneston hankittua ilmaiseksi muualta kuin google kaupasta tai app storesta?

Vierailija
16/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eine videot ole edes hyviä, turha vaiva niitä on yleensä katsoa. Kerran oli joku o8keasti söpö kissavideo.

Vierailija
17/17 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan yrittänyt katsoa niitä. Viimeksi kun oli jokin mielenkiintoinen juttu niin siinä oli liikaa mainoksia ja se jäi silloin katsomatta.