Iltasanomien sivulla joutuu nykyisin katsomaan 4 mainosta, että näkee videon
Kommentit (17)
En oo ikinä katsonut, koska en jaksa mainoksia, hyvä tietää, ettei tarvi katsoa jatkossakaan.
Olen huomannut saman, aika raivostuttavaa! Usein koko juttu on mainosten takana...
Mun mielestä sahaavat omaa osaansa, ei tuo kauan voi toimia noin, nyt jo olen vähentänyt lukemista. Taitaa muuten Iltalehdessä olla ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, aika raivostuttavaa! Usein koko juttu on mainosten takana...
Mun mielestä sahaavat omaa osaansa, ei tuo kauan voi toimia noin, nyt jo olen vähentänyt lukemista. Taitaa muuten Iltalehdessä olla ihan sama.
...omaa oksaansa...
Et vain osaa... Ota Brave-selain siihen kuppaiseen masiinaasi, niin ei huolen häivää...
Ei kukaan katso mainosvideoita. Niiden ajaksi otetaan kuulokkeet korvilta ja viilaillaan kynsiä, täytetään sanaristikkoja TA opetellaan pari vierasta sanaa sanakirjasta.
Tämä mainosten tuputus on jotain hirveetä. Youtubekin oli joskus ilmainen ja nyt mainoksia täynnänsä. Käytän kännykällä ja olen yrittänyt jotain adblockereita mutta toimi youtubessa....
Vierailija kirjoitti:
Tämä mainosten tuputus on jotain hirveetä. Youtubekin oli joskus ilmainen ja nyt mainoksia täynnänsä. Käytän kännykällä ja olen yrittänyt jotain adblockereita mutta toimi youtubessa....
youtuben alas ajo alkoi kun google osti sen.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa... Ota Brave-selain siihen kuppaiseen masiinaasi, niin ei huolen häivää...
Mun laitteessa mitään kuppaa oo...
Käytän kyllä adblocker ohjelmaa. Yhtäkkiä se oli lakannut toimimasta ja aina kun katsoin videon niin eteeni tuli 4 mainosta. . Latasin ohjelman uudelleen ja sain taas mielenrauhan.
Ap
Saako mainokseneston hankittua ilmaiseksi muualta kuin google kaupasta tai app storesta?
Eine videot ole edes hyviä, turha vaiva niitä on yleensä katsoa. Kerran oli joku o8keasti söpö kissavideo.
En ole pitkään aikaan yrittänyt katsoa niitä. Viimeksi kun oli jokin mielenkiintoinen juttu niin siinä oli liikaa mainoksia ja se jäi silloin katsomatta.
En ole ikinä kuullut että kukaan katsoisi noita iltalehtien mainosvideoita. Ap, taidat olla ensimmäinen.