Erikoisin paikka jossa olet yöpynyt?
Mä oon yöpynyt lapsena autossa ja nukkunut auton hattuhyllyllä. ;-)
Kommentit (50)
Lehtiroskiksessa (eli siis paperinkeräyslaatikko).
Kavereitten kanssa lumihankeen kaivamassamme lumiluolassa lähellä Åren hiihtokeskusta. Makuupussissa hiekkarannalla Nizzassa. Nämä tuli ekana mieleen plus lukuisat yöpymiset autoissa, teltoissa, laivoissa ja lentokentillä :) ihanaa kun mulla on semmonen reppureissaaja mies jonka kanssa on tullut matkusteltua. Ja ennen miehen tapaamistakin seikkailin vaikka missä :)
Kiitos ap, nyt muistan miks aikoinaan rakastuin mun mieheen :)))
Avoimessa laavussa joen rannalla.
Kovalla metallipenkillä kiinni olleessa laivaterminaalissa Italiassa :)
Nuotiolla monta kertaa joen rannalla kalareissulla tai jossakin keskellä korpea (kirjaimellisesti) marjareissulla. Eräkämpillä useinkin. Nämä yöpymispaikat eivät tosin meillä päin mitenkään erikoisia ole, myös ilman laavua ja makuupussia. Hyvä kasa vain kuusenhavuja alle ja nukkumaan.
Erikoisin taitaa olla urheiluseuratalon vintti. Ei saatu kyytiä kotiin, tai itse asiassa ei enää suostuttu nousemaan erään herraseurueen autoon vaan jäätiin mieluummin kylille. Kaunis kesäinen yö, ja nukkumapaikkaa loppuyöksi etsiessä löydettiin urheiluseurantalo, jossa oli tikkaan katolle ja siellä luukku, josta pääsi vintille.
Parvekkeella Helsingissä. Parveke oli lasittamaton.
Nukuttiin poikaystävän kanssa kylässä ollessa vaatekomerossa kun muualle ei mahtunu. Ahdasta oli ja kyläpaikan omistaja oli sellainen vanhapoika jolla oli vaatekomerossaan hieltä haisevia paitoja siellä täällä. Onneksi ei oltu ihan selvinpäin :)
Pyörävarastossa! Talvipakkasella olin unohtanut avaimet kotiin, huoltoyhtiö ei vastannut puhelimeen. Naapuritalon yöllinen kulkija päästi mut säälistä varastoon nukkumaan..
Laivan ulkokannella matkalla Kreikasta Italiaan. Oltiin ihan nokipilkuissa aamulla, laivan piipuista tuli jotain likaa, eikä ne koskaan lähteneet niistä vaatteista.
Unkarissa huvipuistossa taivasalla
Lentokentän laukkuhihnalla ek-kielikurssimatkan paluulentoa odotellessa Wienissä monta tuntia. Oli myöhässä kai ukkossään vuoksi.
-Vesitornissa
-"Nasussa" (telakuorma-auto, oy Torni ab)
-Työmaaparakissa Siperiassa. Ulkona pakkasta yli -50
-Vietnamissa hiekkarannalla
-betonibunkkerissa
-kaivoksessa satojen metrien syvyydessä
-öljynporauslautalla
-helikopterissa (maassa ollessa)
On niitä kai muitakin..
Hammastunturilla, perunakellarissa, hylätyssä ladossa
Pumpulipömpöli, piti sanomani.