Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Miksei työttömät ole keräämässä käpyjä?
Vuokranantajat on kaikki ahneita ja rikkaita paskapäitä. Siksi mulla on oikeus hajottaa kämppä ja jättää vuokrat maksamatta.
Luetellaan kivoja pieniä asioita, jotka piristi sun päivää tänään! :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:53"]Ammattikoulu on wt.
[/quote]
Ammattikoulu ON ihan oikeasti wt
Naisissa, jotka eivät saa emätinorgasmia joka yhdynnässä, on jotain vikaa!
Olen FM ja ajattelin leipoa kohta mokkapaloja. Olenko wt?
Löysin mökkimme pihalta marjapensaiden takaa isokokoisen (miehen) kengänjälkiä. Mieheni ei ole käynyt mökillä lumien sulamisen jälkeen, joten ei voi olla hänen jälkiään! Uskaltaako täällä enää nukkua? :(
Nyxän exä on outo!
Anoppini sormetti minua vahingossa!
Miksi lapsen opettaja ei vastaa wilma-viestiin jouluna/juhannuksena/keskiyöllä jne.
Hahahah, tää todiaan on todellinen av-simulaattori, koska täältä on poistettu ainakin kolme viestiä asiattomina!!!! :D tämä oli siis ohiksena. Jatkakaa.
Lapselle sukupuolineutraali, mieluiten luontoaiheinen, kaunis, pehmeä muttei lälly, kansainvälinen mutta suomalaiseen sukunimeen sopiva, moderni muttei liian outo, herkkä mutta voimakas nimi pojalle, jossa isän puolelta 1/8 kreikkalaista verta. Nimessä saisi olla esim. kirjaimet N, S, I, E, muttei missään nimessä kolmas kirjain R. Ehdotuksia? Kiitos etukäteen! - ap
Hiekkaa pimpissä ja kukkamultaa pyllynreiässä.
Gyne sanoi että mulla on kaunis pimppi. Mun mielestä ihan tavallinen, vai mitä olette mieltä? (kuva)
Let's speak some English, shall we? :)
Olenko liian kaunis/älykäs/huumorintajuinen kun en löydä miestä?
Baaripokalla oli leppäkerttuja esinahan alla.
Aloitin Ramadanin vieton kokeilumielessä, kohtalotovereita?