Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Miehenikin sanoi, että xx on yy.
Huomasitteko, että Nicke Lignellin VitaePro-mainos on alkanut jälleen pyöriä telkussa....argh
Miten joku voi olla näin kaunis? (linkki johonkin nevahööd-muotiblogiin)
Miten saa vatsalihakset näkyviin nopeasti? Onnistuuko kahdessa viikossa?
siis poistettiinko mun viesti? en näe sitä enää! se oli kyllä ihan asiallinen..
Virallinen ohjelman Xxxxxxxx-liveseurantaketju!
Voiko kuolleen hamsterin hävittää vessanpöntön kautta vai meneekö tukkoon? Ei siis ollut kääpiöhamsteri.
Joko teillä on aloitettu valmistautuminen jouluun?
Hääohjelma nyt kakkosella! (Ketju nostettu edelliseltä illalta/viime vuodelta/10 vuoden takaa)
Hävittäjä lensi juuri äsken TODELLA matalalla! Kamala pamaus! Pelottaa. Nytkö se alkaa...:(
G: Kenen julkkiksen kanssa olet harrastanut seksiä?
Ja taas on Leppilampi ruudussa.
Vastapäisen talon asukkaan kissa tuijottaa minua ikkunaruudun läpi joka aamu juodessani aamukahvia ja illalla syödessäni illallista. Se tuijotus häiritsee, ärsyttää ja pelottaa. Onko mahdollista, että se suunnittelee jotain? Näyttää siamilaiselta.
Tänään Cittarissa nähtyä..ei voi muuta sanoa kuin huh huh! (klikkaa jos haluat lukea enemmän)
Näin tänään Jussi Lammen rautatieasemalla.
Lomat lusittu, paluu arkeen! Selviytymisvinkkejä?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:29"]Tänään Cittarissa nähtyä..ei voi muuta sanoa kuin huh huh! (klikkaa jos haluat lukea enemmän)
[/quote]
(ketju klikattu auki) : HÄÄHÄÄÄ, huijasinpas mammoja!!!!!!!! xD xD xD
Muistaako kukaan sarjaa Melrose Place?
Siis help! Miten kameran filmirullasta saa siirrettyä kuvat koneelle tai vaikka suoraan puhelimen instaan? Lainasin lomamatkalle äidin filmikameraa (meidän oma kamera rikki), mutta nyt en tiedä miten tästä saa ne kuvat ulos. Rullasta tulee sitä nauhaa ja siitä pystyttiin jo miehen kanssa katsomaan valoa vasten vähän ennakkotunnelmia. Ihana reissu kyllä oli :-)