Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsintäkuulutan miehen Itä-Helsingistä!

Vierailija
20.06.2015 |

Eli kyseessä on pitkänhuiskea, raamikas, suomalainen kolmekymppinen mies. Lyhyt, ruskea tukka. Saatetaan tavata esimerkiksi taluttamasta kahta lapinkoiraa ja yhtä mittelspitzia/kleinspitzia (en muista, kumpi oli kyseessä) jossakin päin Itä-Helsinkiä, puistot etc.

Alkuvuodesta tuli vaan kausi, jolloin en kyennyt pitämään yhteyttä ihmisiin. Tällä välin kadotin tämän miehen. Hänen numeronsa on mennyt vaihtoon, eivätkä numerohaut tuota tulosta. Samoin nettiprofiilit ovat menneet poistoon/vaihtoon, en vaan kertakaikkiaan löydä häntä. Olisi suuri sääli, jos en saisi enää puhua tälle henkilölle koskaan. Meille ehti muodostua hieno ystävyyssuhde ja hän on huipputyyppi.

Joten; jos olet näet vähäisten antamieni tietojen mukaisen henkilön, käy nykäisemässä hihasta ja sano, että hänet on etsintäkuulutettu palstalla ja että kesä 2014 ja Pohjanmaat kutsuvat häntä. Iltapäivälehdet jättäköön tämän aloituksen noteeraamatta, en todellakaan halua tälle tämän suurempaa mediahuomiota. :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene nykimään vieraan ihmisen hihaa:

Minä: "Hei äijä, Pohjanmaa kutsuu sua, tiiäks"

Vieras: "Mitä helvettiä?"

Minä: *kompuroi karkuun*

Vierailija
2/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut kaikki profiilinsa ja vaihtanut nroa? Varmaan sotkeentunut johonkin rikolliseen ja koittaa kadota maan alle. En etsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 05:11"]En todellakaan mene nykimään vieraan ihmisen hihaa:

Minä: "Hei äijä, Pohjanmaa kutsuu sua, tiiäks"

Vieras: "Mitä helvettiä?"

Minä: *kompuroi karkuun*
[/quote]

Haha, voin hyvin kuvitella tilanteen. Absurdi ajatus, mutta pakko yrittää jotakin! :D

Ap

Vierailija
4/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä ny vähän väliä onko siilitie vai kontula.