Mikä asunnossasi ärsyttää
Tai onko jotain, jota haluaisit muuttaa?
Minua se, että olemme jumissa lasten koulun vuoksi tietyllä asuinalueella ja täältä ei saa järkeviä perheasuntoja, joihin meillä olisi varaa. Meneekö elämä nyt tässä välitilassa. Plussaa tietty asunnon sijainti.
Kommentit (75)
Että siellä on just nyt putkiremontti
Ei mikään, vain lapset puuttuvat kodista.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni, huono kuntoinen.
Remontoi kuntoon ja muuta tai jos vuokra niin muuta.
Vähän pakon edestä muutin sellaiseen huippumoderniin suikalekämppään... Eniten ottaa päähän säilytystilan puute, toiseksi eniten kämpän muoto. Mielestäni suikale ei ole järin kodikas .
Monet vain valittavat eivätkä tee muutoksia koskaan. Kaikki syytökset pistetään lasten piikkiin, heikkoa aikuisilta ihmisiltä. Aina kun ei voi tehdä jotakin niin syy liittyy lapsiin.
Ei oikeastaan mikään, on tehty itse korjauksia sen mukaan, miten on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pakon edestä muutin sellaiseen huippumoderniin suikalekämppään... Eniten ottaa päähän säilytystilan puute, toiseksi eniten kämpän muoto. Mielestäni suikale ei ole järin kodikas .
Voihan se olla. Onko se jokin uudisrakennus?
Äänieristys ja keittiön epäkäytännöllisyys tiskaamisen suhteen. Mutta verrattuna edelliseen asuntooni, tämä on aivan ihana!
Vuokranantaja. Hän ei suostu remontoimaan asuntoa ja kun olen koittanut ehdottaa parannuksia, hän on käskenyt pitämään mölyt mahassa tai ensi tammikuussa tulee kaikkien aikojen vuokrankorotus. Ja taitaa se tulla joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Äänieristys ja keittiön epäkäytännöllisyys tiskaamisen suhteen. Mutta verrattuna edelliseen asuntooni, tämä on aivan ihana!
Sama juttu. Pieni keittiö ilman kelvollista laskutilaa.
Kuinka paljon jaksatte panostaa sisustukseen ja remonttiin? Kuinka ison osan onnellisuudesta asuntonne tuo?
Asunto on minulle täydellinen kaikin puolin, niin kooltaan, sijainniltaan ja pohjaratkaisuiltaan. Ainoa miinus on turkiskuoriaiset. Myrkytetty on, mutta kun on vanha talo niin ei niistä eroon pääse. Eipä niitä onneksi näy edes kerran kuussa kun pitää paikat puhtaana.
Kylpyhuone on käynyt ahtaaksi, keittiö saisi olla isompi. Tykkäänkö asua sittenkään kerrostalossa.
Ei mua ärsytä mikään. Joskus pitää muuttaa isompaan, kun lapsen kasvaessa ei varmaan mahduta enää kaksioon.
Vanha talo ja sähköpuoli kaipaisi modernisointia, muuten ei mitään valitettavaa.
Keittiö saisi olla vähän isompi, siis levämpi lattiatilaltaan. Siellä on kahdelle ihmiselle vähän ahdasta touhuta samaan aikaan, ja mielellään kokattaisiin yhdessä. Keittiön välitila ei myöskään ole oman makuni mukainen, mutta on siisti ja hyväkuntoinen niin ei viitsi vaihtaa pelkästään sitä ennen kuin tulee koko keittiön remppa ajankohtaiseksi.
Toinen vessa on edellisen asukkaan vähän suttuisesti remppaama, mutta ei kuitenkaan niin hirveä, että jaksaisin alkaa kaakeleita vaihtamaan.
Laminaattilattia on koiralle liukas ja omastakin mielestä ikävän kova ja muovisen tuntuinen. Onneksi tykätään runsaista matoista.
Se, että talo on exän eikä mun omistama. No toivon mukaan tämä muuttuu joku päivä.
Millaisissa ratkaisuissa elätte te tyytyväiset ja onnelliset ja millä kokoonpanolla?
Liian pieni, huono kuntoinen.