Jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja mies rupeaa tekemään asian eteen "jotain" niin se onkin sitten huono juttu?
Eli miksi on niin huono hommeli naisille se että mies itse sattuisikin pitämään niitä kohtalon avaimia kätösissään?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?
Aivan yhtälailla miehetkin ihan itse päättävät siitä, kuka heidän mielestään on kiinnostava ja kuka ei. Eihän tämä mikään sukupuolikysymys ole.
Miksi sen pitäisi olla huono tai hyvä juttu kun löytyy eri miehiä, jotka kiinnostavat ilman pakkotemppuilua.
M voi olla kiinnostava muutoin kuin romanttisseksuaalisesti, eikä auta naurettava pakkotyrkkyily silloinkaan.
Koeta nyt vain hyväksyä, että ihankaikki naisyksilöt ei sinusta kiinnostu, vaikka kuinka jankkaat ja syyllistät.
Mies rupeaa tekemään asian kuin asian eteen "jotain", niin kaikki pitäisi saada heti ja vaivatta tarjottimella.
Naisten pitää pyydellä anteeksi ja pahoitella, ettei välittömästi tajuttu ja kun mies joutui näkemään vaivaa.
Huonoa toki, että mies ei osaa valita taistelun arvoisia taistelujaan ja rupeaa "jotain" tuulimyllyjä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?
Eikö se ole ainoa mahdollinen katsantokanta. Se nainen joko kiinnostuu tai ei, ei sitä voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ainoa mahdollinen katsantokanta. Se nainen joko kiinnostuu tai ei, ei sitä voi pakottaa.
Ei ole ylimielistä olla kiinnostumatta heistä, jotka eivät itseä kiinnosta. Tätä tajuamattomat ovat epävakaita.
Eipä tajuta keissi toisin päin sairaaksi pakkomielteisyydeksi sitä, että kaikkien pitäisi juuri itsestä kiinnostua.
Mieluummin pitäisi kiinnostumaton nainen saada väkisin kiinnostumaan kuin löytää aidosti kiinnostunut?
Onko tämä jotain siis esim. vainoamista ja soittelua keskellä yötä? Voin sanoa, että se ei toimi.
Jos naista ei kiinnosta niin kannattaa siirtyä eteenpäin tai sitten pysyä ystävinä.
Naisen ei on yleensä ei. Älä hanki lähestymiskieltoa.
Puhe "kohtalon avaimista kätösissä" kertoi kyllä minulle ihan sekunnissa, että tuosta äijästä kannattaa pysyä kaukana.
Eikö naiset pidäkään aloitekykyisistä miehistä ja tahdo tulla valloitetuiksi? Mikä juttu tää nyt on? Tekevätkö naiset nykyään aloitteita?
Eihän se mahdotonta ole, mutta suosittelisin vaan etsimään uuden kiinnostuksen kohteen.
Työkaverini on ihastunut minuun ja homma on edennyt ahdistavaan vaiheeseen. Pitkän lämmittelyn jälkeen hän rohkaistui pyytämään kahville ja jouduin torjumaan hänet. Teemme töitä yhdessä, joten vältellä ei voi. Nyt hän ilmeisesti yrittää uutta toimintatapaa, esittelee itseään "miehekkäänä" ja "dynaamisena". Todella kiusallista ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole kiinnostunut nyt, hän ei ole kiinnostunut koskaan.
Tämähän ei pidä paikkaansa, olen sen itse kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?
Niin, nainen voi sentään laihduttaa.
Mikään ei kyllä ole rasittavampaa kuin mies, joka on yksipuolisesti päättänyt että minä olen häntä varten!
Työpaikalla on yksi tyyppi, joka varmaan merkitsee muistivihkoon kaiken joutavan mitä olen esim tauoilla höpöttänyt, ja laittelee mese-viestejä tyyliin; saitko jo korjattua auton tuulilasin tai löysitkö jo käytetyt sukset itsellesi, onnittelee synttärit ja toivottaa hyvää viikonloppureissua siskon kanssa.
Ahdistavaa, eikä tosiaan tee tyypistä kiinnostavaa, vaan lähinnä pelottavan stalkkerin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti pystytte luotaamaan muutamassa SEKUNNISSA, onko mies kiinnostava? Miehellä voi olla salattuja ominaisuuksia, jotka tekevät hänestä kiinnostavan naisen silmissä.
No itse en pitänyt yhtä miestä kiinnostavana, kun tapasimme muutama vuosi sitten. Kuitenkin muutama kuukausi sitten aloin viettämään enemmän aikaa hänen ja hänen kavereidensa kanssa ja olenkin nyt alkanut ihastumaan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Puhe "kohtalon avaimista kätösissä" kertoi kyllä minulle ihan sekunnissa, että tuosta äijästä kannattaa pysyä kaukana.
Kuulostaa etovalta ja pahaenteiseltä. Onneksi tyrkkytollot miehet ovat näin tyhmiä ja paljastuvat hetimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset pidäkään aloitekykyisistä miehistä ja tahdo tulla valloitetuiksi? Mikä juttu tää nyt on? Tekevätkö naiset nykyään aloitteita?
Ei sillä aloitekyvyllä tai -kyvyttömyydellä ole väliä, jos kahdensuuntainen kemia niin juttu sujuu vaikeuksitta.
Silläkään ei ole väliä tekevätkö naiset yleensä aloitteita, jos kukaan nainen ei juuri sinulle ikinä tee aloitetta.
Muhun naisena tämä edellämainittu ei pidä. Haluan et mua metsästetään mielummin. Jos mulle mies olisi välinpitämättömänpi ja kaverillisempi niin antaisin olla. Myös tätä tukee se että useat pelimiehet käyttänyt hyväkseen ja olen juokssut miesten perässä joten en sellaista tee enää. Jos miestä kiinnostaa hän jahtaa arvoistaan kiinnostavaa naista. Kiinnostus kannattaa tehdä myös selväksi mitä naisesta haluaa eikä pelailla.
T. Nainen 29