Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja mies rupeaa tekemään asian eteen "jotain" niin se onkin sitten huono juttu?

suave
09.02.2022 |

Eli miksi on niin huono hommeli naisille se että mies itse sattuisikin pitämään niitä kohtalon avaimia kätösissään?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun, jos persjalkainen mies kasvaa sen 20cm pituutta.

Tai jos tähän ei kykene, niin tulot kun nostaa sinne n. 15ke/kk niin ei haittaa vaikka lyhyt. Kunhan kaverit ei nää.

Vierailija
22/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä joitain näitä kommentteja, joissa ollaan niin ehdottomia, ettei kiinnostus voisi myöhemmin herätä. Siihen kai esimerkiksi pariterapiakin usein perustuu, että yritetään nähdä toinen uusin silmin ja molemmat tekevät jotain muutoksia suhteen pelastamiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?

Tää on sukua sille aloitukselle, jossa ihmeteltiin, miksei työpaikan kaunis nainen kiinnostunut kenestäkään työpaikan miehestä ja jossa pohdittiin, että äijät riviin ja mimmi valkkaamaan siitä joku. Sehän oli sillätavoin koominen ketju että ap itse poistatti sen kun tälle valkkaamiselle hurrattiin hänestä sarkastisella ja pilkkaavalla tavalla.

Kenen mielestä nyt sitten on ylimielistä se, että saa itse valita kumppaninsa tai olla valitsematta.

Vierailija
24/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä joitain näitä kommentteja, joissa ollaan niin ehdottomia, ettei kiinnostus voisi myöhemmin herätä. Siihen kai esimerkiksi pariterapiakin usein perustuu, että yritetään nähdä toinen uusin silmin ja molemmat tekevät jotain muutoksia suhteen pelastamiseksi. 

Älä oo tosikko. Ap on trolli.

Vierailija
25/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?

Kuka niin on väittänyt? Ei minustakaan moni mies ole oikeasti kiinnostunut, vaikka ulkonäöltäni kuulunkin siihen standardiin, mikä yleisesti kelpaa miehille.

Vierailija
26/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki siitä pariterapiasta puhuu, mutta kuinka moni pariskunta siellä oikeasti käy?

Tuskin monikaan.

Elokuvissa taas kaikki.

Vierailija
27/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas. Jos minä inhoan hernekeittoa, mutta sinä pidät siitä, niin pitäisikö meidän neuvotella YHDESSÄ siitä, että pitäisinkö keitosta kuitenkin?!

Jessus että jotkut on päästään sekaisin.

Vierailija
28/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?

No ei, se että nainen ei ole TAJUNNUT miehen olevan kiinnostava, tarkoita sitä että mies ei olisi kiinnostava.

ap

Voihan se olla jonkun muun mielestä. Ei kannata ruveta jankkaamaan, että olen minkä kiinnostava, oo-len-pas en kuuntele, korvat tukittu!

Vierailija
29/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas. Jos minä inhoan hernekeittoa, mutta sinä pidät siitä, niin pitäisikö meidän neuvotella YHDESSÄ siitä, että pitäisinkö keitosta kuitenkin?!

Heh, ihan normi naisten suosima toimintatapa esimerkiksi sisustusasioissa...

Vierailija
30/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki siitä pariterapiasta puhuu, mutta kuinka moni pariskunta siellä oikeasti käy?

Tuskin monikaan.

Elokuvissa taas kaikki.

No en minä tiedä, miten moni siellä käy, mutta sellaista nyt käsittääkseni on olemassa ja johonkin se perustuu. 

Vierailija
31/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on kun:

1. mies ei tee aloitetta tai osoita kiinnostusta naiseen

2. nainen ei tee aloitetta tai osoita kiinnostusta mieheen

kukaan ei myöskään yritä tehdä mitään kiinnostuksen puutteen muuttamiseksi.

Näin kenellekään ei tule paha mieli missään tilanteessa.

Vierailija
32/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kryptinen aloitus. Kyllähän on täysin mahdollista, että tekemällä "jotain" saa jonkun kiinnostumaan itsestään myöhemmin. Itse esimerkiksi olen seurustellut miehen kanssa, jota muutama vuosi ennen seurustelua pidin vastenmielisenä, mutta sitten alettiin olla tekemisissä enemmän ja jokin vain naksahti kohdalleen. 

Niin siis lähtökohtaisesti kukaan ei ole kiinnostava ennen kuin tulee "jotain" miksi se alkaa kiinnostaa.

Vierailija
33/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parasta on kun:

1. mies ei tee aloitetta tai osoita kiinnostusta naiseen

2. nainen ei tee aloitetta tai osoita kiinnostusta mieheen

kukaan ei myöskään yritä tehdä mitään kiinnostuksen puutteen muuttamiseksi.

Näin kenellekään ei tule paha mieli missään tilanteessa.

Tämä on tosi hyvä ohjenuora. Jos ei kiinnosta niin ei kiinosta.

Vierailija
34/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ihan normi naisten suosima toimintatapa esimerkiksi sisustusasioissa...

Tosi outoa. Siis jotkut randomnaiset tulee neuvottelemaan sinun sisustuksestasi? Missä tätä tapahtuu?

Vierailija
35/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole huono juttu. Toki nainen voi muuttaa mieltään jos tutustuu mieheen kunnolla ja alkaakin nähdä hänet kiinnostavana.

Vierailija
36/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariterapiassa olevat ovat vielä pariskunta eli joskus nähneet toisissaan jotain.

Vierailija
37/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap nainen rauhaan, et tunnu olevan pääkopastasi normaali.

Vierailija
38/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mikä se "jotain" on. Itse olen esimerkiksi kiinnostunut miehestä myöhemmin, kun olen oppinut tuntemaan miehen paremmin. Tosin mies ei missään välissä tyrkyttänyt itseään eikä varsinaisesti yrittänyt iskeä.

Toisella kertaa kiinnostuin miehestä 5 vuoden jälkeen, kun tajusin että hieman hölmö epävarma ruipelo oli muuttunut itsevarmaksi mieheksi. Työpaikka ei ollut muuttunut, eli väärleuille tiedoksi ettei rahasta ollut kysymys, vaan henkisestä kasvusta.

Hyvä. Nyt "väärleuikin" tietää.

Vierailija
39/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä ole huono juttu. Toki nainen voi muuttaa mieltään jos tutustuu mieheen kunnolla ja alkaakin nähdä hänet kiinnostavana.

Toisin sanoen biologinen kello tikittää, eikä muita miehiä ole näköpiirissä.

Vierailija
40/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä meinaat tolla? Että naisen pitäisi aina SOPIA miehen kanssa että mies on kiinnostava? Kiinnostava ajatus, joka selvensi miksi naista ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi