Jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja mies rupeaa tekemään asian eteen "jotain" niin se onkin sitten huono juttu?
Eli miksi on niin huono hommeli naisille se että mies itse sattuisikin pitämään niitä kohtalon avaimia kätösissään?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?
Herran jestas. Jos minä inhoan hernekeittoa, mutta sinä pidät siitä, niin pitäisikö meidän neuvotella YHDESSÄ siitä, että pitäisinkö keitosta kuitenkin?!
Jessus että jotkut on päästään sekaisin.Jos inhoat hernekeittoa, sinulle on pakkosyötettävä sitä tajutaksesi, että hernekeitto on hyvää. Ja sehän on, oikein valmistettuna.
Saattaa kuuma soppakattila päätyä haaruksillesi.
Joskus random miehet lähettää kaveripyynnön ja viestiä facessa ja yrittää liehitellä. Kun kysyn syytä niin he vastaavat että olen nätti. Usein nämä miehet näyttävät seinästä repästyiltä. Miksi kiinnostuisin näistä miehistä? Lisäksi viesteissä he usein vain valittaa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä ole huono juttu. Toki nainen voi muuttaa mieltään jos tutustuu mieheen kunnolla ja alkaakin nähdä hänet kiinnostavana.
Toisin sanoen biologinen kello tikittää, eikä muita miehiä ole näköpiirissä.
Ainakin yhdellä alapeukuttajalla biologinen kello tikittää - tunnustakaa nyt te muutkin!
Nyt jo kahdella tikittää!
Haha, oletko kuullut naisten vapaaehtoisesta lapsettomuudesta?
Siinä vaiheessa, kun lahkeessa on perhettä haluava mies niin ero tapahtuu yhteisymmärryksessä. Siitä huolimatta useat naiset haluaa kuitenkin elämänkumppanikseen samanhenkisen naisen. Se on varmasti vaikea ymmärtää, jos itse on saanut usein pakit, ettei sua haluttu silloinkaan, vaikkei kellon tikityksellä ole naiselle merkitystä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?
Herran jestas. Jos minä inhoan hernekeittoa, mutta sinä pidät siitä, niin pitäisikö meidän neuvotella YHDESSÄ siitä, että pitäisinkö keitosta kuitenkin?!
Jessus että jotkut on päästään sekaisin.Jos inhoat hernekeittoa, sinulle on pakkosyötettävä sitä tajutaksesi, että hernekeitto on hyvää. Ja sehän on, oikein valmistettuna.
Onhan se oikeanlainen hernekeitto tosi hyvää. Mutta kaikki miehet ei ole oikeanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä ole huono juttu. Toki nainen voi muuttaa mieltään jos tutustuu mieheen kunnolla ja alkaakin nähdä hänet kiinnostavana.
Ainakin yhdellä alapeukuttajalla biologinen kello tikittää - tunnustakaa nyt te muutkin!
Nyt jo neljällä tikittää! On miesten markkinat.
Äkkiä miehet tekemään "jotain"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä palstamiehet tekemään "jotain" että saatte palstan alanuolenantajat kiinnostumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oikeanlainen hernekeitto tosi hyvää. Mutta kaikki miehet ei ole oikeanlaisia.
Kaikki miehet eivät ole oikeanlaisia kaikille naisille ja jotkut eivät kellekään. Ei auta u l i n a t markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?
Minä taas tiedän montakin tapausta jossa ensivaikutelma on voinut muuttua päälaelleen tai ihmiset ovat löytäneet toisistaan ystävyyden jälkeen muutakin.
No riippuu (tapauskohtaisesti) pitkälti siitä onko asialle edes ko. miehen osalta "jotain" tai mitään tehtävissä. Ap kirjoittaa "jotain" lainausmerkeissä, mikä osoittaa, että ei ole tietoinen mitä tehdä ja kannattaako yrittää.
Lisäksi se mitä ap on itse mieltä/luulee, että _asialle_ pitäisi/voisi tehdä ei valitettavasti aina vastaa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä palstamiehet tekemään "jotain" että saatte palstan alanuolenantajat kiinnostumaan!
Alanuoli! Joku vässykkä ei uskalla tehdä "jotain"!
Miksi ap jaanaa hänestä kiinnostumattomista naisista, eikä keskity ja panosta niihin, jotka voisivat kiinnostua?
Kyllä se mahdollista on. Jos mies on vaikka alkoholisti mutta ei muuta vikaa, niin kyllä hoidon käytyään ja raitistuttuaan mulle kelpais.
Vierailija kirjoitti:
No mietipä toisinpäin, jos joku nainen, josta et ole kiinnostunut yrittäisi iskeä sinua, eikä uskoisi ettei sinua kiinnosta, vaan ahdistelisi koko ajan, niin eikö ahdistaisi? Haluaisit tavata sinua kiinnostavamman naisen ja pääsisit treffeille asti, mutta tämä inhokki nainen tulisi pilaamaan nekin. Kyllä saa nainen ja mieskin valita kenestä pitää ja sen jota ei valita kannattaa vain jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mahdollista on. Jos mies on vaikka alkoholisti mutta ei muuta vikaa, niin kyllä hoidon käytyään ja raitistuttuaan mulle kelpais.
Sinulle kelpaisi, mutta kaikille muille ei välttämättä, koska vahingot jo tapahtuneet (aivot ja terveys juotu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä toisinpäin, jos joku nainen, josta et ole kiinnostunut yrittäisi iskeä sinua, eikä uskoisi ettei sinua kiinnosta, vaan ahdistelisi koko ajan, niin eikö ahdistaisi? Haluaisit tavata sinua kiinnostavamman naisen ja pääsisit treffeille asti, mutta tämä inhokki nainen tulisi pilaamaan nekin. Kyllä saa nainen ja mieskin valita kenestä pitää ja sen jota ei valita kannattaa vain jatkaa matkaa.
Ei ap:t tajua tuollaista tilannetta, koska häirikkönaiset niin harvinaisia ja joka tapauksessa häirikönkin panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle kelpaisi, mutta kaikille muille ei välttämättä, koska vahingot jo tapahtuneet (aivot ja terveys juotu).
Tiedän millaisia riippuvaiset ovat vaikka olisivat "päässeet irti" joten en ottaisi riksiä ex-alkkiksen kanssa. Se on aika pommi mikä odottaa vain räjähtämistä.
Teko on tehoton, triviaali, merkityksetön ja parhaimmillaankin neutraali, jos sillä ei toivottua lopputulosta.
Huono juttu vasta sitten jos (naisen puolelta etova ja ei-toivottu) epätoivoinen väkisinulitekeminen ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?
Minä taas tiedän montakin tapausta jossa ensivaikutelma on voinut muuttua päälaelleen tai ihmiset ovat löytäneet toisistaan ystävyyden jälkeen muutakin.
Ei ole ensivaikutelmasta kyse silloin kun joku toinen ei syistä xyz kiinnosta ystävänä, kumppanina tai minään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariterapiassa ollaan vasta sitten kun ollaan jo oltu (edes hetken) pari kun taas ap ei väkipakolla paria saa.
Pariterapiaan joudutaan, kun nainen on valinnut miehen vain sillä perusteella, että biologinen kello on tikittänyt.
Tämä on vain yksi mahdollisuus. Pariterapia on tarpeen jos parilla kitkaa. Ensin pitäisi vaan silti saada se pari.