Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanoisit miehellesi, että olet erittäin tyytymätön avioliittoonne

Vierailija
19.06.2015 |

Niin mitä mies tekisi? Jos osaisit myös perustella, miksi olet tyytymätön ja toteaisit asian täysin rauhallisesti ja silmiin katsoen. Miten asia etenisi, vai etenisikö mitenkään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ja mies tilasi jatkopalan kikkeliinsä. Nyt on hurmio huipussaan!

Vierailija
2/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkö siinä vain pitäisi muuttua? Näkeekö ap, että on itsekin osallisena siihen, että kokee tyytymättömyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:03"]Miehenkö siinä vain pitäisi muuttua? Näkeekö ap, että on itsekin osallisena siihen, että kokee tyytymättömyyttä?
[/quote]
Eli mies tulkitsee sanomiseni syytöksenä? Itse yritin avata keskustelua. Jatkoin sanomistani vielä kysymällä hänen mielipidettään nykytilanteesta. Ap

Vierailija
4/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsesäälinen ryyppyputki tuosta meillä seuraisi. 

Vierailija
5/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No älä ny viitti"

Vierailija
6/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen nyt siis sitä, että mikä olisi välitön reaktio sanomiseen, en sitä, mitä tapahtuisi viikon päästä. Ap

Vierailija
7/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen sanonut, mies sanoi että
suhde on aivan täydellinen, ei muuttais mitään nim. Viime syksynä viimeksi seksiä

Vierailija
8/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin joku aika sitten. Mies aloitti suunnittelemaan kaikkia reissuja ja tapahtumia kaupungissamme, että tehtäisiin jotain erilaista!

Vierailija
9/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ja vastaus oli käsky lähteä helvettiin sitten, ehkäpä sen teenkin.

Vierailija
10/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mitä sanon, mutta yleensä mies ei vastaa mitään. Kun aikani kärtän että sano nyt jotain, niin mies sanoo että mitä tässä nyt pitäisi sanoa, sitten alan itkeä, ja mies sanoo että eihän tässä meillä mitään hätää ole. Yleensä mulla on niitä mietteitä silloin kun olen ollut puutteessa yli kuukauden, tuntuu että mies ei välitä, ei rakasta, ja kaikki menee päin helvettiä muutenkin, kun saa kunnolla seksiä, on kaikki taas ihan jees.

Vierailija
11/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu yhtään mitään ja asiasta ei ilmeisesti kiinnosta edes keskustella. Enköhän kohta pakkaa kamani ja lähde.

Vierailija
12/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaisi että niin hänkin.

Vierailija
13/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:47"]

Ei tapahdu yhtään mitään ja asiasta ei ilmeisesti kiinnosta edes keskustella. Enköhän kohta pakkaa kamani ja lähde.

[/quote]

Tämä. Vuosi-pari täytyy vielä odottaa lapsiin liittyvistä käytännön syistä.

Vierailija
14/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuisi ja alkaisi kiihkolla kertoa mikä kaikki minussa on vialla. Eikä hän yhtään tajuaisi, että en varsinaisesti olisikaan kieltämässä omaa osuuttani, vaan nimenomaan avaamassa sitä tosiseikkaa, että tämä nyt ei vaan enää toimi.

Vierailija
15/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä on, että näin moni mies ei tunnu ymmärtävän omaa osuuttaan parisuhteessa? Aloitin aiheen, koska oma mieheni ei reagoinut mitenkään. Kun aikani ystävällisesti jankkasin, sain jonkinlaisen ympäripyöreän vastauksen. Nyt siitä on jo pari viikkoa, eikä mies ole tehnyt elettäkään siihen suuntaan että vaikuttaisi mitenkään tajuavan. En yhtään ihmettele, että Suomessa ero tulee miehelle usein kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ap

Vierailija
16/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/26 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyisi, että miksi olen tyytymätön. Ei suuttuisi, mutta syyttäisi itseään ja haluaisi keskustella asiasta. Yhdessä sitten pohdittaisiin mitä pitää tehdä suhteen eteen.

Vierailija
18/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisi tarkempia tietoja/mitä hän voisi tehdä tilanteen paranemiseksi. Sitten muutamien kuukausien päästä huomaisin että mies on kaikessa hiljaisuudessa mitään kiitosta odottamatta tehnyt rakentavia muutoksia ongelmien suhteen. Nöyräksi vetää naisen <3 Tavoitteena on oppia yhtä hyväksi kumppaniksi :)

Vierailija
19/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että niin hänkin (on tyytymätön). Pyysin nimeämään kolme asiaa, jotka haluaisi muuttuvan.. Ei kyennyt nimeämään ainoatakaan, ei ole kuulemma "miettinyt asiaa".. Voi huoh. Mieheni kanssa on turha keskustella asiasta, koska hän ei osaa keskustella vaan ottaa kaiken syytöksenä.

Vierailija
20/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:35"]

Mikä helvetti siinä on, että näin moni mies ei tunnu ymmärtävän omaa osuuttaan parisuhteessa? Aloitin aiheen, koska oma mieheni ei reagoinut mitenkään. Kun aikani ystävällisesti jankkasin, sain jonkinlaisen ympäripyöreän vastauksen. Nyt siitä on jo pari viikkoa, eikä mies ole tehnyt elettäkään siihen suuntaan että vaikuttaisi mitenkään tajuavan. En yhtään ihmettele, että Suomessa ero tulee miehelle usein kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ap

[/quote]

No miten miehen tulisi reagoida, jotta olisit tyytyväinen? En minäkään ole täysin tyytyväinen suhteeseemme. Vaimo tietää tasan tarkkaan, mitkä asiat minua kaivertaa, mutta ei silti muuta omaa käytöstään. Minulla on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: joko sietää epäkohtia tai lähteä kävelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme