Juhannus pilalla - vihaan niin miestäni
Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu.
Että hyvää juhannusta vaan minulle.
Kommentit (92)
Vai että oikein juhannus PILALLA :D :D :D
Mikä urpo, on leiponut lakkakakkuun lohta ja AVONAISEN tillipussin?
Ei näitä paskoja provoja kannata ruokkia.
Ja kukaan vieraista ei sitä haista. Rouvan hermot nyt ei vaan kestä kestitsemistä. Hengitä syvään ja pyydä siipaltasi anteeksi, sattuuhan näitä.
Kuule AP, seuraavan kerran laita miehellesi tarkat ohjeet miten toimia ja varaa se kupu. Miehet ajattelevat asiat hiukan eri kantilta kuin me naiset. Aakkosmyymälästä haet uudet kermat, munia, pakastemarjat ja liivatetta. Teet valkuaisista marengin jonka paistat uunissaja keltuaisista vaniljakastikkeen. Teet marjoista ja soosista ja kermasta liivatteen avulla kreemiä jonka tunget sinne marenkilevyjen väliiin , loppu kerma päälle. Ilta pelastettu.
Lakkakaku? Kuka sanoo lakaksi hiton hyvää marjaa, joka on hilla ei lakka.
Mutta mukavaa juhannusta silti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"]Kuule AP, seuraavan kerran laita miehellesi tarkat ohjeet miten toimia ja varaa se kupu. Miehet ajattelevat asiat hiukan eri kantilta kuin me naiset. Aakkosmyymälästä haet uudet kermat, munia, pakastemarjat ja liivatetta. Teet valkuaisista marengin jonka paistat uunissaja keltuaisista vaniljakastikkeen. Teet marjoista ja soosista ja kermasta liivatteen avulla kreemiä jonka tunget sinne marenkilevyjen väliiin , loppu kerma päälle. Ilta pelastettu.
[/quote]
Kiitti kakkuvinkistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]
Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu. Että hyvää juhannusta vaan minulle.
[/quote]Kakku pöytään, ja kerrot mitä on käynyt, ne ottaa joille maistuu.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"]
Kuule AP, seuraavan kerran laita miehellesi tarkat ohjeet miten toimia ja varaa se kupu. Miehet ajattelevat asiat hiukan eri kantilta kuin me naiset. Aakkosmyymälästä haet uudet kermat, munia, pakastemarjat ja liivatetta. Teet valkuaisista marengin jonka paistat uunissaja keltuaisista vaniljakastikkeen. Teet marjoista ja soosista ja kermasta liivatteen avulla kreemiä jonka tunget sinne marenkilevyjen väliiin , loppu kerma päälle. Ilta pelastettu.
[/quote] Jos sun oma mies on ajattelematon, se ei tarkoita että kaikki olisivat.
[/quote]
Mun mieheni ei tarvitse opastusta keittiössä, on ihan guru. Terkuin kakkuvinkin antaja.
Olisihan siinä hyvä olla kupu päällä, mutta ei se kakku välttämättä pilalla ole. Ota hieman kermaa lusikalla huomaamattomasta paikasta ja maista (ilman ennakko-oletuksia). Jos kerma maistuu oikeasti pahalle, sitten voisit tosiaan kokeilla sen kaapimista ja uuden vatkaamista tilalle.
PS. Mun mies ei osaisi edes tehdä lakkakakkua, osaisi ehkä vatkata sen kerman kakun päälle jos ohjeistaisin... Enkä edes vihaa häntä.
Ohhoh! Pienestä menee juhannus pilalle. Ja uskomatonta että yhden kakun takia uhoaa vihaavansa miestään. Höllää nyt vähän ja koita vaikka nauraa vahingolle. Oma reaktiosi pilaa juhannuksen, ei se, että kakku menee piloille.
Laita kakku pesukoneeseen ja lisää etikkaa huuhteluaineeksi niin lähtee hajut.
juotat viiniä ja viina niin ne vieraat mitään makuja maista tai hajuja haista.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu.
Että hyvää juhannusta vaan minulle.
[/quote]
Vitsi sä olet pimeä jos et ole provo. Miehellesi sanoisin jätä se sika!
Terv. Nainen jonka mielestä turhasta nalkuttaminen on typerää, turhaa ja ilkeää
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"]
[/quote] Jos sun oma mies on ajattelematon, se ei tarkoita että kaikki olisivat.
[/quote]
Mun mieheni ei tarvitse opastusta keittiössä, on ihan guru. Terkuin kakkuvinkin antaja.
[/quote]
Kyllä meilläkin minä kysyn mieheltä neuvoa keittiöasioissa. Varsinkin jos on jotain erikoisempia järjestelyjä, niin insinöörin ongelmanratkaisuukyky on lyömätön.
Ei juma mikä mies sulla! Mä voin ottaa sen heti, jos te breikkaatte! Multa ei luonnistu kakut eikä piirakat, joten oispa voutia saada niitä pöytään ihan tuoreeltaan!
Ai ai ai. Mun Juhannuksen tuo luomakunnan ihme kruunaisi ihanaisesti kermoillaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:10"]
No kaavit siitä päältä kermavaahvot pois, haet ABC:ltä uutta kermaa ja vatkaat siihen kakun päälle. Mikä on ongelma?
[/quote]
Minä ajattelin samaa. Ei kai se koko kakku ime niitä jääkaapin tuoksuja?