Juhannus pilalla - vihaan niin miestäni
Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu.
Että hyvää juhannusta vaan minulle.
Kommentit (92)
Tai sitten voit vetästä ne kermat kokonaan kissan kippoon (aika nautinto voi olla kerman ja lohen sekoitus mirrille ;).
Pöydässä sitten tuijottelet kuolettavan syyttävästi miestäsi, ja lauot että "Kuka vei kermat päältä? Jooseppi, sinäkö se taas olit?"
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]
Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu. Että hyvää juhannusta vaan minulle.
[/quote]
Tuskin näkee ensi juhannusta tuo suhde.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"]
Kuule AP, seuraavan kerran laita miehellesi tarkat ohjeet miten toimia ja varaa se kupu. Miehet ajattelevat asiat hiukan eri kantilta kuin me naiset. Aakkosmyymälästä haet uudet kermat, munia, pakastemarjat ja liivatetta. Teet valkuaisista marengin jonka paistat uunissaja keltuaisista vaniljakastikkeen. Teet marjoista ja soosista ja kermasta liivatteen avulla kreemiä jonka tunget sinne marenkilevyjen väliiin , loppu kerma päälle. Ilta pelastettu.
[/quote] Jos sun oma mies on ajattelematon, se ei tarkoita että kaikki olisivat.
Lähde ja äkkiä sisko! Mä en tollasta sikaa katselis enää hetkeäkään..womanpower!
No kaavit siitä päältä kermavaahvot pois, haet ABC:ltä uutta kermaa ja vatkaat siihen kakun päälle. Mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu.
Että hyvää juhannusta vaan minulle.
[/quote]
Feel ya bro. Mä oon samanlainen perfektionisti kun sä ja ilmottaudun samanlaiseksi kusipääksi!
Tää on varmaan provo. Ota se kakku sieltä jääkaapista tuulettumaan. Ei siihen mitään hajua pysyvästi jää. Varmasti on ihan hyvää.
Mies joka osaa tehdä lakkakermakakun on aika harvinainen helmi. Ei varmaan ollut kuitenkaan niin kokenut, että tajusi hajujen tarttuvan. Muttat otat sen kakun johonkin viileään tuulettumaan tai vaikka vaihdat ne kermat jos tuntuu pahalta...
Kaikesta ne ihmiset vetääkin pulttia. Ei ihme että parisuhteet on monella yhtä helvettiä.
Kun ne vieraat on ensin syöneet sitä lohta ja tilliä, niin eivät maista enää näitä makuja kermavaahdossa, no worries!
Minkä ihmeen takia ne savulohet on ilman suojaa hajustamassa miehesi tekemää hienoa lakkakermakakkua? Oletko ap itse jättänyt suojaamatta ne?!
Älä nyt akka valita..syö ja ole hiljaa ☺
No mun mies ei suostusi edes tekemään mitään kakkuja. Että sikäli olet aika onnekas.
Mä hyppisin riemusta jos mieheni ylipäätänsä tekisi kakun, ihan minkä tahansa kakun.
Hyi hel**tti mikä kitisevä ämmä. Miten sä edes olet saanut miehen?
marenkikakku? Yök. Mieluummin söisin sitä lakkakakkua vaikka sitten savulohiaromeilla.
aloittajan hermoilun ymmärtää jos juhannusta viettämään on tulossa Gordon Ramsay, Marco Pierre White, Jyrki Sukula ja vaikka vielä H. Välimäki kaupan päälle. Kaikki näistä sekä nälkäisiä että ärtyneitä.
Vihaat miestäsi aika heppoisin perustein :)
Onneksi olen tunari tekemään kakkuja ja en edes viitsi mutta mä haen appelsiini jäätelön pakkasesta.
Hyvää juhannusta teille.
Muuten mun mies ei osaa tehdä lakkakakkuja.
Pienestä menee juhannus pilalle. Tule sitten tänne vinkumaan kun miehesi kuolee. Tuntuu aika mitättömältä joku kakku. T. Leski jonka mies kuoli syöpään talvella.