Juhannus pilalla - vihaan niin miestäni
Sen vastuulla oli lakkakermakakun teko. No se teki sen ja pisti sen jääkaappiin ilman mitään kupua. En ollut aamulla kotona vaan laittamassa asiakkaalle hääkampausta. Kotiin tullessa menin jääkaapille ja näin kakun. Tuollainen kermakakku imee kaikki jääkapissa olevat hajut itseensä ja siellä kaapissa oli vaikka mitä. Savulohta, avoin tillipussi jne. Illalla olisi vieraat tulossa. Vituttaa niin paljon että on tuollainen tunari aviomiehenä. Asun kaiken lisäksi pikku kylällä, täällä on kaikki muu kiinni paitsi abc. Pitää lähteä hakemaan joku pakastetorttu.
Että hyvää juhannusta vaan minulle.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkakaku? Kuka sanoo lakaksi hiton hyvää marjaa, joka on hilla ei lakka.
Mutta mukavaa juhannusta silti.Lintti se on.
Ja hyvää juhqnnusta sinnekin.
Mä haluan sen miehen joulupukikseni. Ap, älä panttaa, laita kiertoon vaan. Saa tulla tekemään mun kanssa torttuja.
Ap itse aiheutti ongelman jättämällä haisukalaa avonaisena jääkaappiin.
Pistäkää erikseen ne tuoksuvat ruuat naiset!
Voithan ottaa äkkilähdön etelään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä urpo, on leiponut lakkakakkuun lohta ja AVONAISEN tillipussin?
Tilipussin.
Siinä kohtaa kun miehesi jää kiinni pettämisestä juhannuksena, voit vihata miestäsi...
Ehkä se mies on pettänyt sen kakun kanssa. Kermaa pinnalle..
Vaikka kakku on jo syöty todennäköisesti, tai sitten miehen kiusaksi heitetty kompostiin, niin olisithan voinut tarjota kakun ja voivotella kuitenkin koko ajan että "kyllä se meidän Juhani on tyhmä ja tumpelo kun ei kupua laittanut tämän kakun päälle ja varmaan se nyt maistuu savulohelta ja tilliltä.....".
Voin kertoo, että miehen viha sinua kohtaan on monin verroin suurempi, kuin sinun vihasi häntä kohtaan.
Se olit sinä joka juhannuksen pilasi, kun aloit raivota.
Miehes katuu, että ylipäätään teki kakun, koska käyttäydyt kuin raivohullu.
Ilman kakkua olisitte onnellisimpia molemmat, mutta miehesi kuvitteli toisin. Säälin häntä. En sinua kiittämätön narsisti.
Avoin tilipussi jääkaapissa? Voisiko joku selittää?
Jätä se sika, ansaitset parempaa.
Juu