Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ilman alkoholia, muita?

Vierailija
19.06.2015 |

Olen määrätietoisesti vähentänyt alkoholinkäyttöäni viime vuosina. Tänä vuonna olen juonut alkoholia vain muutaman kerran, enkä silloinkaan humalaan saakka. Juhannuskin sujuu täysin alkoholitta. En kerta kaikkiaan enää halua menettää elämästäni yhtään päivää olemalla krapulassa tai kärsien aiemmin tutuiksi tulleista morkkiksista. Olo on ollut monella tapaa parempi, erityisesti kun mieheni teki saman elämäntapamuutoksen.

Juhannusta varten ostin kotiin hyvää ruokaa ja herkkuja, juomaksi on varattu kivennäisvettä ja omatekoisia mehuja. Vietämme aikaa oman perheen ja sukulaisten kanssa kotona ja mökillä. Saunomme, uimme, ulkoilemme, luemme kirjaa, keskustelemme toistemme kanssa ja otamme päiväunet jos väsyttää. En voisi keksiä itselleni parempaa tapaa viettää juhannusta. 

Muita alkoholittomia paikalla?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:38"]Oon äidin ja mummin kanssa mökillä. Meinataan grillailla kohta eikä meillä ole mitään alkoholipitoista. Mä oon vaan lukenut ja leikkinyt uudella puhelimeĺla, on tää kyl kivempaa kuin ryyppääminen.
[/quote]
Ikää 12?
[/quote]

Ei, vaan 31. Tosin ei tää nyt ihan hirveästi poikkea siitä kun olin 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi