Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ilman alkoholia, muita?

Vierailija
19.06.2015 |

Olen määrätietoisesti vähentänyt alkoholinkäyttöäni viime vuosina. Tänä vuonna olen juonut alkoholia vain muutaman kerran, enkä silloinkaan humalaan saakka. Juhannuskin sujuu täysin alkoholitta. En kerta kaikkiaan enää halua menettää elämästäni yhtään päivää olemalla krapulassa tai kärsien aiemmin tutuiksi tulleista morkkiksista. Olo on ollut monella tapaa parempi, erityisesti kun mieheni teki saman elämäntapamuutoksen.

Juhannusta varten ostin kotiin hyvää ruokaa ja herkkuja, juomaksi on varattu kivennäisvettä ja omatekoisia mehuja. Vietämme aikaa oman perheen ja sukulaisten kanssa kotona ja mökillä. Saunomme, uimme, ulkoilemme, luemme kirjaa, keskustelemme toistemme kanssa ja otamme päiväunet jos väsyttää. En voisi keksiä itselleni parempaa tapaa viettää juhannusta. 

Muita alkoholittomia paikalla?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen ollut juomatta. Vietän juhannusta yksin kotona ja nyt mietin, pitäisikö ottaa punaviiniä ruuan kanssa. Toisaalta tekee mieli, toisaalta en erityisesti kaipaa humaltumista. En kyllä ottaisikaan kuin lasin tai kaksi, aamulla lenkki tiedossa.

Vierailija
2/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin täälläkin ollaan kotona :-)

N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri. Jäisi niin lyhyeksi ryyppäys kun ei voi kuitenkaan metelöidä läpi yötä. Jos juon niin aloitan aamulla ja sammun päivällä.

Vierailija
4/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:39"]

Selvin päin täälläkin ollaan kotona :-)

N18

[/quote]Eikö sinun ikäisesi pitäisi olla viettämässä kavereiden kanssa juhannusta? Miksi olet yksin?

Vierailija
5/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee raitis Juhannus jo kahdestoista perättäinen.

m50

Vierailija
6/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona chillailen, salilla kävin tänään ja huomenna meen myös, selvä juhannus ei oo yhtään paha juttu eikä edes vaikka oon yksin :)

Vierailija
7/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman alkoholia menee juhannus täälläkin hienosti.

Vierailija
8/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä.

Vierailija
9/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilman alkoa, huomenna kuskina niin siksi selvistä päin. Yhden oluen otin päivällä ruoan kanssa, lasketaanko se? Ei ole mikään pakko juoda näinä juhlapäivinä.

Vierailija
10/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä.

Vierailija
11/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon harvoin (viimeksi taisi olla uutenvuoten muutama olut), en pidä alkoholin aiheuttamasta nestevajauksesta ja krapulasta. Ilman alkoholia tyttöystävän kanssa mökillä. Ollaan grillattu, paistetu lettuja jälkiruoaksi, saunottu rantasaunassa, käyty veneilemässä ja kohta katsomaan naapurimökin kokko veneellä.

M26

Vierailija
12/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut yhden pikkutölkin siideriä, joten en ole kokonaan alkoholiton ollut. Enempää ei mene, limsaa vain. :) Oli muuten hyvää ja todella omenaista eikä liian makeaa. Mutta sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
13/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan synnyttämään lähtöä joten pakko olla molempien selvinpäin...

Vierailija
14/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin alkoton juhannus.
Vaan niin on ollu moni muukin juhannus jo alkoton. Kun eipä tuo viina maistu niin mitäpä sitä juomaankaan sitten. :)
Vettä, kahvia ja vissyä. Näillä mennään.

Vierailija
15/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestoista raitis jussi menossa!

Vierailija
16/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton juhannus täälläkin. Ei mitään uutta, sillä juon max kerran vuodessa alkoholia. En halua lasten nähden humaltua. Tiedän miltä se lapsista tuntuu. Alkoholi ei enää maistu.

Vierailija
17/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Alkoholia voin ottaa jos kavereiden kanssa lähden iltaa viettämään. Kaikki juhlapyhät haluan viettää lasten kanssa.

Vierailija
18/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutenkin melkein aina alkoholiton, ja mieskin huomasi tuossa unohtaneensa ostaa ne pari olutta itselleen. Eipä juuri vaikuttanut harmittavan, kunhan huomasi. -N32

Vierailija
19/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Oma alkoholitomuuteni liittyy painonpudotukseen, mutta tämä täysraittius on ehkä parasta tässä koko hommassa. Tulee varmasti jäämään osaksi elämää muutenkin. En muutenkaan käyttänyt alkoholia mitenkään kauheasti, mutta siitä paristakin viinilasillisesta oli olo seuraavana aamuna nuutunut ja alakuloinen. Ei kiitos enää.

Vierailija
20/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alkoholiton juhannus tälläkin. Neljä kuukautta juomatta tulee 25pv täyteen. -juoppo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän