Paljonko painat ja mikä on kuppikokosi?
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:23"]
50 kg, A tai B varmaan
[/quote]
Siis 70-75A...65-70B luulisin
60kg 75C (tai 80B ennen synnytyksiä, mutta sen jälkeen olen huomannut tuon "vaihtoehtokoon" istuvan paremmin). 163,5 cm.
14v, 165cm, 52kg, ja rintsikkakoko 70B, joissain 75B. Varmaanki melko normaali koko minulla? :)
Rintsikat 85C, pituus 178cm ja paino 71kg.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:41"]14v, 165cm, 52kg, ja rintsikkakoko 70B, joissain 75B. Varmaanki melko normaali koko minulla? :)
[/quote]
^jatkoa tuohon, että mullahan alkoi rinnat kasvaa hyvin aikaisin, joskus 9-10-vuotiaana jo. Alkuun kasvoiki tosi pikkuhiljaa mutta oli mulla jo 11-12-vuotiaana perus a-kupit, ei aa eli se todella pieni. Ne oli tosi pitkään a-kupit kunnes pikkuhiljaa kasvoi b-kupin kokoon. Tällä koolla nyt menty jo aika kauan eikä oo tuntunut juuri kasvaneen tässä viimeaikoina. Muutenkin olen siis fyysisesti jo kehittynyt, menkat olleet vajaa pari vuotta ja kaikki muu ollut jo. Osaisko joku sanoa että kasvaakohan mulla vielä, ja kuinkakohan isoiksi? Oon kuitenkin todella hoikka ja aina ollut lihomisessakin vähän vaikeuksia, silti oon kavereistakin aina ollut se rintojen puolesta kehittyinein ja isorintaisin :D äiti ja isosisko molemmat isompia ihmisiä kuin minä. Eivät lihavia tosiaankaan mutta ei mitään kukkakeppejäkään, kuitenkin siis isompia kuin minä tulisin koskaan olemaankaan. Äidin rintsikoissa pääasiassa c-kuppeja mutta jotkut ympärysmitalta isot b-kupitkin on. Isosiskolla jotkut d:t mutta pääasiassa kai c-kuppeja. Osaisko joku siis näiden tietojen perusteella kertoa kuinka isot rinnat mulle saattaisi kasvaa vai kasvaakohan ne edes enää juurikaan? :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:08"]Miten musta tuntuu, että ennen kaikilla oli lähinnä kuppikoko A, B, C tai D. Sitten joillakin erittäin harvinaisella tapauksilla saattoi olla joku E tai F. Nykyisin taas noiden rintaliiviliikkeiden takia B:tkin ovat nykyisin D-kuppeja? Onko naisten rinnat kasvaneet Suomessa näin valtavasta? Briteissä ainakin naisilla on isommat rinnat mitä äideillään oli. Toki osa johtuu ylipainosta, mutta jotakin on tapahtunut.
[/quote]
Silikonit lisääntynyt ? :D
85kg 80B olen ylipainoinen