Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt normal liikkeessä?

Vierailija
30.10.2025 |

Jos olet tykkäsitkö?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, en muista ostinko mitään krääsää. 

Vierailija
2/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en tykännyt mutta tulen käymään myös tulevaisuudessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä käynyt Paranormalissakin.

Vierailija
4/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa. Moni asia siellä halvempi kuin marketissa. Sehän on jokaisen oma valinta, sortuuko ostamaan krääsää, vai vain tarpeellisia asioita kuten shampoota.

Vierailija
5/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan allergian joistakin kempparituotteista yleensä, joten valikoima kaventuu.

Vierailija
6/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tykkäsin. Pesu-ja hygieniatuotteet edullisesti. Patterit, roskapussit yms samoin. Tuhansia tuotteita ja lähes poikkeuksitta löydän aina jotain tarvitsemaani edullisesti. Olen 73v.

Vierailija
7/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä pari kertaa, mutta en taida olla itse normal, kun sieltä ei oikein löydy minulle mitään sellaista, mitä tarvitsen.

Vierailija
8/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Layout menee niin että seinillä ovat vakiotuotteet joita ei ainakaan hinnan takia kannata ostaa.

Labyrintin keskikäytävällä sitten kaikki tarjoustuotteet jotka voivat olla hyvinkin edullisia ja ainakin vaihtelua siihen K-S-duopolin vakiovalikoimaan.

Vierailija
9/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milkan suklaata käynyt pari kertaa ostamassa.

Vierailija
10/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi oon kävelly muutaman kerran. En ole keksinyt mitään syytä käydä sisällä liikkeessä.

Vierailija
11/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen :)

Vierailija
12/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä tälläisen kyselyketjun aiheesta koska tänne läheiseen prismaan avattiin normal kauppa ja kävin siellä ensimmäistä kertaa ikinä niin halusin tietää mitä muut tykkää. Itse kyllä tykkäsin muuten mutta labyrinttimaisuus vähän häiritsi sikäli että jos tulee vaikka paniikkikohtaus tai jotain niin on vaikeaa äkkiseltään päästä pois sieltä. Muuten hyvä.

Vierailija
13/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä on, mutta artikkelit siellä ei kiinnosta.

Ostan Tsekeistä ja Puolasta vastaavat paljon halvemmalla. 

Vierailija
14/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Siellä on muutama tuote mitä käytän.

Vierailija
15/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo labyrinttimaisuus? Luulisi, että se syö ahtaassa kaupassa enemmänkin ostajia kuin mitä lisää, etenkin kun kyseessä vaikkapa meikit, joiden sävyt pitäisi voida tarkistaa hyvin ja mieluummin rauhassa... Olen jättänyt ostamatta siksi, etten halunnut jäädä tukkeeksi ja myös siksi, että en viitsinyt nuoria häätää kun tarkistavat sävyjä tms tukkeena ollen.

Vierailija
16/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä oli vaikea poistua ostamatta mitään. Nolotti myös kun en löytänyt etsimääni ja jouduin kävelemään edes takaisin

Vierailija
17/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun oli sopivasti vähemmän väkeä siellä, menen toistekin 

Vierailija
18/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä tälläisen kyselyketjun aiheesta koska tänne läheiseen prismaan avattiin normal kauppa ja kävin siellä ensimmäistä kertaa ikinä niin halusin tietää mitä muut tykkää. Itse kyllä tykkäsin muuten mutta labyrinttimaisuus vähän häiritsi sikäli että jos tulee vaikka paniikkikohtaus tai jotain niin on vaikeaa äkkiseltään päästä pois sieltä. Muuten hyvä.

Sitten rynnit sieltä pois niistä oikoreiteistä, joita löytyy jokaisesta Normalista. Niiden edessä voi olla pyörillä liikkuva laatikko tai sukkateline tms. Etkä sinä Prismankaan takanurkasta sen nopeammin pois pääsisi, jos tarve tulisi. Tila ehkä tuntuu avarammalta, mutta matkaa on yhtälailla.

Vierailija
19/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä pari kertaa, mutta en taida olla itse normal, kun sieltä ei oikein löydy minulle mitään sellaista, mitä tarvitsen.

Varmaan jos ei käytä noita yleisimpiä shampoo, suihkugeeli, deo, pyykkiaine, hammastahna yms merkkejä, niin sitten sieltä ei löydy mitään käytettävää.

Vierailija
20/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin pikaisesti läpi kävelyn yli vuosi sitten toisessa kaupungissa, vaikutti pikkulasten rihkamakaupalta. Nyt on avattu Prismassa sama liike, huomena kauppareissulla katselu.Jollei ole siitä yli vuosi sitten katsotusta muuttunut, niin on eka ja vika kerta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi