Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka kuuntelee volbeatia?

Vierailija
19.06.2015 |

Niih?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volbeat on omasta mielestäni sellaista hyvää taustamusiikkia. Eli ihan ok, ei heilauta tunteita suuntaan tai toiseen. Ja nainen olen. :D

Vierailija
22/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin kuuntelen tuollaista musaa!
T.15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että jaa, sama täällä :) Musamakuni on laaja, bisejä sieltä täältä ja pari Volbeatin biisiäki nappaa.

Vierailija
24/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on soittoäänenä yks Volbeatin biisi, mutta muuten en kyllä bändiä ole kuunnellut tai tunne sen enempää. Ihan siisti sisätyöläinen olen, jakkupuvuissa kuljen :)

Vierailija
25/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:32"]

Okei eli en ikinä myönnä kenellekään tykkääväni :D ap

[/quote]

Tämä kommentti on pahempi kuin Volbeatin kuuntelu. Eli pahempi on siis se, että nainen esittää jotain muuta kuin on, yrittää miellyttää muita ja sulautua massaan. Hyh

Vierailija
26/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jumalauta tekeydy massaksi! Voi herranjumala. Minä kuuntelen ja näytän juuri sille mille haluan, suosittelen lämpimästi sinullekin.
T.15v

Vierailija
27/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:03"]

Älä nyt jumalauta tekeydy massaksi! Voi herranjumala. Minä kuuntelen ja näytän juuri sille mille haluan, suosittelen lämpimästi sinullekin. T.15v

[/quote]

Newsflash: sinäkin olet sitä kuuluisaa massaa. Ei erikoisen musiikin (jota Volbeat ei edes ole) tee sinusta ei-massaa. Me kaikki olemme massaa enemmän tai vähemmän. Harva meistä noudattaa täysin kultaista keskitietä kaikissa valinnoissaan ja kaikilla meillä on jotain poikkeavia valintoja. Mutta silti olemme kaikki sitä samaa massaa. En puhu sinusta, mutta erittäin usein juuri "emoteinit" kuvittelevat olevansa jotenkin ah niin spesiaaleja. No eivät ole.

Vierailija
28/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin naista joka kuunteli volbeatia. Olimne tunteneet pari viikkoa ja eräs viikonloppu hän pyysi kylään adunnollleen ennenkuin lähtisimme kaupungille. Sanoi laittavansa mielimusiikkiansa ja kehoitti ottamaan olutta tai siideriä sillä aikaa kun hän käy nopsaan suihkussa.
Hän laittoi soimaan Volbeatia. Samaan aikaan huomasin kissan putoavan rääkäisten kaapin päältä kaiuttimen vierestä. Ei ilmeisesti eläinparkakaan siedä volbeatia.Hammasta purren kestin musiikkia ja siemailin siideriä välillä kissaa sääliessä. Tämä nainen tuli suihkusta ja tämä henkilö ei ollutkaan ihan tavallinen nainen - itseasiassa hän ei ollutkaan nainen muuta kuin vyötäröstä ylöspäin. Alakerran varustelutasosta pystyin päättelemään hänen olevan mies.
Ajattelisin siis että nainen on hermafrodiittinen homiseksuaalinen mies joka omistaa kissan joka ri pidä volbeatista.

Vierailija
29/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että haluat varmaankin olla toisten mieliksi, jos pitää kysyä mielipidettä Volbetia kuuntelevasta naisesta av-palstalta. ;-) Ehkä koet myös ylpeyttä, kun kuuntelet sellaista musiikkigenreä, jota naiset eivät yeisesti ottaen ehkä kuuntele. Haalit ystäväksesi lähes ainoastaan miespuoleisia henkilöitä ja iskulauseena olisiy valmis käyttämään "Kuuntelen Volbeatia."

Vierailija
30/30 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih mikä nainen. Ajattelisin. Sitten paljastaa olevansa mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä