Naiset, saatteko enemmän huomiota miehiltä menkkojen aikana??
Siis itse olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen. Normaalisti kun kuljen kaupungilla/olen töissä, niin miehiltä tuleva huomio (siis katselu) on sellasta ihan perus, ei paljon mutta vähän kuitenkin. Sitten kun on menkat niin oikeesti olen huomannut että miehet kääntyy huomattavasti keskivertoa enemmän katsomaan/tuijottamaan. :D
Onko muilla sama vai kuvittelenko vaan? Voiko jotkut feromonit jotenkin olla voimakkaammillaan menkkojen aikaan jolloin miehet noteeraa enemmän? Huokuuko naisista sillon enemmän "hajua". :D
Tää voi kuulostaa nyt ihan pöhlöltä, mutta näin olen huomannut olevan.
Kommentit (9)
Saman olen huomannut minäkin. Joka tutkimuksessa sitä miten ovulaation aikana nainen olisi viehättävimmillään. Itsekin toki saan silloinkin kenties "keskimääräistä" päivää enemmän katseita, mutta miltei joka kuu juuri kuukautiset on se aika kun huomiota on eniten. Miehet tuijottaa oikein pitkään kadulla ja jos menen baariin tulee tavallista useampi mies iskemään kun normi-iltaan vertaa. En käsitä kyllä :D
Naiset, saatteko enemmän huomiota miehiltä menkkojen aikana??
Ei saada.
Minä olen kyllä menkkojen aikaan sellainen narttu, että kukaan ei uskalla edes lähestyä minua :Dd Kiertävät mahdollisimman kaukaa. Muuten olen noin 27/30 päivää/kk ok ja iloinen, tosi sosiaalinen ihminen, mutta menkkojen aikaan olen oikeasti tyyliin sellainen, että puren, jos joku tulee liian lähelle. Pillereillä olen saanut ajoitettua menkat viikonloppuun ja pysyn silloin pois ihmisten ilmoilta.
N18
Ei, kyllä menkkojen aikaan monella naisella on myös kiima päällä. Mulla ainakin. On siinä jotain perää varmaankin. Ei kaikkea voi lisääntymisellä selittää. Seksi on muutakin varten
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:49"]Minä olen kyllä menkkojen aikaan sellainen narttu, että kukaan ei uskalla edes lähestyä minua :Dd Kiertävät mahdollisimman kaukaa. Muuten olen noin 27/30 päivää/kk ok ja iloinen, tosi sosiaalinen ihminen, mutta menkkojen aikaan olen oikeasti tyyliin sellainen, että puren, jos joku tulee liian lähelle. Pillereillä olen saanut ajoitettua menkat viikonloppuun ja pysyn silloin pois ihmisten ilmoilta.
N18
[/quote]
Kuten nro.2 mainitsikin, niin oviksen aikaan olen huomannut samaa, mutta en menkkojen aikaan.
N18
Ei. Koirat kyllä hyökkää heti nuuhkimaan jalkoväliä....
Mulla huomio tulee just menkkojen aikaan, oviksena tulee se "keskimääräinen" huomio. :D
Ap
Joo, ja oon ihmetelly tätä myös. Miten on mahdollista noin fysiologisesti siis?
Oviksen aikaan tämä pitäisi tapahtua, jos aletaan miettiä feromoneja.
Itse linnoittaudun kotiin menkkojen aikaan kun olo on niin turvonnut yms, ei varmana katso miehet perääni muuten kuin ihmettelemään miten perseeltä näytän silloin :D