Huono sää kaataa festareita, HIMOS floppasi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1434672409591.html
Järkyttävä sää teki sen mitä oli jo nähtävissä eilen liikenteessä, ihmiset jäivät kotiin. Himoksella päälavan tilalla oli lampi jonka pääesiintyjät kuten Petri Nygård, Jukka Poika, Antti Tuisku ja E-Type soittelivat vain tyhjässä lammessa uiskenteliville sorsille.
Surullista. Lipun ostaneet menetivät rahansa ja festari menee todennäköisesti konkurssiin. Tätä se Suomen kesä on.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:55"]
Vois toi jukka poika jo vetää överit ja kuolla pois
[/quote]Se vetää ranteet auki kannabis-nitkuissa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:32"]
Mihin lipun ostaneet menetti rahansa ap? Siellähän ne artistit keikkansa veti, paskasta säästä huolimatta!
[/quote]
Lipun ostaneet on menettäneet rahansa (eli sen lipun hinnan) sille lipunmyyjälle. Ja saaneet sitten vain jonkun lipun tilalle.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:12"]Vai johtuisiko sittenkin ihan vaan paskoista esiintyjistä?
[/quote]
Todennäköisesti. Itse olin muutama vuosi sitten Nightwishin keikalla ja satoi kokoajan melkein taukoamatta. Silti kenttä oli oikeastaan ihan täynnä, about 1000-2000 ihmistä.
[/quote]
Nightwish <3
Hahah ei harmita yhtään että en tänä vuonna lähteny Himokselle xD 1
Olin perjantaina Himoksella Jenni Vartiaisen ja Sillanpään keikoilla. Jenniä oli koleassa säässä päälavalla kuuntelemassa ja katselemassa aivan helvetisti jengiä, koko alue täysi ja yleisö mukana 110%. Siltsu samoin teltassa. Ainoa floppi tuolla festareilla oli torstai: ihmiset vielä töissä, esiintyjät jotain jukkapoikia ja muita sammuneita staroja sekä kaatosade.
En mäkään lähtenyt himokselle tänävuonna. Mitä ny sinne menee sateeseen paleltumaan.