Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on niin vaikeaa hyväksyä avointa suhdetta?

Vierailija
08.02.2022 |

Miksi parisuhteesta olemisen ja naimisissa olemisen pitää olla aina niin vakavaa? Meillä on vaimon kanssa lapset ja yhdessä perheenä kiva koti, johon kummallakaan meillä ei yksin olisi mitään mahdollisuuksia, kaikki toimii muuten ihan hyvin, halutaan olla ydinperhe, mutta mut tekee hulluksi kun on vain se yksi nainen jonka kanssa seksiä. Menin kysymään että miten olisi avoin suhde, sain kielteisen vastauksen ja nyt vaimo ottaa esille joka riidassa sitä että eikö yks riitä ja suorastaan vainoaa ettei vain varmasti olisi muita. Miksi avoimuus on niin kielteistä, vaikka hyvää oloa sillä vain haetaan ja itse ajattelen että mitä parempi olo niin sen paremmin jaksaa tehdä niitä asioita ydinperheenä? M33v

Kommentit (247)

Vierailija
21/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla vain sinkku.

Vierailija
22/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies haluaa myös yksiavioisuutta. Ehdoton ei kummallakin avoimelle suhteelle. Ei se ole kaikkien juttu ja se teidän avoimen suhteen kannattajien pitää hyväksyä. Mulle on ihan sama muiden suhteet ja onko ne avoimia vai ei kunhan ei aleta määräilemään kaikkia muitakin pareja samanlaiseksi. 

Totta... Juuri näin tietysti. Mutta miksi? Ap

Mitä miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla vain sinkku.

Koska pitää ydinperheestä ja perhe-elämästä. Voimakas libido vain vaatii vaihtelua alakertaan.

Vierailija
24/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaksi parhaaksesi: jos seksielämä tökkii liitossa jo nyt, ja kaipaat muuta - hanki se! Tuo ei tule paranemaan tuosta.

Itseasiassa luulen että seksi toimii erittäin hyvin, ei ole siitä kiinni, mutta olen erittäin seksuaalinen ja tietysti saa koska vain ja mistä vain, mutta kivempi jos ihan lupa olisi... Ap

Vierailija
25/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta sulla ei ole sitä vaimoakaan. Et sitä itse tietysti tajua, mutta noin käyttäytyy nar*isti. Tuommoista jos haluaa ehdottaa, niin se pitäisi tehdä kunnioittavasti ja hyväksyä kielteinen vastaus. Et kunnioita vaimoasi.

Mutta pilaa nyt sitten tuo liitto ja päädy eroisäksi ja hengailemaan johonkin ihme suhdesäätöihin ja Tinder-maailmaan. Molempia et voi saada, sun vaimo ei ole sun äiti, joka ottaa aina ilolla vastaan eikä tarvitse itse mitään.

Tarviit rajoja mies. Mutta olet tainnut päättää oppia niitä pitkän kaavan kautta, itsepäinen kun olet.

Eri, mutta mitä ihmeen rajoja hän tarvitsee? Suo anteeksi karkeuteni, mutta vaihtelevia naisvartaloita ja seksuaalisia kokemuksia hän tuntuu tarvitsevan. Ja saa myös tarvita, jos se tuottaa onnellisuutta!

Jos siihen onnellisuuteen tarvitaan kasa erilaisia kehon osia eri ihmisiltä kannattaa varmaan kertoa siitä toiselle ENNEN kuin menee naimisiin. Miten nämä urvelot päätyvät aina PARIsuhteisiin ja naimisiin..

Vierailija
26/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies haluaa myös yksiavioisuutta. Ehdoton ei kummallakin avoimelle suhteelle. Ei se ole kaikkien juttu ja se teidän avoimen suhteen kannattajien pitää hyväksyä. Mulle on ihan sama muiden suhteet ja onko ne avoimia vai ei kunhan ei aleta määräilemään kaikkia muitakin pareja samanlaiseksi. 

Totta... Juuri näin tietysti. Mutta miksi? Ap

No samasta syystä kuin sinä haluat avoimen suhteen. Erilaiset preferenssit. Erotkaa jo!

Vierailija
27/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta sulla ei ole sitä vaimoakaan. Et sitä itse tietysti tajua, mutta noin käyttäytyy nar*isti. Tuommoista jos haluaa ehdottaa, niin se pitäisi tehdä kunnioittavasti ja hyväksyä kielteinen vastaus. Et kunnioita vaimoasi.

Mutta pilaa nyt sitten tuo liitto ja päädy eroisäksi ja hengailemaan johonkin ihme suhdesäätöihin ja Tinder-maailmaan. Molempia et voi saada, sun vaimo ei ole sun äiti, joka ottaa aina ilolla vastaan eikä tarvitse itse mitään.

Tarviit rajoja mies. Mutta olet tainnut päättää oppia niitä pitkän kaavan kautta, itsepäinen kun olet.

Eri, mutta mitä ihmeen rajoja hän tarvitsee? Suo anteeksi karkeuteni, mutta vaihtelevia naisvartaloita ja seksuaalisia kokemuksia hän tuntuu tarvitsevan. Ja saa myös tarvita, jos se tuottaa onnellisuutta!

Ei se tuota koko perheelle onnellisuutta. Vaimo jo nyt kärsii siitä. Huonossa tapauksessa kotiin tulee sukupuolitauteja ja lapsipuolia. Joskus kannattaa vain hyväksyä se ei.

Ja tosiasiassahan ap ei hyväksyisi niitä vaimon muita miehiä. Olisi muuten varmaan kiva ylläri, jos vaimo alkaisi odottaa lasta eikä olisi tietoa, kuka isä on.

Nämä ovat vakavia asioita, näillä asioilla tuhotaan elämiä. Fantasiat on eri asia ja leikkiminen voi tuoda iloa seksipuuhiin.

Tunnen suurta myötätuntoa ap:n vaimoa kohtaan. Varmaan miettii näiden juttujen takia välillä eroa ja miestä, joka oikeasti välittää.

Vierailija
28/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi ikävä juttu jos nuo ajatukset nousevat esiin vasta kun se ydinperhe on perustettu. Mä sanoin alussa nykyiselle miesystävälleni että mihinkään muuhun parisuhteeseen en lähde kuin avoimeen tai sellaiseen jossa on edes mahdollisuus keskustella aidosti suhteen avaamisesta tai polysuhteiden mahdollisuudesta. Sanoin alussa rehellisesti että olen ihminen jolle yksi suljettu suhde voi muodostua kestämättömäksi pitkällä tähtäimellä. Hän ymmärsi ja hyväksyi.

Saa sitten nähdä mitä tapahtuu jos päätän avata keskustelun asiasta. Vielä ei ole ollut tarvetta tai halua.

Vierailija
29/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaksi parhaaksesi: jos seksielämä tökkii liitossa jo nyt, ja kaipaat muuta - hanki se! Tuo ei tule paranemaan tuosta.

Itseasiassa luulen että seksi toimii erittäin hyvin, ei ole siitä kiinni, mutta olen erittäin seksuaalinen ja tietysti saa koska vain ja mistä vain, mutta kivempi jos ihan lupa olisi... Ap

"erittäin seksuaalinen" ei tarkoita sitä että haluaa panna kaikkien kanssa. 

Vierailija
30/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Ei ymmärrä, että ihmiset haluavat eri asioita. Nyt yrittää ympäripuhua vaimonsa itse määräämäänsä muottiin sopivaksi. Hyi mikä tyyppi tuo ap.

Vierailija
31/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luvattu yksiavioisuutta vaimolle, ei voi olettaa, että tilanteen muuttuminen olisi vaimolle positiivinen asia. 

Vierailija
32/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä pöljä mies ole suhteessa ollenkaan vaan irtosuhteile kaikess rauhassa niin paljon kuin lystäät, niinhän teet käytännössä katsoen nytkin. Eli eroa tästä kenen kanssa olit leikkiniväsi kotia ja pane menemään vaan sen jälkeen. Simppeliä.

Vierailija
33/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuisin heti tarjoukseen, jos olisin vaimosi. Sinä olisit sillä aikaa lasten kanssa, kun minä pelaan tinderin läpi ja kyllä siinä varmaan niin kävisi, että ne tunteetkin jonkun muun kanssa leimahtaisi. Nimittäin rakastuminen on vasta hyvää vaihtelua ja piristystä, jos mikä!

Vierailija
34/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on vain vaihe ennen eroa, kun ihmiset ei uskalla vielä erota. Tunteita ei enää ole, mutta pelottaa se kaikki eron aiheuttama hässäkkä ja menetykset, varsinkin taloudelliset. Jossain vaiheessa tuollainen liitto yleensä vaan kuitenkin hajoaa.

Vierailija
35/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan viisasta keskustella sen tulevan puolison kanssa ennen avioliittoa ja ydinperhettä, että siihen halutaan rinnalle semmoinen avoin suhde. Että sopiiko moinen molemmille osapuolille. Ei niin, että perheen perustamisen jälkeen kerrotaan yllättäen sexytoiveet ja vaaditaan toista osapuolta hyväksymään avoin liitto. Ja sitten samaan hengenvetoon moititaan kumppani, kun ei suostu, ei halua, on niin vaikea. Keskustelkaa ja sopikaa ennen sitä sormusta ja jalkakahletta!

Vierailija
36/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisko sulle sit ok et vaimo kävisi joka viikonloppu piehtaroimassa eri miesten kanssa? Parikymppinen poju jaksaa painaa ihan eri tavalla kuin perhe-elämän räydyttämä 30+ isukki, kestäisitkö sen? Vaimo kenties haluaisi testata myös pitääkö paikkansa että afrikkalaistaustaiset miehet ovat erityisen hyvin varustettuja jne.

Mun mies ehdotti avointa suhdetta, työkaverillaan on ja mies oli sitä mieltä et sopis meillekin. Sanoin et käy hyvin, et lähdenkin heti seuraavana viikonloppuna baariin katsomaan mitä on tarjolla. Jostain syystä ei käynytkään miehelle ja puheet avoimesta suhteesta loppui kuin seinään? Kummallista.

Vierailija
37/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Ei ymmärrä, että ihmiset haluavat eri asioita. Nyt yrittää ympäripuhua vaimonsa itse määräämäänsä muottiin sopivaksi. Hyi mikä tyyppi tuo ap.

Kyllä kai nyt kysyä saa! Eihän aina voi olla varma onko puoliso välttämättä patakonservatiivi. Kyllä puolisolle pitää pystyä puhumaan toiveistaan ja tunteistaan.

Vierailija
38/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppi päin helvettiä.

Vierailija
39/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet olevinasi suhteessa ollenkaan? Eroa. Ja paneskele sitten ketä lystäät. Ihan idioottimaista touhua taas.

Vierailija
40/247 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo joka alapeukuttaa kaikki viestit jossa kerrotaan miksi normaali ihminen ei halua mitään avoinsuhde sekoiluja. Saletisti joku setan ponitranstumputtaja, ne oikein vaanivat tätä palstaa ja käyvät julistamassa seksisekoilujen puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän