Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on niin vaikeaa hyväksyä avointa suhdetta?

Vierailija
08.02.2022 |

Miksi parisuhteesta olemisen ja naimisissa olemisen pitää olla aina niin vakavaa? Meillä on vaimon kanssa lapset ja yhdessä perheenä kiva koti, johon kummallakaan meillä ei yksin olisi mitään mahdollisuuksia, kaikki toimii muuten ihan hyvin, halutaan olla ydinperhe, mutta mut tekee hulluksi kun on vain se yksi nainen jonka kanssa seksiä. Menin kysymään että miten olisi avoin suhde, sain kielteisen vastauksen ja nyt vaimo ottaa esille joka riidassa sitä että eikö yks riitä ja suorastaan vainoaa ettei vain varmasti olisi muita. Miksi avoimuus on niin kielteistä, vaikka hyvää oloa sillä vain haetaan ja itse ajattelen että mitä parempi olo niin sen paremmin jaksaa tehdä niitä asioita ydinperheenä? M33v

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta sulla ei ole sitä vaimoakaan. Et sitä itse tietysti tajua, mutta noin käyttäytyy nar*isti. Tuommoista jos haluaa ehdottaa, niin se pitäisi tehdä kunnioittavasti ja hyväksyä kielteinen vastaus. Et kunnioita vaimoasi.

Mutta pilaa nyt sitten tuo liitto ja päädy eroisäksi ja hengailemaan johonkin ihme suhdesäätöihin ja Tinder-maailmaan. Molempia et voi saada, sun vaimo ei ole sun äiti, joka ottaa aina ilolla vastaan eikä tarvitse itse mitään.

Tarviit rajoja mies. Mutta olet tainnut päättää oppia niitä pitkän kaavan kautta, itsepäinen kun olet.

En sanoisi noin... Tuo keskustelu jatkui ja mun ihan itseni johdattelemana erittäin rakentavasti, kuinka en missään nimessä tarkoita että meidän pitäisi lähteä eri suuntiin, vaan voitaisiinko asialle tehdä jotain ja löydettiinkin se ratkaisu ja käytiin myös läpi syy miksi noin kysyin... Tottakai... Mut silti, sukupuolesta riippumatta, niin mikä parisuhteesta tekee niin vakavan ettei lapsiperheessä ja nimenomaan ydinperheessä varsinkaan voi hyväksyä avoimuutta, vaan on sitouduttava siihen yhteen...? Ap

Biologisesti? No varmaan se, että riski siihen, että puoliso lähtee jonkun toisen matkaan, vähenee.

Tunnetasolla taas monelle on tärkeää, että se puoliso sitoutuu olemaan läsnä ja tukemaan silloin, kun sitä tarvitsee. Pystytkö lupaamaan, että vaikka suhteen avaisitte, sun vaimo olis siltikin se ehdoton ykkönen, jonka tarpeet menee edelle?

Vierailija
242/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä dorka olet koskaan perustanut perhettä ja mennyt naimisiin jos olet tiennyt kokoajan olevasi munansa perässä juokseva häntäheikki? Te kakki joilla libido vie pitkin naapurin sänkyjä eikä aivoja ole riittävästi yläkerrassa, niin PYSYKÄÄ SINKKUINA! Voitte naida keskenänne niin paljon kuin haluatte vaikka kimppakivana jos niin innostaa, mutta ei tarvitsisi meidän yksiavioisten (saati lasten!) sydämiä särkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin omistushaluiselta kuulostava nainen, tuo suhde tulee kariutumaan ennemmin tai myöhemmin ja se tulee olemaan tuon mustasukkaisen ja omistushaluisen naisen aikaansaannosta.

Vierailija
244/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan ole minulle vaikea. Avoin suhde sillä ehdolla että minäkin käyn vieraissa, sehän ei ole yhdellekään miehelle sopinut. 

Vierailija
245/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroiden avoimissa parisuhteissa on se ydinongelma, että näistä sivusuhteista voi syntyä lapsia. Kestääkö talous ja huumori sen? Varsinkin tämä pitää keskustella etukäteen.

Vierailija
246/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset fiilikset avoimesta suhteesta. Kun en itse suostuisi olemaan jalkavaimo.

Kirjoittamattomat kulttuurisidonnaiset tavat, kuten Ranskan malli olisi itselleni jotenkin helpompi ainakin. En edes ymmärrä miksi. Onhan avoin suhde tuosta kehittyneempi malli.

Ehkä puoliso on epävarma ja tilanne on siksi epätasa-arvoinen.

Vierailija
247/247 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelua saa aikaa, paikkaa, tapaa yms vaihtamalla lähes rajattomasti jos haluaa.  

Ja jos oikein hyvä tuuri käy niin myös oma kumppani lähtee tuohon mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme