Kaveri väitti että poikaystäväni petti, vaikka _ei ole_ pettänyt.
Paras kaverini laittoi viestin päivällä:
"*poikaystävän nimi* muuten petti sua eilen, kun et ollut kotona."
Mitä?! Poikaystävä oli koko eilisenpäivän kanssani, paitsi silloin kun kävin kaupassa. Poikaystävä ei ole pettänyt, sen tiedän itsekin, mutta miksi helvetissä PARAS YSTÄVÄNI yrittäisi tuhota suhteeni??
-
-
Jo on pokkaa! Viivyin kaupassa eilen 30 min, ja nyt ystäväni yrittää lavastaa poikaystävääni. Poikaystävä on aina ollut uskollinen minua kohtaan, eikä itsekkään millään tapaa hyväksy pettämistä, joten miksi helvetissä hän pettäisi? Poikaystävä sanoi että ei todellakaan ollut pettänyt, jonka uskon 100%.
-
-
Ystäväni ei ole vähään aikaan edes jutellut minulle tai ottanut yhteyttä, joten ihmettelen miksi yhtä-äkkiä laittoi viestin. Ihan kun olisi itse kiinnostunut poikaystävästäni...
N19
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]
No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän.
ap
[/quote]
Se sun miehes ok vaan niin upee että kaikki haluaa sen. 100% varma ettei petä. Aika saalis.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks.. [/quote] No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän. ap [/quote] Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita.
[/quote]Ei 19-v kirjoita noin pikaviestimissä ja muutenkin liian teennäisen kuuloinen keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks.. [/quote] No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän. ap [/quote] Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita.
[/quote]Ei 19-v kirjoita noin pikaviestimissä ja muutenkin liian teennäisen kuuloinen keskustelu.
[/quote]
No en kirjoitakkaan sille kirjakieltä. Kirjoitan vaan tänne kirjakielellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]
No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän.
ap
[/quote]
Se sun miehes ok vaan niin upee että kaikki haluaa sen. 100% varma ettei petä. Aika saalis.
[/quote]
Niinkai se sitten on. Huomaa että täälläkin ollaan kateellisia siitä ettei mun mies ikinä pettäis. ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]
ap
[/quote]
Minulle on käynyt kaverini kanssa samalla tavalla. Se saatanan huora yritti saada jätkäni.
N20
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Niinkai se sitten on. Huomaa että täälläkin ollaan kateellisia siitä ettei mun mies ikinä pettäis. ap
[/quote]
En ollut taaskaan minä.
ap
Nuo manipuloivat ihmiset voisi painua vittuun. Tuttua minunkin entisissä kaverisuhteissa.
N22
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:11"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks.. [/quote] No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän. ap [/quote] Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita. [/quote]Ei 19-v kirjoita noin pikaviestimissä ja muutenkin liian teennäisen kuuloinen keskustelu. [/quote] No en kirjoitakkaan sille kirjakieltä. Kirjoitan vaan tänne kirjakielellä. ap
[/quote]Manipuloit siis viestejä. Mitä muuta muutit niistä?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:11"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks.. [/quote] No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän. ap [/quote] Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita. [/quote]Ei 19-v kirjoita noin pikaviestimissä ja muutenkin liian teennäisen kuuloinen keskustelu. [/quote] No en kirjoitakkaan sille kirjakieltä. Kirjoitan vaan tänne kirjakielellä. ap
[/quote]Manipuloit siis viestejä. Mitä muuta muutit niistä?
[/quote]
Vaihdoin vaan kirjakieleksi.
ap
Mikä vittu teitä av-mammoja vaivaa?! Huomaa kyllä mitenkä alentavasti yleistetään miehet pettäjiksi jne. Ihankun naiset ei pettäisi! Nartut helposti keksii tuollaista pettämis paskaa saadakseen toisen jätkän.
Tyypillinen seurapiirihoro, joka on sinulle mustasukkainen. Unohda koko muija.