Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri väitti että poikaystäväni petti, vaikka _ei ole_ pettänyt.

Vierailija
19.06.2015 |

Paras kaverini laittoi viestin päivällä:
"*poikaystävän nimi* muuten petti sua eilen, kun et ollut kotona."
Mitä?! Poikaystävä oli koko eilisenpäivän kanssani, paitsi silloin kun kävin kaupassa. Poikaystävä ei ole pettänyt, sen tiedän itsekin, mutta miksi helvetissä PARAS YSTÄVÄNI yrittäisi tuhota suhteeni??
-
-
Jo on pokkaa! Viivyin kaupassa eilen 30 min, ja nyt ystäväni yrittää lavastaa poikaystävääni. Poikaystävä on aina ollut uskollinen minua kohtaan, eikä itsekkään millään tapaa hyväksy pettämistä, joten miksi helvetissä hän pettäisi? Poikaystävä sanoi että ei todellakaan ollut pettänyt, jonka uskon 100%.
-
-
Ystäväni ei ole vähään aikaan edes jutellut minulle tai ottanut yhteyttä, joten ihmettelen miksi yhtä-äkkiä laittoi viestin. Ihan kun olisi itse kiinnostunut poikaystävästäni...
N19

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"] No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan. ap

[/quote]

Jos viesti tuli useita tunteja sitten en olisi laittanut enää tähän aikaan.

Vierailija
42/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:47"]Hei c'moon ette kai te nyt oikeesti ajattele että puolen tunnin kauppareissun aikana olis hommat hoidettu ja jäljet siivottu? :D Huoh, av-mammat...
[/quote]

Alottaja aika varmasti kaunistelee asiaa edes hieman. On sitä mieltä että hänen miehensä ei vaan VOI pettää, se kertoo jo aika paljon aloittajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"] No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan. ap

[/quote]

[/quote]

On paikalla whatsapissa. No niin kysyin että "Mistä tiedät että en ollut kotona? Ja moneltakos tämä tapahtui?"....vastaukseksi sain "Näin sinut kaupan pihalla"....miten vitussa poikaystäväni voi pettää minua, jos ystäväni on itse stalkkaamassa minua kaupan pihalla?? Mistä ystäväni voi tietää sen kaupasta käsin...
ap

Vierailija
44/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen luottaa mieheen on se sinisilmänen tyhmä ja kaikki miehet pettää. Jos nainen ei luota mieheensä ja epäilee, on nainen sillonki hölmö joka taas luulee et kaikki miehet pettää. Koita nyt sit olla :'D

Vierailija
45/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"] No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan. ap

[/quote]

[/quote]

On paikalla whatsapissa. No niin kysyin että "Mistä tiedät että en ollut kotona? Ja moneltakos tämä tapahtui?"....vastaukseksi sain "Näin sinut kaupan pihalla"....miten vitussa poikaystäväni voi pettää minua, jos ystäväni on itse stalkkaamassa minua kaupan pihalla?? Mistä ystäväni voi tietää sen kaupasta käsin...
ap
[/quote]

Nyt keksit jo omias. Ei kukaan väitä ystävälleen tämän poikaystävän pettävän häntä ihan vaan koska näkee hänet kaupan pihalla.

Vierailija
46/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:52"]....miten vitussa poikaystäväni voi pettää minua, jos ystäväni on itse stalkkaamassa minua kaupan pihalla?? Mistä ystäväni voi tietää sen kaupasta käsin... ap

[/quote]

Kannattaisko kysyä siltä ystävältä?

Vierailija
47/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"] No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan. ap

[/quote]

[/quote]

ap
[/quote]

Nyt keksit jo omias. Ei kukaan väitä ystävälleen tämän poikaystävän pettävän häntä ihan vaan koska näkee hänet kaupan pihalla.
[/quote]

En keksi omiani. Ihan oikeasti tuollainen viesti tuli. Sitten kysyin, että miten tietää pettäneen kaupasta käsin, niin ei tule vastausta. Tätä minä tarkoitin, ystäväni bustasi itsensä.
ap

Vierailija
48/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:53"]

Jos nainen luottaa mieheen on se sinisilmänen tyhmä ja kaikki miehet pettää. Jos nainen ei luota mieheensä ja epäilee, on nainen sillonki hölmö joka taas luulee et kaikki miehet pettää. Koita nyt sit olla :'D

[/quote]

Niin kannattaako pettämistä kokoajan miettiä?

Vierailija
49/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]
Näin.

On hyvin ehtinyt tavata pikaisesti jonkun vaikka pihalla tai lähettää viestiä/soittaa pettämisrajan ylittävällä tavalla.

Ei tullut mieleen kysyä ystävältä?
Miksi kukaan keksisi tuollaista?

Vierailija
50/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]
Näin.

On hyvin ehtinyt tavata pikaisesti jonkun vaikka pihalla tai lähettää viestiä/soittaa pettämisrajan ylittävällä tavalla.

Ei tullut mieleen kysyä ystävältä?
Miksi kukaan keksisi tuollaista?
[/quote]

Ystäväni jo bustasi itsensä. Motiivia en tiedä vieläkään...
ap

Vierailija
51/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta jo. Tämä juttu on nyt joko provo tai sitten osa on totta jo olet lisännyt juttuun vähän omiasi. Kukaan ei väitä ystävänsä puolison pettävän ihan vaan siksi että näkee ystävänsä kaupassa. Kyllä pitää olla vähän parempia syitä taustalla.

Vierailija
52/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:00"]Ap, lopeta jo. Tämä juttu on nyt joko provo tai sitten osa on totta jo olet lisännyt juttuun vähän omiasi. Kukaan ei väitä ystävänsä puolison pettävän ihan vaan siksi että näkee ystävänsä kaupassa. Kyllä pitää olla vähän parempia syitä taustalla.
[/quote]

Katsos kun ystäväni osaa olla hankala ihminen. En tiedä onko taustalla kateellisuus tms. Mutta jotain on selvästi hampaankolossa. Katsotaan vaikka niin kohta tulee viesti "Sori hei kauheesti, en tiiä mikä muhun meni! Anna anteeks!" ....tuo olisi aika tyypillistä.
ap

Vierailija
53/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä. Tiedättehän mistä pettäjän tunnistaa. Puolet miehistä pettää, ja he aina kertovat siitä etukäteen. Heti suhteen aloittaessa he moneen kertaan suullisesti ja kirjallisesti ilmoittavat taipumuksistaan pettään. Eikö niin? [/quote] No kerrohan minulle yksikin motiivi poikaystävän pettämiseen. Meidän elämä on hyvää, mitään ongelmia ei ole. Poikaystävä on pettämistä vastaan, ja ei edes viihdy kyseisen ihmisen seurassa. ap

[/quote]

Pettämiseen on niin monia syitä kun on pettäjiäkin. Monesti asia tulee petetylle yllätyksenä.

On ihan loogista vältellä näennäisesti henkilöä jonka kanssa pettää. Ei kai pettäjä halua tahalteen jäädä kiinni.

Voi tosin olla ettei hän ole sinua pettänyt. Ärsyttää vaan ihmisten naurettava sinisilmäisyys, kun tiedetään kuinka yleistä pettäminen on. Prosentit on aika lailla 50/50 siitä voit päätellä jotain.

Vierailija
54/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..

Vierailija
55/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku se on ollut sun poikkiksen luona joka sanoi sille sun menneen kauppaan. Valehteli siis olleensa ite kaupan pihalla kun oli muhinoimassa poikkiksesi kanssa, koska ei halua sanoa että ITSE on se jonka kanssa poikkis sua pettää. Ilmiselvää. 

Vierailija
56/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]

No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän.
ap

Vierailija
57/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"]eiku se on ollut sun poikkiksen luona joka sanoi sille sun menneen kauppaan. Valehteli siis olleensa ite kaupan pihalla kun oli muhinoimassa poikkiksesi kanssa, koska ei halua sanoa että ITSE on se jonka kanssa poikkis sua pettää. Ilmiselvää. 
[/quote]

Varteenotettava vaihtoehto. ap

Vierailija
58/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"]eiku se on ollut sun poikkiksen luona joka sanoi sille sun menneen kauppaan. Valehteli siis olleensa ite kaupan pihalla kun oli muhinoimassa poikkiksesi kanssa, koska ei halua sanoa että ITSE on se jonka kanssa poikkis sua pettää. Ilmiselvää. 
[/quote]

Varteenotettava vaihtoehto. ap
[/quote]

Minä en vastannut tuota.
ap

Vierailija
59/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:00"]Ap, lopeta jo. Tämä juttu on nyt joko provo tai sitten osa on totta jo olet lisännyt juttuun vähän omiasi. Kukaan ei väitä ystävänsä puolison pettävän ihan vaan siksi että näkee ystävänsä kaupassa. Kyllä pitää olla vähän parempia syitä taustalla. [/quote] Katsos kun ystäväni osaa olla hankala ihminen. En tiedä onko taustalla kateellisuus tms. Mutta jotain on selvästi hampaankolossa. Katsotaan vaikka niin kohta tulee viesti "Sori hei kauheesti, en tiiä mikä muhun meni! Anna anteeks!" ....tuo olisi aika tyypillistä. ap

[/quote]Ehkä poikaystäväsi luona on käynyt joku muu daami kuin ystäväsi. Tai ehkä poikaystäväsi kutsui ystäväsi kylään heti kun lähdit kauppaan ja sanoi ystävällesi, että sinä lähdit kauppaan niin nyt aikaa. Ja nyt ystäväsi haluaa kertoa tästä, mutta ei halua kertoa että oli itse se kenen kanssa petti, mutta siis koska tiesi että olit kaupassa kun pettäminen tapahtui, niin sanoo että näki sut kaupan pihalla.

Vierailija
60/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks..
[/quote]

No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän.
ap
[/quote]

Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita.