Kaveri väitti että poikaystäväni petti, vaikka _ei ole_ pettänyt.
Paras kaverini laittoi viestin päivällä:
"*poikaystävän nimi* muuten petti sua eilen, kun et ollut kotona."
Mitä?! Poikaystävä oli koko eilisenpäivän kanssani, paitsi silloin kun kävin kaupassa. Poikaystävä ei ole pettänyt, sen tiedän itsekin, mutta miksi helvetissä PARAS YSTÄVÄNI yrittäisi tuhota suhteeni??
-
-
Jo on pokkaa! Viivyin kaupassa eilen 30 min, ja nyt ystäväni yrittää lavastaa poikaystävääni. Poikaystävä on aina ollut uskollinen minua kohtaan, eikä itsekkään millään tapaa hyväksy pettämistä, joten miksi helvetissä hän pettäisi? Poikaystävä sanoi että ei todellakaan ollut pettänyt, jonka uskon 100%.
-
-
Ystäväni ei ole vähään aikaan edes jutellut minulle tai ottanut yhteyttä, joten ihmettelen miksi yhtä-äkkiä laittoi viestin. Ihan kun olisi itse kiinnostunut poikaystävästäni...
N19
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne.
[/quote]
En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata?
ap
[/quote]
Oletko ihan tyhmä? Kyllä mulla ainakin tuossa kohtaa olisi kaverille hyvinki monta kysymystä.
[/quote]
No haluaisin mieluummin vaikka huutaa päin naamaa, enkä puhelimella kysellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]
Miksi edes vaivautuisin. Tiedän että minua ei ole petetty. Poikaystävä itsekin sanoo että pettämisestä tulisi välittömästi ero, niin mikä järki hänellä olisi pettää? Meillä menee tosi hyvin.
ap
[/quote]
:DD Eli jos kaverisi antaisi pettämisen ajankohdaksi juuriki sen ajan millon olit kaupassa, et siltikään uskoisi että miehesi pettää? Naiivia käytöstä.
[/quote]
En sanonut noin. Poikaystäväni ei silti ole pettänyt minua.
ap
Mä vastaisin varmaan jotain tyyliin ai jaa missä välissä se se ehti.
Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Tiedättehän mistä pettäjän tunnistaa. Puolet miehistä pettää, ja he aina kertovat siitä etukäteen.
Heti suhteen aloittaessa he moneen kertaan suullisesti ja kirjallisesti ilmoittavat taipumuksistaan pettään.
Eikö niin?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä. [/quote] Miksi edes vaivautuisin. Tiedän että minua ei ole petetty. Poikaystävä itsekin sanoo että pettämisestä tulisi välittömästi ero, niin mikä järki hänellä olisi pettää? Meillä menee tosi hyvin. ap [/quote] :DD Eli jos kaverisi antaisi pettämisen ajankohdaksi juuriki sen ajan millon olit kaupassa, et siltikään uskoisi että miehesi pettää? Naiivia käytöstä.
[/quote]
Sana sanaa vastaan monttu auki hirnuva ämmäseni.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne.
[/quote]
En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata?
ap
[/quote]
Oletko ihan tyhmä? Kyllä mulla ainakin tuossa kohtaa olisi kaverille hyvinki monta kysymystä.
[/quote]
No haluaisin mieluummin vaikka huutaa päin naamaa, enkä puhelimella kysellä.
ap
[/quote]
Miksi hemmetissä huutaisit päin naamaa jos on olemassa pieni mahdollisuus että kaverisi puhuu totta? Selvitä asia ennen kun huudat. KYSY SE PETTÄMISEN AJANKOHTA. Hommaan saa sen avulla heti selvyyden.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Tiedättehän mistä pettäjän tunnistaa. Puolet miehistä pettää, ja he aina kertovat siitä etukäteen.
Heti suhteen aloittaessa he moneen kertaan suullisesti ja kirjallisesti ilmoittavat taipumuksistaan pettään.
Eikö niin?
[/quote]
No kerrohan minulle yksikin motiivi poikaystävän pettämiseen. Meidän elämä on hyvää, mitään ongelmia ei ole. Poikaystävä on pettämistä vastaan, ja ei edes viihdy kyseisen ihmisen seurassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]
Miksi edes vaivautuisin. Tiedän että minua ei ole petetty. Poikaystävä itsekin sanoo että pettämisestä tulisi välittömästi ero, niin mikä järki hänellä olisi pettää? Meillä menee tosi hyvin.
ap
[/quote]
:DD Eli jos kaverisi antaisi pettämisen ajankohdaksi juuriki sen ajan millon olit kaupassa, et siltikään uskoisi että miehesi pettää? Naiivia käytöstä.
[/quote]
En sanonut noin. Poikaystäväni ei silti ole pettänyt minua.
ap
[/quote]
Poikaystäväsi mitä luultavimmin on pettänyt sinut jos kaverisi sanoo pettämisen ajankohdaksi juuriki sen sinun kauppareissun.
Mutta ajattelet tämän asian niin oudosti että tämä ei voi enää olla muuta kun provo.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Eikö niin?
[/quote]
No kerrohan minulle yksikin motiivi poikaystävän pettämiseen. Meidän elämä on hyvää, mitään ongelmia ei ole. Poikaystävä on pettämistä vastaan, ja ei edes viihdy kyseisen ihmisen seurassa.
ap
[/quote]
:D
Olet joko provo tai idiootti. Valitse siitä!
Tottakai petti, ja se vaivaa sinua kun et voi ikinä olla täysin varma asiasta
Mulla on entinen kaveri vastaavanlainen ja ikää on nyt jo 38 vuotta.
Mä lopetin sen ystävyyssuhteen viitisen vuotta sitten, kun alkoi liikaa olla pettämistä lähipiirissä. Kaikki nyt vaan ei ensin tajunnut, että meidän joukossa on yksi myrkynkeittäjä.. helvetin tyhmä sellainen vieläpä. Muutama neito lensi sen viesteihin ja kotona oli eroshow valmis. Pari miestä tosin lankesi tuon naisen syliin ja ne miehet saivat mennäkin.
Meidän suhdetta se ei onnistunut sotkemaan vaikka kahdesti yritti. Lähinnä puhumalla musta paskaa pitkin poikin. Mä olin meidän suhteessa se pettäjä. Se teki juurikin sen mokan, että mä petin kun olin miehen kanssa. Jukolauta mikä neropatti! Ekan kerran annoin anteeksi, kun oli niin yksinäinen ja oli muka ymmärtänyt itse kuulleensa juorun väärin.
Nykyään se vielä lähettelee mitä kuuluu viestejä. Ei tajunnut suoria sanoja, että "jätä mut ja meidän perhe rauhaan. Ei haluta olla sun kanssa enää tekemisissä, tämä "ystävyys" on nyt loppu"
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Eikö niin?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Luottamus poikaystävääni kohtaan ei tee minusta idioottia.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne. [/quote] En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata? ap [/quote] Oletko ihan tyhmä? Kyllä mulla ainakin tuossa kohtaa olisi kaverille hyvinki monta kysymystä. [/quote] No haluaisin mieluummin vaikka huutaa päin naamaa, enkä puhelimella kysellä. ap [/quote] Miksi hemmetissä huutaisit päin naamaa jos on olemassa pieni mahdollisuus että kaverisi puhuu totta? Selvitä asia ennen kun huudat. KYSY SE PETTÄMISEN AJANKOHTA. Hommaan saa sen avulla heti selvyyden.
[/quote]
Onko jotakinjärkeä huutaa vaikka asia ei olisi totta, eikö silloin anna itsestänsä sen kuvan että kertominen saa sinut pois tolaltasi ja se voi hyvin olla myös yksi motiivi provosoida/kertoa perättömiä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne. [/quote] En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata? ap [/quote] Oletko ihan tyhmä? Kyllä mulla ainakin tuossa kohtaa olisi kaverille hyvinki monta kysymystä. [/quote] No haluaisin mieluummin vaikka huutaa päin naamaa, enkä puhelimella kysellä. ap [/quote] Miksi hemmetissä huutaisit päin naamaa jos on olemassa pieni mahdollisuus että kaverisi puhuu totta? Selvitä asia ennen kun huudat. KYSY SE PETTÄMISEN AJANKOHTA. Hommaan saa sen avulla heti selvyyden.
[/quote]
Onko jotakinjärkeä huutaa vaikka asia ei olisi totta, eikö silloin anna itsestänsä sen kuvan että kertominen saa sinut pois tolaltasi ja se voi hyvin olla myös yksi motiivi provosoida/kertoa perättömiä juttuja.
[/quote]
No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Eikö niin?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Sokea luottamus tekee.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]Kun poikaystävä kerran sanoo ettei hyväksy pettämistä, niin silloin ei petä.
Eikö niin?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Sokea luottamus tekee.
[/quote]
Se ei ole sokeaa luottamusta. Minua on petetty ennen, joten tunnistan kyllä milloin toinen valehtelee.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
No minä nyt laitoin sille viestiä, mutta tuskin vastaa enää tähän aikaan.
ap
[/quote]
OK nyt keksi jotain, tai edes yritä.
Hei c'moon ette kai te nyt oikeesti ajattele että puolen tunnin kauppareissun aikana olis hommat hoidettu ja jäljet siivottu? :D Huoh, av-mammat...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]
ap
[/quote]