Elämäni ilman naista
Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.
Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.
No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.
Kommentit (195)
Paras kaverini on englantilainen. Mielestäni ihan komeahko tai ainakin sympaattinen naama. Vähän yli 180cm pitkä. Kuntoilee paljon ja suht raamikas, mutta normaali kroppa (rasvaprosentti selvästi yli 15% mutta kaukana läskistä). On opiskellut arvostetussa yliopistossa. ÄO yli 130 ja on matikkanero, jota on luonnehdittu ihmislaskimeksi. Miehekäs radioääni. Hyvät hampaat (vain yksi hammas paikattu koko ikänä). Penis vähän keskivertoa isompi.
Seurustelee itseään monta vuotta vanhemman naisen kanssa, joka on aiemmin seurustellut pitkään turkkilaisen kanssa. Naisystävä harrastaa myös sensuellia tanssia, jossa ollaan miesten kanssa läheisissä kosketuksissa.
Kun ajattelen kaveriani, en ihmettele omaakaan epäonneani. Kaverini on tosin melko onnellinen tilanteeseensa, mutta vitsailee hänkin silti toisinaan siitä naisonnen huonoudesta.
-Mies 29v + 1v-
Ap:lla on liian kovat kriteerit ja hän ei osaa heittäytyä. Minulla on ystävä (nainen) jolla on sama ongelma.
Kaikissa on aina jotain vikaa, ei ole hänen tyyppiään tms. Ekoilla treffeillä jos on vähänkin sellainen olo ettei iske, niin homma jää siihen. Ulkonäkö pitää olla tietynlainen jne. En ymmärrä miksei voi antaa toista mahdollisuutta jos treffikumppani on kuitenkin potentiaalinen?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:35"]
Ap:lla on liian kovat kriteerit ja hän ei osaa heittäytyä. Minulla on ystävä (nainen) jolla on sama ongelma.
Kaikissa on aina jotain vikaa, ei ole hänen tyyppiään tms. Ekoilla treffeillä jos on vähänkin sellainen olo ettei iske, niin homma jää siihen. Ulkonäkö pitää olla tietynlainen jne. En ymmärrä miksei voi antaa toista mahdollisuutta jos treffikumppani on kuitenkin potentiaalinen?
[/quote]
Mutta eihän treffikumppani ole potentiaalinen jos tuntuu ettei iske?
Voi sentään, eikai se niin vaikeata ole kuitenkaan.
Mitä epäilet itse isoimmiksi syiksi, että naiset eivät lähteneet mukaan?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]
Sun vaatimuksesi on samanlaisia kuin naapurin 5-vuotiaalla pojalla leikkikavereilleen. Kukaan ei kelpaa kun ei satu olemaan just se oma supersankari. Kasva aikuiseksi hyvä mies, olet liian vanha elämään mielikuvitusmaailmassa.
[/quote]
Onko kaikki ei-yksinhuoltajat, normaalit naiset verrattavissa supersankareihin? Missä getossa sinä elät?
[/quote]
Ap on noin 20 vuotta liian myöhässä saadakseen ne nuoret, kauniit, 'tavalliset' naiset. Ei voi mitään mutta näin se on. Jos vielä aikoo löytää ylipäätään naisen, on ihan pakko löytää joku realismi kriteereihinsä. Anteeksi jos todellisuus pahoittaa mielen.
Haluaisin uskoa, että Ap on valmis tinkimään edes joistain kriteereistään, jos kunnolla pääsee ihastumaan, mutta hankalapa se on ihastua, kun rankkaa ihmisiä aika kovalla kädellä jo tutustumisvaiheessa. Ihan samahan se on niillä "pakkeja antaneilla naisilla": eivät hekään tiedä, minkälaista kultakimpaletta(?) ovat hylkäämässä, kun pituus- ja naamarajoitteiselle Ap:lle kääntävät selkänsä..
Pakko kyllä myöntää, että jos elämääni yrittäisi lyhyehkö, tavallisen näköinen ja katkera mies, nostaisin kytkintä vain ja ainoastaan katkeruuden takia.
Oletko kokeillut netti-ilmoituksia, että haet naisseuraa? Miten on mennyt niiden suhteen?
Hei mies, olet vasta 36! Ehdit löytää omasi ja saada lapsia vielä monta kertaa.
Vitsit kun toivon että löydät vielä sen naisen, ap. Koska tahansa, eihän se vaadi kuin yhden sopivan. :) Sinä jos kuka "ansaitsisit", jos niin voi sanoa, kumppanin, sen verran kivasti ainakin miehenä jäsentelet tuon ajatuksen tänne, etkä vaikuta katkeraltakaan.
Tosiasia on, että naiset ovat usein hemmetin pinnallisia ja heissäkin parhaat pariutuvat jo nuorina. Eli ellei kohtalo johdata sinulle oikeaa naista eteesi voit helposti jäädä yksin, ellet ole hyvännäköinen ja täytä muita tyypillisiä kriteereitä urheilullisuus- ym. vaatimuksineen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:11"]
Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
[/quote]
No onhan tuossa esimerkissä olevat kuvat medium-miehistä ihan asiaa. Medium-miehiähän ne ovat, eivät mitään komistuksia. Seksuaalinen viehätys on tosi tärkeä asia eikä joku insinöörin näköinen rillipää saa mitään aikaan - minulla. Jollakin toisella saa. Mutta nämäkin medium-miehet varmaan hakevat sitä top-sarjan naista.
[/quote]
Ja perustelut olivat?
[/quote]
Pitääkö minun perustella seksuaalinen viehättymiseni tietyn näköisiin miehiin tai päinvastoin? Oletpa höpsö. Voit kyllä yrittää luokitella "keskiarvon mukaan tietty osa naisista/miehistä pitää tätä ja tuota sen ja tuon tason ulkonäkönä", mutta siinä hajontaa on jo paljon ja kyse on pelkästä ulkonäöstä.
[/quote]
Itsehän edellisessä viestissäsi väitit että "nämäkin medium-miehet varmaan hakevät sitä top-sarjan naista" etkä perustellut tuota tuulesta temmattua väitettäsi mitenkään.
Todella kovalla kädellä näyttäisi rankkaavan... Ainoa "kova" kriteeri tuossa listassa on tuo vähintään amk-tason koulutus. Ja eipä sekään mikään kova ole kun ajattelee että vähintään puolella naisista se löytyy. Noi sentit tuskin on muuta kuin noin mittoja, mutta mitäpä väliä kun täällä on jo päätetty, että aapeen pitäisi ottaa joku pipsan köyhempi versio lapsineen siipaksi. Kaiken muun vaatiminen on liikaa.
Ap ilmeisesti kuvittelee rakkauden olevan sitä, että kaksi ihmistä vertaa kriteerilistojaan toisiinsa ja kun löytyy sellainen pari, jonka lista vastaa omaa, se on sitten tosirakkautta! Todellisuus on toisenlainen: rakkaudessa on aina vähän taikaa mukana. Kun se oikea löytyy, ei se haittaa mitään, että hänellä on jo lapsi(a), tai että häneltä on amputoitu kolme sormea, tms. Eipä ole tutkinnoillakaan väliä. Ai miksikö? Koska kun fyysinen viehätys yhdistyy sopiviin luonteenominaisuuksiin, ihmisen biologia määrää, että se on menoa. Kriteerilistoilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:32"]
Mitä epäilet itse isoimmiksi syiksi, että naiset eivät lähteneet mukaan?
[/quote]
Kasvoni ja pituuteni :) Molemmat alle keskitason niin sitä on ilmeisen vaikea kompensoida.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:35"]
Vitsit kun toivon että löydät vielä sen naisen, ap. Koska tahansa, eihän se vaadi kuin yhden sopivan. :) Sinä jos kuka "ansaitsisit", jos niin voi sanoa, kumppanin, sen verran kivasti ainakin miehenä jäsentelet tuon ajatuksen tänne, etkä vaikuta katkeraltakaan.
[/quote]
Kiitos sinulle mukavasta kommentista ja hyvää juhannusta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:09"]
Ap ilmeisesti kuvittelee rakkauden olevan sitä, että kaksi ihmistä vertaa kriteerilistojaan toisiinsa ja kun löytyy sellainen pari, jonka lista vastaa omaa, se on sitten tosirakkautta! Todellisuus on toisenlainen: rakkaudessa on aina vähän taikaa mukana. Kun se oikea löytyy, ei se haittaa mitään, että hänellä on jo lapsi(a), tai että häneltä on amputoitu kolme sormea, tms. Eipä ole tutkinnoillakaan väliä. Ai miksikö? Koska kun fyysinen viehätys yhdistyy sopiviin luonteenominaisuuksiin, ihmisen biologia määrää, että se on menoa. Kriteerilistoilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
[/quote]
Amen to that!
Samaa mieltä ap. Varmasti löydät jonkun. Oletko liian ujo, vai missä mielestäsi on ollut se vika? Kaikille on se vastakappale jossakin. Oletko etsinyt vääristä paikoista? Ehkäpä nyt Juhannuksena löydätkin jonkun:) Toisaalta - kesä on vasta alkamassa ilmeisesti.
Noissa kriteereissä älyttömintä on, että kai niillä on joku tärkeysjärjestys. Minä olen muut kriteerit vaivatta täyttävä nainen, mutta kaksi senttiä liian pitkä. Enemmän pitäisi karsia sen, että en halua lasta koskaan. Ap:lla on varmaan muitakin vaatimuksia, joiden hän odottaa täyttyvän luonnostaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:34"]
Oletko kokeillut netti-ilmoituksia, että haet naisseuraa? Miten on mennyt niiden suhteen?
[/quote]
Ei tule vastauksia. Tai jos tulee ne ovat tosi lyhyitä ja hätäisesti kirjoitettuja.
[/quote]
[/quote]
Mutta miksi et voi silti tavata niitä naisia, jotka kirjoittavat sinulle vastauksen? Varsinkin jos he kerran sopivat kriteereihisi? Miksi vastaus ei voi olla lyhyt?