Elämäni ilman naista
Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.
Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.
No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.
Kommentit (195)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:06"]
sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi."
Eli ap:lle ei käy 175-senttinen 38-vuotias eronnut, normaalipainoinen lääkäri. Ok, ei sitten.
[/quote]
Miksi pitäisi käydä? Onko pitkä, 40 lähestyvä lääkäri sellainen jonka pitää kelvata jokaiselle vapaalle sinkkumiehelle? Siinä tapauksessa myös tuolle lääkärille pitää kelvata 170cm duunarimies. Tällaisia pareja vain ei taida Suomen maassa olla yhtään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:14"]
sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi."
Eli ap:lle ei käy 175-senttinen 38-vuotias eronnut, normaalipainoinen lääkäri. Ok, ei sitten.
[/quote]
Miksi pitäisi käydä? Onko pitkä, 40 lähestyvä lääkäri sellainen jonka pitää kelvata jokaiselle vapaalle sinkkumiehelle? Siinä tapauksessa myös tuolle lääkärille pitää kelvata 170cm duunarimies. Tällaisia pareja vain ei taida Suomen maassa olla yhtään.
[/quote]
Entä jos tuo sinkkumies haluaisi tulla isäksi? Onko naisella 38 v jo myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:50"]
4. 35-v leski, ei lapsia, yrittäjä, n. 160 cm, vaaleat hiukset, pienet silmät, perunanenä, silmälasit, vinot hampaat, pyöreät kasvot, huono iho, hoikka mutta melko muodokas, huumorintajuinen, järjestelmällinen, haluaisi lapsia
[/quote]
4. Muuten hyvä mutta pakko myöntää että leski ei ole ykköstavoitteeni. Siinä on varmaan paljon tunnepuolella läpikäytävää. Muuten ihan ok.
Sen sijaan sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi. Tiedän etten vaadi liikoja. Ei minulla ole mitään velvoitetta olla tyytyväinen johonkin eronneeseen naiseen jolla on lapset. Ellei ole muuten huippu kuten numero 2 esimerkki.
[/quote]
Juu en enää yhtään ihmettele että olet yksin. Järjettömät "ulkoiset" vaatimukset.
Ihmisen sisin on tärkeintä. Ehkä naiset näkevät sinusta jo päältä päin että haluat vain nuken, jota esitellä. Et kokoNaista.
[/quote]
Koska provosi sai kolme tykkäystä niin täytyy laittaa vastaukseni tähän. Katso, mitä vastasin kohtaan 4. "Muuten hyvä". Se kumoaa väitteesi täysin. Sen voin hyväksyä että minulla jonkun mielestä on järjettömät vaatimukset naisen elämäntilanteelle, sille etten halua että nainen on eronnut ja lapsia.
Ap
[/quote]
No ei se kyllä ollut provo. Ulkoisilla tarkoitan juuri näitä ei saa olla lapsia-tietty pituus-ulkonäkövaatimukset. Mitä jos tapaisit todella kivan, nätin, mukavan naisen, jolla sattuu olemaan lapsi? Lakkaako nainen olemasta kiva, mukava jne vain koska hänellä on lapsi? Sun jutuista tulee oikeasti olo, että etsit jotain mitä ei ole olemassakaan. Jokaisesta naisesta löytyy joku "vika" tai muu asia, joka ei vastaan sun kriteerejä. Olen ulkoisesti muuten juuri sellainen kun etsit; 30+ 165/54, hyvä kroppa, ylem.korkeakoulutus, ei aiempia suhteita, ei lapsia, älykäs, kiltti, omillaan toimeentuleva, elämänjanoinen. Mut sori tää sun vuodatus on ollut niin ankeaa, että en edes haluaisi tutustua sinuaa. Ja toisaalta tuskin minäkään sinulle sitten kelpaisin, mulla on varmaan liian pitkät varpaankynnet tai liikaa lihasta sun makuun :) juhannuksia kumminkin!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:34"]
Hei mies, olet vasta 36! Ehdit löytää omasi ja saada lapsia vielä monta kertaa.
[/quote]
Jos ois kyse naisesta, niin täällä huudettais kuorossa että ei oo tsänssejä enää löytää mitään miestä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:41"]
Millaisia naisia olet lähestynyt? Kauniita, pitkäsäärisiä mallinmitoissa olevia?
[/quote]
Heh :) Kai se on sitten jollekin mahdotonta uskoa, että mies ei saa tavallista naista vaikka yrittäisi.
Ap
[/quote]
En tarkoita nyt ap sinua, mutta muistan elävästi kun palstalla nainen kertoi, että kysyessään mieheltä mitä hän tarkoittaa tavallisella, oli mies näyttänyt mainoskuvaa Claudia Schifferistä kesämekossa... Myös usein tarkemmin kysellessä on selvinnyt että tavallisesta naisesta puhuessaan miehet tarkoittavat nuorta, hoikkaa, lapsetonta, herttaista, pitkätukkaista, luonnonkaunista, hyväihoista, tervettä - vaaditaan sellaisia ominaisuuksia yhdistettynä, jotka eivät itseasiassa olekaan niin tavallisia ja yleisiä.
[/quote]
Jahas, arvaukseni osuikin ap:n ongelman ytimeen. Huomatkaa että puhuin noista ominaisuuksista harvinaisens että osuvat yhteen naiseen, en siitä ettei jotain saisi kumppanilta toivoa. Kuten täällä on muutkin ehtineet sanoa, on harvinaista että ap:n ikäluokan nainen ei olisi eronnut, ei ole lapsia, , ei ole lievästi ylipainoinen tai muuten ole jotain vikaa ulkonäössä. Ap:n pitää nyt vähän alkaa joustamaan, koska nyt se unelmien nainen voi mennä ohi liian tiukkojen kriteerien vuoksi! Lisäksi itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen joka arvioi ihmisiä noilla mittareilla. Nyt sun pitää miettiä; kävisikö alempi koulutus? Tai olisitko valmis joustamaan painosta ( huomioi että lievästi ylipainoinenkin saattaa olla fyysisesti aktiivinen ja terve)? Jos naisella on lapsia, voisitteko asua eri asunnoissa? Nuo ulkonaiset vaatimukset ei loppujen lopuksi kerro siitä naisesta mitään. Alemmin koulutettu voi olla älykäs ja sivistynyt, kuten akateemisissakin löytyy idiootteja. Laiha voi olla sohvaperuna ja pullukka harrastaa aktiivisesti kaikkea mielenkiintoista vapaa-ajallaan. Kannattaisiko mieluummin laatia lista niistä oikeista ominaisuuksista joita pidät tärkeänä sen sijaan että laadit pinnallisen rajoituksen joka estää sinua elämästä antoisaa elämää?
Sun vaatimuksesi on samanlaisia kuin naapurin 5-vuotiaalla pojalla leikkikavereilleen. Kukaan ei kelpaa kun ei satu olemaan just se oma supersankari. Kasva aikuiseksi hyvä mies, olet liian vanha elämään mielikuvitusmaailmassa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:06"]
4. 35-v leski, ei lapsia, yrittäjä, n. 160 cm, vaaleat hiukset, pienet silmät, perunanenä, silmälasit, vinot hampaat, pyöreät kasvot, huono iho, hoikka mutta melko muodokas, huumorintajuinen, järjestelmällinen, haluaisi lapsia
[/quote]
4. Muuten hyvä mutta pakko myöntää että leski ei ole ykköstavoitteeni. Siinä on varmaan paljon tunnepuolella läpikäytävää. Muuten ihan ok.
Sen sijaan sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi. Tiedän etten vaadi liikoja. Ei minulla ole mitään velvoitetta olla tyytyväinen johonkin eronneeseen naiseen jolla on lapset. Ellei ole muuten huippu kuten numero 2 esimerkki.
[/quote]
Juu en enää yhtään ihmettele että olet yksin. Järjettömät "ulkoiset" vaatimukset.
Ihmisen sisin on tärkeintä. Ehkä naiset näkevät sinusta jo päältä päin että haluat vain nuken, jota esitellä. Et kokoNaista.
[/quote]
Koska provosi sai kolme tykkäystä niin täytyy laittaa vastaukseni tähän. Katso, mitä vastasin kohtaan 4. "Muuten hyvä". Se kumoaa väitteesi täysin. Sen voin hyväksyä että minulla jonkun mielestä on järjettömät vaatimukset naisen elämäntilanteelle, sille etten halua että nainen on eronnut ja lapsia.
Ap
[/quote]
No ei se kyllä ollut provo. Ulkoisilla tarkoitan juuri näitä ei saa olla lapsia-tietty pituus-ulkonäkövaatimukset. Mitä jos tapaisit todella kivan, nätin, mukavan naisen, jolla sattuu olemaan lapsi? Lakkaako nainen olemasta kiva, mukava jne vain koska hänellä on lapsi? Sun jutuista tulee oikeasti olo, että etsit jotain mitä ei ole olemassakaan. Jokaisesta naisesta löytyy joku "vika" tai muu asia, joka ei vastaan sun kriteerejä. Olen ulkoisesti muuten juuri sellainen kun etsit; 30+ 165/54, hyvä kroppa, ylem.korkeakoulutus, ei aiempia suhteita, ei lapsia, älykäs, kiltti, omillaan toimeentuleva, elämänjanoinen. Mut sori tää sun vuodatus on ollut niin ankeaa, että en edes haluaisi tutustua sinuaa. Ja toisaalta tuskin minäkään sinulle sitten kelpaisin, mulla on varmaan liian pitkät varpaankynnet tai liikaa lihasta sun makuun :) juhannuksia kumminkin!
[/quote]
Kun kerran haluat käydä keskustelua, niin olisi mukava kun lukisit vastaukseni tarkemmin. Katsopa tällä kertaa mitä vastasin kohtaan 2. Juuri kuten toteat, voisin harkita 30v naista joka on muuten tosi hyvä mutta jolla on lapsi.
En minäkään haluaisin tutustua sinuun koska luultavasti olet yhtä huono kuuntelija kuin mitä olet lukemaan minun vastauksiani. Olet niin omissa maailmoissa että vänkäät omaa mielipidettäsi vaikka juuri olen kirjoittanut toisin. Aika painajaismainen luonne!
154 jatkaa: en ymmärrä yhtään miksi et voisi olla 8 vuotta vanhemman kanssa. Jos et halua lapsia ja nainen on viehättävä ja kiva, mitä väliä iällä on? Naiset elävät miehiä pidempään ja vanhempi nainen voisi olla siitäkin hyvä, että päätös lapsettomuudesta o jo pitävä. Jos ihan rehellisesti tarkastelet pariskuntia, huomaat varmasti että kaikissa naisissa ja miehissä on jotain vikaa. Sinulla on liian monta vaatimusta, vaikka mikään niistä ei yksistään ole kohtuuton.
En ole ap mutta myös 36 v sinkkumies.
No kelpaisko ap näistä joku sulle? (Eli minkälaista naista etsit?)
1. 44-v ikisinkku, akateeminen, pieni (n. 155 cm), pyöreä, mukava, iloinen, superhyvä kokki, tavallisen näköinen kasvoiltaan, silmälasit, lyhyet ruskeat hiukset, hyväpalkkaisessa työssä
Liian vanha.
2. 30-v, yhden lapsen äiti (mies häipyi kun kuuli raskaudesta), n. 170 cm, hoikka, toimistotyössä, harrastaa paljon liikuntaa, pirteä, hauska, pitkät vaaleat hiukset, perusnätti, haluaisi 1-2 lasta lisää
Sopivan ikäinen mutta yh. Varovainen ehkä koska vosi tehdä uudenkin miehen kanssa lapsen.
3. 25-v, ei koskaan seurustellut, n. 165 cm, reilusti ylipainoinen, kasvoissa aknearpia, tavalliset kasvot paitsi iso nenä, ujo ja hiljainen, tykkää lapsista, hoitoalalla
Liian nuori.
Juuri sopiva:)
5. 34-v eronnut kahden lapsen äiti, mutta kun sopiva mies sattuisi kohdalle voisi kuulemma tehdä vielä yhden. perusduunari, n. 165 cm, kuvankaunis, vaalea, hoikka vartalo, uskollinen ja luotettava, vähän boheemi, sosiaalinen, puhelias ja iloinen.
[/quote]
En innostu naisita joilla on jo lapsia.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]
Sun vaatimuksesi on samanlaisia kuin naapurin 5-vuotiaalla pojalla leikkikavereilleen. Kukaan ei kelpaa kun ei satu olemaan just se oma supersankari. Kasva aikuiseksi hyvä mies, olet liian vanha elämään mielikuvitusmaailmassa.
[/quote]
En ole ap mutta sinä voisit lukea ketjusta vaikka ihan sen ensimmäisen viestin niin olisi jotain järkeä kommentoida. Nyt kommenttisi oli niin irti ap:n mielipiteistä että se menetti merkityksen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:03"]Tulipas tähän paljon kommentteja! Kuten eräs kommentoija sanoi, tällä palstalla on paljon äitejä ja siksi vaatimus lapsettomuudesta oli punainen vaate.
Tässä vielä ne "valtavat" kriteerini :)
Sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm.
En tiedä missä todellisuudessa av-palstalaiset elävät mutta tuollaisia naisia on vaikka kuinka paljon! Jos suurin piirtein joka toinen 26-36 vuotias sinkkunainen (ikärajat eivät ole ehdottomia) täyttää kriteerit niin se todistaa että ne ovat paremminkin liian löysät. Yhtä väljiä kriteereitä näkee harvoin naisten omissa ilmoituksissa.
Aika huono taitaa olla av-palstalaisten naisten oma taso kun normaali nainen on teille jotain ihmeellistä. Tämä taitaakin olla alempien sosiaaliluokkien palsta niin akateemiselle miehelle keskustelu ja argumentointi on liian heikkotasoista, mikä on hyvä syy jättää koko palsta. Kiitos muutamille hyville kommentoijille!
Ap
[/quote]
No jos et kriteereilläsi löydä naista niin sitten sun tarvii laskea kriteereitä tai olla ilman.
Av-mammojen tasoa moittimalla et voita yhtään mitään.
Kannattaa mieluummin keskittyä ihan siihen omaan tasoon ja kelpuuttaa oman tasoinen nainen. Jos nyt naisen elämäänsä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Onko kaikki ei-yksinhuoltajat, normaalit naiset verrattavissa supersankareihin? Missä getossa sinä elät?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:34"]
Oletko kokeillut netti-ilmoituksia, että haet naisseuraa? Miten on mennyt niiden suhteen?
[/quote]
Ei tule vastauksia. Tai jos tulee ne ovat tosi lyhyitä ja hätäisesti kirjoitettuja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:11"]
Miten voi olla mahdollista olla löytämättä ketään? Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja jo 15-vuotiaasta lähtien on aina ollut miehiä tarjolla jos vaan yhtään olen viitsinyt itse panostaa. Aika harvahan niistä on varsinaisesti sytyttävä ollut, mutta ihan varmasti jonkun löytää. Ja jos sitä kohtelee hyvin, tuskin se nyt heti väkivaltaiseksi alkoholistiksi muuttuu.
[/quote]
Aika jäätävä kommennti ja kuvastaa aika hyvin tätä sukupuolten eroa. Toiselle puolelle niin helppoa. Toiselle puolelle, ellet ole sosiaalisesti lahjakas tai pelimies, todella vaikeaa.
[/quote]
En minäkään ymmärrä miksi ne naiset aina parkuu niistä kuukautiskivuista tai synnytykivuista :D
Suomi24 sinkkupalstalta löytyy seuraa:))))))))))))))))))))))))
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:18"]Vittu mikä vässykkä. Tapa ittes.
[/quote]
Luultavasti joskus edessä, jos ei naista löydy muutaman vuoden sisään. Jaksa koko elämää yksin elää.
Naiseton vässykkä
[/quote]
[/quote]Meidän naapurissa on :). Mies on maanviljelijä ja käynyt aikoinaan ns. maamieskoulun, ei muuta. Nainen on lääkäri. En tarkkoja pituuksia tiedä, mutta nainen on miestään ehkä n. 5 cm pitempi, molemmat siinä 170 hujakoilla. Mies ei ole erityisen komea, eikä nainen erityisen kaunis, molemmat normaalipainoisia. Toisessa naapurissa nainen on FM (lukion lehtori), mies sähköasentaja. Mies hitusen vaimoaan pidempi, mutta nainen on varsin nätti. Mies vähän ylipainoinen, nainen hoikka. Ei nykynaiselle ainakaan miehen koulutuksella ole mitään väliä, eipä juuri palkallakaan, kun moni tienaa itse niin hyvin. Kuten tuo lääkäri, joskus näin verotietoja ja hänen verotettava tulonsa oli nelinkertainen mieheensä verrattuna. Itse en tunne ainoakaan alle 170 cm miestä, jolla ei olisi vaimoa / tyttöystävää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:11"]
Miten voi olla mahdollista olla löytämättä ketään? Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja jo 15-vuotiaasta lähtien on aina ollut miehiä tarjolla jos vaan yhtään olen viitsinyt itse panostaa. Aika harvahan niistä on varsinaisesti sytyttävä ollut, mutta ihan varmasti jonkun löytää. Ja jos sitä kohtelee hyvin, tuskin se nyt heti väkivaltaiseksi alkoholistiksi muuttuu.
[/quote]
Aika jäätävä kommennti ja kuvastaa aika hyvin tätä sukupuolten eroa. Toiselle puolelle niin helppoa. Toiselle puolelle, ellet ole sosiaalisesti lahjakas tai pelimies, todella vaikeaa.
[/quote]
On se naisellekin vaikeaa, jos ei ole sosiaalisesti lahjakas. Itse en ollut nuorempana edes hullumman näköinen, mutta ei vaan seurusteluseuraa oikein löytynyt, kun olen sellainen tosikko ja vakava enkä mitään sosiaalinen ilontuottaja. Panoseuraa kyllä olisi saanut, ihan vaan menemällä baariin mielellään vähän humalassa niin ettei näytä liian tiukkikselta vaan sellaiselta jolta voi lohjeta. Mutta ei minua ole ikinä kiinnostanut pelkkä seksi ilman muuta ihmissuhdetta kuvioissa, joten ei ole ollut iloa siitä että pelkkää seksiä kyllä saisi.
Voi voi. Aina sillä koulutuksella ei näköjään saa viisautta ja sivistystä.
Mutta oikein mukavaa loppuelämää sinulle, vietät sen varmaan juuri sen tasoisessa seurassa kuin minkä ansaitset.