Elämäni ilman naista
Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.
Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.
No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.
Kommentit (195)
Av-logiikan mukaan miehellä ei saa olla minkäänlaisia kriteerejä ja hänen pitää kelpuuttaa ihan millainen nainen tahansa jos haluaa parisuhteen? Mikä kummasti on vielä täydessä ristiriidassa toisen yleisesti mainitun Av-logiikan kukkasen kanssa joka menee niin, että sellainen mies ei käy jolle kelpaa kuka tahansa nainen. Mutta tämä on kai Av-yhteisön lisäksi täysin järkeenkäypää jossain kafkamaisessa maailmankaikkeudessa, hohhoijaa..
Voi vain kuvitella mikä valtava älämölö täälläkin nousisi jos vartaloltaan normaali ja kasvoiltaan keskiverto ikisinkku 36v nainen valittelisi sinkkuuttaan ja hänelle vastattaisiin, että hänen pitää jättää kaikki kriteerit pois ja ottaa kaljuuntunut, väkivaltainen, laiska ja lihava työtön juoppo joka vikittelee kaikkia naisia.
Suurin osa parisuhteessa olevista on ihan taviksen näköisiä. Katso vaikka kaupungilla ympärillesi. Vaikka minkänäköiset ihmiset ovat löytäneet jonkun. Eli rohkeutta vain, ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:35"]
Vitsit kun toivon että löydät vielä sen naisen, ap. Koska tahansa, eihän se vaadi kuin yhden sopivan. :) Sinä jos kuka "ansaitsisit", jos niin voi sanoa, kumppanin, sen verran kivasti ainakin miehenä jäsentelet tuon ajatuksen tänne, etkä vaikuta katkeraltakaan.
[/quote]
Kiitos sinulle mukavasta kommentista ja hyvää juhannusta.
[/quote]
Kiitos samoin. :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:18"]
Av-logiikan mukaan miehellä ei saa olla minkäänlaisia kriteerejä ja hänen pitää kelpuuttaa ihan millainen nainen tahansa jos haluaa parisuhteen? Mikä kummasti on vielä täydessä ristiriidassa toisen yleisesti mainitun Av-logiikan kukkasen kanssa joka menee niin, että sellainen mies ei käy jolle kelpaa kuka tahansa nainen. Mutta tämä on kai Av-yhteisön lisäksi täysin järkeenkäypää jossain kafkamaisessa maailmankaikkeudessa, hohhoijaa..
Voi vain kuvitella mikä valtava älämölö täälläkin nousisi jos vartaloltaan normaali ja kasvoiltaan keskiverto ikisinkku 36v nainen valittelisi sinkkuuttaan ja hänelle vastattaisiin, että hänen pitää jättää kaikki kriteerit pois ja ottaa kaljuuntunut, väkivaltainen, laiska ja lihava työtön juoppo joka vikittelee kaikkia naisia.
[/quote]
Aika mustavalkoisena haluat tämänkin keskustelun nähdä. Kukaan ei käske AP:tä ottamaan ensimmäistä vastaantulijaa. Monikin täällä on yrittänyt auttaa ja piristää, mutta tämä Ihaa blokkaa kaikki ehdotukset. Pitäkööt tunkkinsa.
Eihän ap makninnut yhtään naisen luonteeseen liittyvää kriteeriä. Hänelle kai kelpaakin lyövä ja juova nainen. Vai tulisiko luonteestakin muutama kriteeri lisää?
Minä olin 34v ikisinkku häviäjä kun luovutin ja siirryin aasialaisiin naisiin. Nyt menee helvetin hyvin. 41v m
Tässä on se ero sukupuolten välillä, että 36-vuotias ikisinkkunainen tuskin syyttelisi miehiä siitä, ettei ole kelvannut. Ylipäätään naisilla on terveempi suhtautuminen sinkkuuteensa, koska fyysinen kaipuu ei ole naisilla yleensä yhtä epätoivoista kuin miehillä. Yksilöllisiä eroja tietysti on. Jokainen tietää, että omanarvontuntoinen 36-vuotias ikisinkkunainen ei harkitsisikaan lihavaa, työtöntä addiktia, joten turha sellaista olisi hänelle kaupata. Tämä mies taas voi vakuuttaa sitä kuinka hirveästi haluaisi naisen, mutta ei kuitenkaan kelpuuttaisi ihan tavallisia omillaan pärjääviä naisia, joissa on jotain 'vikaa'.
Kasvot ja pituus? Miten pitkä olet? Tiedän monta kuumaa n 170cm miestä.
Miksi etsit vain yöelämästä? Muualta olisit jo saattanut hyvän naisen löytää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:26"]
Tässä on se ero sukupuolten välillä, että 36-vuotias ikisinkkunainen tuskin syyttelisi miehiä siitä, ettei ole kelvannut. Ylipäätään naisilla on terveempi suhtautuminen sinkkuuteensa, koska fyysinen kaipuu ei ole naisilla yleensä yhtä epätoivoista kuin miehillä. Yksilöllisiä eroja tietysti on. Jokainen tietää, että omanarvontuntoinen 36-vuotias ikisinkkunainen ei harkitsisikaan lihavaa, työtöntä addiktia, joten turha sellaista olisi hänelle kaupata. Tämä mies taas voi vakuuttaa sitä kuinka hirveästi haluaisi naisen, mutta ei kuitenkaan kelpuuttaisi ihan tavallisia omillaan pärjääviä naisia, joissa on jotain 'vikaa'.
[/quote]
Ihan ensimmäisessä viestissä ap sanoo: En ole katkera enkä syytä naisia. ja kun häneltä kysyttiin millaisia naisia hän on lähestynyt, niin vastauksessa viesti nro 50: Heh :) Kai se on sitten jollekin mahdotonta uskoa, että mies ei saa tavallista naista vaikka yrittäisi.
Mutta sinä senkun väität, että ap syyttelee naisia eikä kelpuuttaisia tavallisia. Loistavaa päättelyä.
36-vuotiaana on se tilanne, että ne 26-vuotiaat kiinnostavat monia muitakin ja jos sen ikäistä ei ole saanut alle 30-vuotiaana, niin tuskin nytkään. 36-vuotiaissa on jo vähän sinkkuja, jotka eivät ole jo toisella kierroksella. Tavallisuus oli se ylistetty ominaisuus ja tavallisella naisella on 36-vuotiaana jo vähintään yksi lapsi. Myös ylipainoisten naisten osuus alkaa iän myötä kasvaa.
Tämä saattaa kuulostaa typerältä, mutta olisiko sun mahdollista "stailauttaa" ittesi uudestaan? Et välttämättä tarvitse sitä, mutta tuleepahan ainakin parempi mieli ja lisää itsevarmuutta. Marssit miestenvaateliikkeeseen ja laitat myyjät juoksemaan kunnolla palkkansa eteen. Seuraavaksi joku kunnon partavesi ja lopulta vielä parturiin. Muodonmuutoksen jälkeen hyvät kuvat nettideittiprofiiliin (muista hymy!) tai lähdet johonkin rennohkoon baariin, jossa pyörii muitakin kuin 21-vuotiaita instaprinsessoja. Ihan samalla tavalla ikäisilläsikin naisilla on tarve löytää jo kumppani..
Lykkyä pyttyyn, tiedän että onnistut. :)
N27
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:46"]
Samaa mieltä ap. Varmasti löydät jonkun. Oletko liian ujo, vai missä mielestäsi on ollut se vika? Kaikille on se vastakappale jossakin. Oletko etsinyt vääristä paikoista? Ehkäpä nyt Juhannuksena löydätkin jonkun:) Toisaalta - kesä on vasta alkamassa ilmeisesti.
[/quote]
En ole ujo, 200 yritystä takana ja joitakin kertoja keskellä päivää tilanteissa joissa on vaikea lähestyä. En etsi enää. Jos mietit omalle kohdallesi, missä menisi järkevä torjuntojen raja, 5, 20 vai peräti 50?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:05"]
Tämä saattaa kuulostaa typerältä, mutta olisiko sun mahdollista "stailauttaa" ittesi uudestaan? Et välttämättä tarvitse sitä, mutta tuleepahan ainakin parempi mieli ja lisää itsevarmuutta. Marssit miestenvaateliikkeeseen ja laitat myyjät juoksemaan kunnolla palkkansa eteen. Seuraavaksi joku kunnon partavesi ja lopulta vielä parturiin. Muodonmuutoksen jälkeen hyvät kuvat nettideittiprofiiliin (muista hymy!) tai lähdet johonkin rennohkoon baariin, jossa pyörii muitakin kuin 21-vuotiaita instaprinsessoja. Ihan samalla tavalla ikäisilläsikin naisilla on tarve löytää jo kumppani..
Lykkyä pyttyyn, tiedän että onnistut. :)
N27
[/quote]
Ei huono ohje mutta tulee joitakin vuosia myöhässä. Kiitos kuitenkin ja hyvää juhannusta.
Osaatko sä lukea? Se sanoi että ikä voisi olla 26-36 eikä että täytyy olla 26 vuotias tai muu nuori... Mutta onhan tuokin ihan kauhea vaatimus 36 vuotiaalle miehelle.
Elämäni ilman miestä.
Oon 37, sinkkuna jo kymmenen vuotta. Lapset sain, kun nuoruudessani kuvittelin löytäneeni sen oikean onnen. Olinpa sinisilmäinen ja typeräkin, mutta kiitos niiden, sain lapset.
Näiden kymmenen vuoden aikana olen päätynyt samaan lopputulokseen kuin sinä. Elän yksin lopun elämääni, mua varten vaan ei ole ketään. En ole katkera, en itke asian tähden. Onhan tää elämäni ihan mukavaa näinkin, mutta pakko myöntää että oishan se toinen aikuinen, joka rakastaa, jotain ihan superhienoa. Mutta kun ei, niin ei.
En tiedä miksi meitä on, joita varten vain ei ole sitä toista puoliskoa. Olen lohduttautunut ajatuksella, että seuraavassa elämässä on sitten meidän vuoro kokea se täydellinen onni ja rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:56"]Miksi etsit vain yöelämästä? Muualta olisit jo saattanut hyvän naisen löytää.
[/quote]
Kuten mistä? Ihmettelee ap:n ikäinen naissinkku.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:32"]
Mitä epäilet itse isoimmiksi syiksi, että naiset eivät lähteneet mukaan?
[/quote]
Kasvoni ja pituuteni :) Molemmat alle keskitason niin sitä on ilmeisen vaikea kompensoida.
[/quote]
Moi Rnold!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:10"]Elämäni ilman miestä. Oon 37, sinkkuna jo kymmenen vuotta. Lapset sain, kun nuoruudessani kuvittelin löytäneeni sen oikean onnen. Olinpa sinisilmäinen ja typeräkin, mutta kiitos niiden, sain lapset. Näiden kymmenen vuoden aikana olen päätynyt samaan lopputulokseen kuin sinä. Elän yksin lopun elämääni, mua varten vaan ei ole ketään. En ole katkera, en itke asian tähden. Onhan tää elämäni ihan mukavaa näinkin, mutta pakko myöntää että oishan se toinen aikuinen, joka rakastaa, jotain ihan superhienoa. Mutta kun ei, niin ei. En tiedä miksi meitä on, joita varten vain ei ole sitä toista puoliskoa. Olen lohduttautunut ajatuksella, että seuraavassa elämässä on sitten meidän vuoro kokea se täydellinen onni ja rakkaus. [/quote] Kuvottavaa, että vertaat itseäsi ap:n kaltaiseen lapsettomaan mieheen. Sinulla on ne pennut, joiden takia kukaan järkevä ei katso kahteen kertaan. Et sinä kykene antamaan parisuhteessa mitään, kun menneisyyden virhehankinnat pyörivät jaloissa. Toivon todella, ettei kukaan mies sotkeudu ikinä sinuun ja anna turhien elättien pilata elämäänsä.
[/quote]
Olen pahoillani puolestasi. Elämäsi täytyy olla kovin hankalaa noin voimakkaan katkeruuden kourissa. Toivon että pääset siitä ylitse, jotta sinäkin vielä voit kokea seesteisyyttä ja iloa.
t. nro 20
Minulla oli sama meno 26-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen onnisti.