Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni ilman naista

Vierailija
18.06.2015 |

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.

No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laihduta. Lopeta säälittävä valitus.

Vierailija
182/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:36"]

Naisilla se sinkkuus on vähän eri asia. Nainen ei tarvitse seksuaalista kanssakäymistä samassa mittaluokassa kuin mies. Naisen ei tarvitse varsinaisesti hakea seuraa, seura hakeutuu naisen luokse. Sinkkunainen on vahva ja itsenäinen kun taas sinkkumies on heikko ja elämässään epäonnistunut luuseri. Nämä suhtautumistavat eivät ole tulleet tyhjästä.

[/quote]Mikä tässä viestissä ei pidä paikkaansa, arvon alapeukuttajat?

[/quote]

No esimerkiksi väite, ettei nainen tarvisi seksuaalista kanssakäymistä samassa määrin kuin mies. Molemmilla sukupuolilla on niin seksuaalisesti aktiivisia kuin passiivisia, ja kaikkea siltä väliltä. Ei voi yleisesti sanoa että nainen ei tarvitse. Itse ainakin haluan orgasmin useimpina päivinä, mutta koska olen sinkku, pitää tyytyä suihkuun ja omaan käteen. 

Miten niin "seura hakeutuu naisen luokse"? Ehkä jollain nuorilla jotka käy yöelämässä. Mutta entä jos olet jo sen vaiheen ohi, etkä välitä juosta baareissa? Ei tuolla ruokakaupassa tai töissä mitään seuraa tule tarjoutumaan. 

Ja miten niin sinkkunainen vahva ja itsenäinen ja sinkkumies luuseri? Minusta usein toisinpäin. Vanha sanontahan on, että kun nainen on sinkku vielä kolmekymppisenä, kysytään miksi et ole kellekään kelvannut, ja aletaan tyrkyttää vinkkejä meikin, käyttäytymisen jne suhteen, mutta jos mies on sinkku, sanotaan että HÄLLE ei ole kukaan kelvannut...

[/quote]Hyvät perustelut, kuitenkin luulen olevani oikeassa. Miksi miesten seksileluja häpeillään mutta naisten seksileluja mainostetaan jatkuvalla syötöllä keskellä päivää? Äärimmäinen esimerkki mutta kuitenkin, miksi näin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:55"]

Kasvot ja pituus? Miten pitkä olet? Tiedän monta kuumaa n 170cm miestä.

[/quote]

Niin minäkin, mutta ne on kaikki hyvin urheilullisia. Jos mittaa on vähän, silloin pitää olla lihasta näkyvästi.

Vierailija
184/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:10"]

Lopeta säälittävä valitus.

[/quote]

Onko sulla sama tausta? Tuskinpa.

Itsesäälistä kritisoijien on mahdotonta ymmärtää, että tuolla taustalla ei itsevarmuutta yksinkertaisesti enää ole ja toimintaa on liki mahdotonta muuttaa sellaiseksi joka toimisi - eihän se ole toiminut koskaan aiemminkaan.

Parhain vaihtoehto ap:lle ja meille muille samasta kärsiville on sopeutua ja etsiä ihan muita asioita elämään.

Vierailija
185/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:36"]

Naisilla se sinkkuus on vähän eri asia. Nainen ei tarvitse seksuaalista kanssakäymistä samassa mittaluokassa kuin mies. Naisen ei tarvitse varsinaisesti hakea seuraa, seura hakeutuu naisen luokse. Sinkkunainen on vahva ja itsenäinen kun taas sinkkumies on heikko ja elämässään epäonnistunut luuseri. Nämä suhtautumistavat eivät ole tulleet tyhjästä.

[/quote]Mikä tässä viestissä ei pidä paikkaansa, arvon alapeukuttajat?

[/quote]

Se että nainen ei tarvi seksiä siinä mittakaavassa kuin mies, täysin höpöhöpöä, nainen ei vaan epätoivoissaan tyydy mihin tahansa munaan kun on puutteessa, vaan yleensä kuitenkin etsii sitä "oikeaa" jonka kanssa voisi perustaa perheen. Ja se seura ei todellakaan hakeudu naisen luo, tai hakeutuu kyllä kaikki juopot ja muut hullut, mutta normaalit tavalliset miehet ei lähesty.

[/quote]Seuranhaku on naiselle lähinnä kiva harrastus kuten ponilla ratsastaminen jollekin heppatytölle. Kivaa ja fantsua mutta kun harrastus alkaa viemään sometukselta niin harrastus jää sivuun. Miehellä asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Vierailija
186/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:27"]

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen

[/quote]

Tässäpä se tuli. Kuka nainen haluaa tulla hankituksi? Nainen on rakastaja, puoliso, ystävä, kumppani. Siis ennen kaikkea ihminen, ei jotain, minkä hankit omistukseesi.

Vierailija
187/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:06"]

Heips! Eniten minua häiritsee, että vastailet kaikille neuvoa antaville sillä tavalla, että elämäsi on jo ohi etkä voi tehdä tilanteelle enää mitään.. Sinun täytyisi ottaa neuvosta vaari, esimerkiksi siitä kun joku ehdotti stailausta! Vaikuttaisi paljon itseluottamukseesi. Mutta voi myös olla, että sinun elämänasenteesi (ainakin nykyisin) vaikuttaa siihen, ettei naisia kiinnosta. Kirjoituksestasi paistaa läpi ettet ole onnellinen, et elä elämästäsi nauttien. Sinun täytyisi jotenkin saada itsesi elämään uudelleen ja alkaan suunnitelemaan tulevaisuutta. Nyt vaan vaatekaupoille ja asenteeseen muutosta! Elämä ei ole vielä ohi 36-vuotiaana! :D

[/quote]

Osuit oikeaan, en ole onnellinen enkä nauti elämästä kuin harvakseltaan. Kuka muuten keksi, että elämän pitää olla kivaa? Minulla on jokatapauksessa paljon kivempaa ja mukavampaa kuin jollain syyrialaisella pakolaisella niin kyllä tämä elämä tässä menee ja juuri siksi en valitakaan. Good for you jotka olette onnellisia ja nautitte elämästä.

Ap

Vierailija
188/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:38"]Olen 40-vuotias nainen ja ollut nyt sinkkuna 3 kuukautta. Tänä aikana on tullut vastaan kolme miestä, joista kahdella ollut vaikeuksia löytää naisseuraa (en tiedä miksi he juuri minua lähestyivät). Kumpikin tavallaan fiksuja ja ihania miehiä, mutta kun jo päällepäin näkee, että ei vaan voi naista sytyttää ulkonäkönsä takia niin ei voi. Jos ylipainoa on niin paljon, ettei korvat näy poskien takaa tai sitten hintelä mies pukeutuu löysiin kirpparivehkeisiin, pitää olla aika syvällinen nainen, että kiinnostuu. Koska kyllähän parisuhteessa pitäisi seksuaalistakin jännitettä olla, enkä itse ainakaan pysty kuvittelemaan sitä jos miehen ulkonäkö on ihan kamala. Harmillisinta on se, että nuo viat olisi todella helppo korjata jos mies vaan uskoisi, että se kannattaa tehdä. Nämäkin reppanat vaan sanoivat kun ihan nätisti ja huumorin varjolla yritin selittää mikä mättää, että ei olisi rehellistä laihduttaa (koska ulkonäkö on vain pintaa) tai että siistit ja sopivat vaatteet eivät kuvasta miehen persoonallisuutta (!). Hohhoijaa, joillakin yksinolo on siis ihan oma valinta.   Btw, se kolmas mies pukeutui siististi, oli 195 cm pitkä, ja ehti olla sinkkuna käsittääkseni noin kuukauden ennen kuin löytyi sopiva nainen (joka en ollut minä). Muilta ominaisuuksiltaan tämä oli heikompi kuin nuo ulkonäkörajoitteiset, jopa varustelultaan. Silti kelpasi, koska näytti hyvältä. [/quote] Menit sitten kuitenkin sänkyyn niiden reppanoiden kanssa, kun tiedät varustelutason?

[/quote]

No minulle se on kohtalaisen tärkeä elementti miehessä. Pullukan kanssa en tosin edes niin pitkälle mennyt, mutta aiempaa kokemusta on sen verran, että tiedän ettei tuollaisella ylipainolla mihinkään pysty. Tuo hintelä mies oli loistavasti varusteltu ja kaikin puolin aivan upea tyyppi, mutta asutaan kaukana toisistamme. Hän valitti samaa kuin ap eli että alkaa olla pakkien suhteen äärirajoillaan. 

[/quote]

Miten se nyt sitten saattoi olla pakkien suhteen äärirajoillaan jos sinun(kin) kanssasi kuitenkin pääsi sänkyyn asti?

Vierailija
189/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnellisuus on suhteellista. Jopa joku syyrialainen voi olla onnellinen, koska hän saattaa olla rakastunut ja kokee sen tärkeänä elämän arvona. Hän saattaa pitää muita onnellisuuden lähteitä toisarvoisina, joiden perusteella sinä koet eläväsi mukavanpaa elämää kuin hän. Sinun ei kannattaisi edes miettiä vanhoja aikoja, jos naisettomuus ei kerran millään tavalla häiritse. Ketä sinä huijaat? Itseäsi? Kannattaisi käydä juttelemassa jonkun kanssa, niin jospa se elämä saattaisi taas alkaa maistumaan. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
190/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:38"]Olen 40-vuotias nainen ja ollut nyt sinkkuna 3 kuukautta. Tänä aikana on tullut vastaan kolme miestä, joista kahdella ollut vaikeuksia löytää naisseuraa (en tiedä miksi he juuri minua lähestyivät). Kumpikin tavallaan fiksuja ja ihania miehiä, mutta kun jo päällepäin näkee, että ei vaan voi naista sytyttää ulkonäkönsä takia niin ei voi. Jos ylipainoa on niin paljon, ettei korvat näy poskien takaa tai sitten hintelä mies pukeutuu löysiin kirpparivehkeisiin, pitää olla aika syvällinen nainen, että kiinnostuu. Koska kyllähän parisuhteessa pitäisi seksuaalistakin jännitettä olla, enkä itse ainakaan pysty kuvittelemaan sitä jos miehen ulkonäkö on ihan kamala. Harmillisinta on se, että nuo viat olisi todella helppo korjata jos mies vaan uskoisi, että se kannattaa tehdä. Nämäkin reppanat vaan sanoivat kun ihan nätisti ja huumorin varjolla yritin selittää mikä mättää, että ei olisi rehellistä laihduttaa (koska ulkonäkö on vain pintaa) tai että siistit ja sopivat vaatteet eivät kuvasta miehen persoonallisuutta (!). Hohhoijaa, joillakin yksinolo on siis ihan oma valinta.   Btw, se kolmas mies pukeutui siististi, oli 195 cm pitkä, ja ehti olla sinkkuna käsittääkseni noin kuukauden ennen kuin löytyi sopiva nainen (joka en ollut minä). Muilta ominaisuuksiltaan tämä oli heikompi kuin nuo ulkonäkörajoitteiset, jopa varustelultaan. Silti kelpasi, koska näytti hyvältä. [/quote] Menit sitten kuitenkin sänkyyn niiden reppanoiden kanssa, kun tiedät varustelutason?

[/quote]

No minulle se on kohtalaisen tärkeä elementti miehessä. Pullukan kanssa en tosin edes niin pitkälle mennyt, mutta aiempaa kokemusta on sen verran, että tiedän ettei tuollaisella ylipainolla mihinkään pysty. Tuo hintelä mies oli loistavasti varusteltu ja kaikin puolin aivan upea tyyppi, mutta asutaan kaukana toisistamme. Hän valitti samaa kuin ap eli että alkaa olla pakkien suhteen äärirajoillaan. 

[/quote]

Miten se nyt sitten saattoi olla pakkien suhteen äärirajoillaan jos sinun(kin) kanssasi kuitenkin pääsi sänkyyn asti?

[/quote]

Kyseessä on aika herkkä mies, jonka kohderyhmään en varsinaisesti kuulu. Eli hän on minua reilusti nuorempi. Seksiterapian tarpeessa oltiin molemmat, mutta eihän se häneltä sitä ongelmaa poista, että omanikäiset naiset eivät kiinnostu. Ongelma oli siis se, että mies haluaisi perheenkin. Voidaanhan me pitää hauskaa aikamme, mutta ei se ole sitä mitä kumpikaan oikeasti ensisijaisesti haluaisi.

Vierailija
191/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla rima liian korkealla? Onko paljon vaatimuksia? Pitääkö esim. olla nuori ja kaunis (niinku useimmat iäkkäät ikisinkkumiehet vaatii). Kelpaako tavisnainen omine virheineen? Ootko jo harrastuspiireissä yrittäny bongata sopivaa naista?

Vierailija
192/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:56"]Miksi etsit vain yöelämästä? Muualta olisit jo saattanut hyvän naisen löytää. [/quote] Kuten mistä? Ihmettelee ap:n ikäinen naissinkku.

[/quote]

Ja aika moni muukin, arvaan.

m41

Vierailija
193/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:11"]

Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

No onhan tuossa esimerkissä olevat kuvat medium-miehistä ihan asiaa. Medium-miehiähän ne ovat, eivät mitään komistuksia. Seksuaalinen viehätys on tosi tärkeä asia eikä joku insinöörin näköinen rillipää saa mitään aikaan - minulla. Jollakin toisella saa. Mutta nämäkin medium-miehet varmaan hakevat sitä top-sarjan naista.

[/quote]

Ja perustelut olivat?

[/quote]

Pitääkö minun perustella seksuaalinen viehättymiseni tietyn näköisiin miehiin tai päinvastoin? Oletpa höpsö. Voit kyllä yrittää luokitella "keskiarvon mukaan tietty osa naisista/miehistä pitää tätä ja tuota sen ja tuon tason ulkonäkönä", mutta siinä hajontaa on jo paljon ja kyse on pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija
194/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:47"]

Täällähän on heti akateemikot ulisemassa kun joku ilmoittaa, että eivät kelpaa koska ovat pitkiä. Onko se niin kova paikka? Voi helvetti teitä koomikoita... 

[/quote]

Epäilenpä, että täällä ei ole yhtään akateemikkoa kirjoittelemassa, ikäkin ylittää reilusti ap:n haarukan. Jos tarkoitat akateemisuutta, niin ap toivoi vähintään amk-tutkintoa, ei sanonut, ettei akateeminen kelpaa. Pointti on siinä, että niin nainen kuin mieskin kaventaa huomattavasti valinnan mahdollisuuksia liian monilla kriteereillä. Avoimempi tutustuminen ihmisiin helpottaisi sen oikean löytymistä.

Vaikka yksittäinen ominaisuus olisi melko keskiverto, jokainen kriteeri lisää pienentää sitä prosenttia naisista, joka kelpaisi. Jokainen saa olla niin kronkeli kuin haluaa, mutta silloin ei yksinäisyyttä tarvitse ihmetellä.

Vierailija
195/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi tarkistaa niitä kriteerejään. Sama asuntokaupoissa; jos etsii 200neliön kaksiota rauhalliselta alueelta Helsingin ydinkeskustassa max 100 000€, niin tulee varmasti pettymään tai siinäpähän etsii loppuelämänsä. Kuvitellaan että ap:n unelmien nainen ja  vielä enemmännousee järvestä juhannusyönä, mutta onkin sentin liian pitkä - 173cm. Onko tämä se ratkaiseva sentti, voisiko tästä joustaa? Jos on valmis joustamaan, eikö se sitten olekin ihan sama joustaako sentin vai viisi senttiä. Toisaalta kelpaisiko ap:lle lyhytkasvuinen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän