Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni ilman naista

Vierailija
18.06.2015 |

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.

No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:10"]

Elämäni ilman miestä.

Oon 37, sinkkuna jo kymmenen vuotta. Lapset sain, kun nuoruudessani kuvittelin löytäneeni sen oikean onnen. Olinpa sinisilmäinen ja typeräkin, mutta kiitos niiden, sain lapset.

Näiden kymmenen vuoden aikana olen päätynyt samaan lopputulokseen kuin sinä. Elän yksin lopun elämääni, mua varten vaan ei ole ketään. En ole katkera, en itke asian tähden. Onhan tää elämäni ihan mukavaa näinkin, mutta pakko myöntää että oishan se toinen aikuinen, joka rakastaa, jotain ihan superhienoa. Mutta kun ei, niin ei.

En tiedä miksi meitä on, joita varten vain ei ole sitä toista puoliskoa. Olen lohduttautunut ajatuksella, että seuraavassa elämässä on sitten meidän vuoro kokea se täydellinen onni ja rakkaus.

[/quote]

Arvostan tarinaasi mutta valitettavasti en näe meissä muuta yhteistä kuin pitkä aika sinkkuna. Sinullahan oli jo nuoruudessasi mies ja jopa lapset. En täysin ymmärrä, miksi postasit tämän aloituksen alle koska tapauksemme ovat ihan erilaiset.

Ap

Vierailija
142/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsettomuus on ymmärrettävä kriteeri, enkä ole varma, miksi se on niin monelle ongelma. Ehkä tosiaan osuu arkaan paikkaan? Tuo mitä itse mietin, on vaatimus eroamisen suhteen, ettei ole saanut olla naimisissa. Onko pitkä avoliitto sitten ok, vai etsiikö Ap tosiaan jotakuta, jolla ei ole ollut mitään oikeaa suhdetta elämässään? Se kaventaa vaihtoehtoja paljon. Toinen kriteeri on tuo ylipaino, lievästä ei kannattaisi välittää, vaan kiinnittää huomiota elämäntapoihin ja aktiivisuuteen. Tsemppiä Ap:lle, älä vielä luovuta. Sanot, ettet ole katkera. Kuulostat kuitenkin kovin surulliselta, eikä siitä ole pitkä matka katkeruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:27"]

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Ei naista hankita. No, senhän oletkin jo huomannut.

Vierailija
144/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:34"]

Oletko kokeillut netti-ilmoituksia, että haet naisseuraa? Miten on mennyt niiden suhteen?

[/quote]

Ei tule vastauksia. Tai jos tulee ne ovat tosi lyhyitä ja hätäisesti kirjoitettuja.

Vierailija
145/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:48"]Minusta lapsettomuus on ymmärrettävä kriteeri, enkä ole varma, miksi se on niin monelle ongelma. Ehkä tosiaan osuu arkaan paikkaan? Tuo mitä itse mietin, on vaatimus eroamisen suhteen, ettei ole saanut olla naimisissa. Onko pitkä avoliitto sitten ok, vai etsiikö Ap tosiaan jotakuta, jolla ei ole ollut mitään oikeaa suhdetta elämässään? Se kaventaa vaihtoehtoja paljon. Toinen kriteeri on tuo ylipaino, lievästä ei kannattaisi välittää, vaan kiinnittää huomiota elämäntapoihin ja aktiivisuuteen. Tsemppiä Ap:lle, älä vielä luovuta. Sanot, ettet ole katkera. Kuulostat kuitenkin kovin surulliselta, eikä siitä ole pitkä matka katkeruuteen.
[/quote]

Just tämä. Iän lisääntyessä ylipainokin yleistyy. Eikä tässä tarkoiteta sitä että täytyisi haluta satakiloinen puoliso. Nainen voi olla sporttinen ja aktiivinen ja silti olla pömppömaha ja paino ylipainon puolella. Typerää rajoittaa omat vaihtoehdot tuollaisella kriteerillä.

Samoin ne kivoimmat ja nätit naiset ovat yleensä olleet 35-vuotiaana vähintään 1-2 pitkässä parisuhteessa ja monilla on lapsi tai pari sen seurauksena.

Mutta rajoittamalla voi toki tehdä omasta elämästään vaikeaa. Muista että jos haluat elämäsi muuttuvan, sinun täytyy tehdä jotain eri tavalla.

Vierailija
146/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:35"]

Tosiasia on, että naiset ovat usein hemmetin pinnallisia ja heissäkin parhaat pariutuvat jo nuorina. Eli ellei kohtalo johdata sinulle oikeaa naista eteesi voit helposti jäädä yksin, ellet ole hyvännäköinen ja täytä muita tyypillisiä kriteereitä urheilullisuus- ym. vaatimuksineen.

[/quote]

Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Vierailija
147/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla miehillä on usein treffi-ilmoissa kumppanin painoksi hyväksytty 40-70/75 kg. En tajua, kuka haluaisi 40-kiloisen anorektikon. Ja sitten taas moni nainen painaa enemmän kuin 70 kg eikä ole mikään muodoton perunasäkki.

Vierailija
148/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi tuo ikä rajaus, tai siis miksi ei olisi vaikka 5+/- ap:n ikään. Se kuulostaisi kohtuulliselta toiveelta. Mutta jos nyt muistan oikein sen aloitusviestin, niin jos on ihan ok tyytyväinen elämäänsä niin voihan ihan hyvin yksinkin elää.

Vierailija
149/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:27"]Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.

No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.
[/quote]

Jos tämän tekstin voisi yhdistää suoraan johonkuhun mieheen, siis sinuun joka tämän kirjoitit, niin moni nainen haluaisi olla kanssasi.

Naiset vaan ovat sokeita tuossa kosiskeluvaiheessa, etsivät vaistomaisesti jotain joka on jäänne niiiin pitkän ajan takaa.

Sitten moni pettyy kun on haksahtanut playeriin ja tajuaa, jos olisi silloin valinnut toisin olisi voinut saada hyvän miehen ja paljon paremman elämän.

Vierailija
150/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille vaan löydy sitä puolisoa koskaan. Itse naisena enkä koskaan seurustelleena ymmärrän hyvin tunteesi. Ei niitä torjuntoja tosiaan kestä kun sen tietyn henkilökohtaisen määrän jonka jälkeen ainoaksi keinoksi jää sopeutua sinkkuuteen.

Vierailija
151/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:20"]

Ei kaikille vaan löydy sitä puolisoa koskaan. Itse naisena enkä koskaan seurustelleena ymmärrän hyvin tunteesi. Ei niitä torjuntoja tosiaan kestä kun sen tietyn henkilökohtaisen määrän jonka jälkeen ainoaksi keinoksi jää sopeutua sinkkuuteen.

[/quote]

Että hyvää juhannusta sullekin vaan, joka heti katsoit jostain syystä aiheelliseksi alapeukuttaa kommenttia.

Vierailija
152/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama. Sanoo täältä 41-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut, vaikka jossain vaiheessa kovasti yritti etsiä miestä.

Vierailija
153/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:35"]

Tosiasia on, että naiset ovat usein hemmetin pinnallisia ja heissäkin parhaat pariutuvat jo nuorina. Eli ellei kohtalo johdata sinulle oikeaa naista eteesi voit helposti jäädä yksin, ellet ole hyvännäköinen ja täytä muita tyypillisiä kriteereitä urheilullisuus- ym. vaatimuksineen.

[/quote]

Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

Ööö... luitko koko juttua?

Vierailija
154/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. 40 on uusi 30 , joten oot parhaassa iässä pariutumista ajatellen. Sitäpaitsi iän myötä tulee tärkeämmäksi muut kuin ulkoiset ominaisuudet. Odotahan vaan :D

Vierailija
155/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se sinkkuus on vähän eri asia. Nainen ei tarvitse seksuaalista kanssakäymistä samassa mittaluokassa kuin mies. Naisen ei tarvitse varsinaisesti hakea seuraa, seura hakeutuu naisen luokse. Sinkkunainen on vahva ja itsenäinen kun taas sinkkumies on heikko ja elämässään epäonnistunut luuseri. Nämä suhtautumistavat eivät ole tulleet tyhjästä.

Vierailija
156/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:28"]

[/quote]

Sama. Sanoo täältä 41-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut, vaikka jossain vaiheessa kovasti yritti etsiä miestä.

[/quote]

Jep. Naurettavin ohje tähän mennessä oli etsimisen aikana "älä etsi, kyllä se mies tulee", ja kun välillä piti taukoja "kyllä sun kannattais jotain tehdä sen eteen, että saisit miehen itelles". Joo, ei kumpikaan tapa koskaan toiminut omalla kohdalla :D

Vierailija
157/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seura on aivan yliarvostettua. Jos jäät jumiin yhteen, pian huomaat olevasi maksumies hänen haaveilleen ja jos erehdyt vähääkään ilmaisemaan omaa tahtoasi, olet "itsekäs". Ja sitten se muksu, pari...

Usko pois siihen maailman vanhimpaan ansaan langennutta.

Vierailija
158/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele av-mammoja. Kyllä joku mies sinutkin huolii! EI elämässä tosiaankaan tarvita naista, mihinkään.

Vierailija
159/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen ja ollut nyt sinkkuna 3 kuukautta. Tänä aikana on tullut vastaan kolme miestä, joista kahdella ollut vaikeuksia löytää naisseuraa (en tiedä miksi he juuri minua lähestyivät). Kumpikin tavallaan fiksuja ja ihania miehiä, mutta kun jo päällepäin näkee, että ei vaan voi naista sytyttää ulkonäkönsä takia niin ei voi. Jos ylipainoa on niin paljon, ettei korvat näy poskien takaa tai sitten hintelä mies pukeutuu löysiin kirpparivehkeisiin, pitää olla aika syvällinen nainen, että kiinnostuu. Koska kyllähän parisuhteessa pitäisi seksuaalistakin jännitettä olla, enkä itse ainakaan pysty kuvittelemaan sitä jos miehen ulkonäkö on ihan kamala. Harmillisinta on se, että nuo viat olisi todella helppo korjata jos mies vaan uskoisi, että se kannattaa tehdä. Nämäkin reppanat vaan sanoivat kun ihan nätisti ja huumorin varjolla yritin selittää mikä mättää, että ei olisi rehellistä laihduttaa (koska ulkonäkö on vain pintaa) tai että siistit ja sopivat vaatteet eivät kuvasta miehen persoonallisuutta (!). Hohhoijaa, joillakin yksinolo on siis ihan oma valinta.

Btw, se kolmas mies pukeutui siististi, oli 195 cm pitkä, ja ehti olla sinkkuna käsittääkseni noin kuukauden ennen kuin löytyi sopiva nainen (joka en ollut minä). Muilta ominaisuuksiltaan tämä oli heikompi kuin nuo ulkonäkörajoitteiset, jopa varustelultaan. Silti kelpasi, koska näytti hyvältä.

Vierailija
160/195 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:36"]

Naisilla se sinkkuus on vähän eri asia. Nainen ei tarvitse seksuaalista kanssakäymistä samassa mittaluokassa kuin mies. Naisen ei tarvitse varsinaisesti hakea seuraa, seura hakeutuu naisen luokse. Sinkkunainen on vahva ja itsenäinen kun taas sinkkumies on heikko ja elämässään epäonnistunut luuseri. Nämä suhtautumistavat eivät ole tulleet tyhjästä.

[/quote]Mikä tässä viestissä ei pidä paikkaansa, arvon alapeukuttajat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi