Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni ilman naista

Vierailija
18.06.2015 |

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.

No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi, että monen naisen mielestä lyhyet miehet ovat kuumia. Kyllä sinä seksiseuraa ainakin löydät ellet ihan kyklooppi ole. Jaa.. itse asiassa sellainen voisi myös löytää :)

Vierailija
42/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:11"]

Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

No onhan tuossa esimerkissä olevat kuvat medium-miehistä ihan asiaa. Medium-miehiähän ne ovat, eivät mitään komistuksia. Seksuaalinen viehätys on tosi tärkeä asia eikä joku insinöörin näköinen rillipää saa mitään aikaan - minulla. Jollakin toisella saa. Mutta nämäkin medium-miehet varmaan hakevat sitä top-sarjan naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:11"]

Naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Tämän faktan valossa on aika uskomatonta puhua naisten ulkonäköpaineista tai miesten pinnallisuudesta.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

No onhan tuossa esimerkissä olevat kuvat medium-miehistä ihan asiaa. Medium-miehiähän ne ovat, eivät mitään komistuksia. Seksuaalinen viehätys on tosi tärkeä asia eikä joku insinöörin näköinen rillipää saa mitään aikaan - minulla. Jollakin toisella saa. Mutta nämäkin medium-miehet varmaan hakevat sitä top-sarjan naista.

[/quote]

Ja perustelut olivat?

Vierailija
44/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:27"]

Olen 36 vuotias mies ja yritin nuoruudessani hankkia itselleni naisen, välillä olin liikenteessä joka viikonloppu. Ilmeisesti en koskaan oppinut puhumaan ja lähestymään naisia oikealla tavalla ja noin 200 yrityksen jälkeen luovuin kokonaan yrityksestä.

Nyt elelen seesteistä elämää ilman haavetta vaimosta ja perheestä. Molemmat olisivat kelvanneet, jos minä olisin kelvannut. Tuntematta kateutta katselen, kuinka vanhat tutut menevät naimisiin ja moni hankkii lapsia. En ole katkera enkä syytä naisia. Huvittaa vain lukea sellaisia juttuja naisten taholta että miehet ovat sitoutumiskammoisia jne. kun itse en saanut koskaan edes tilaisuutta sitoutua.

No, ei voi mitään. On elämässä paljon muutakin kuin naiset ja niihin on jäänyt enemmän aikaa ja tulee jäämään elämäni loppuun asti.

[/quote]

Kun oikein oivallat, elät lopunkin elämäsi onnellisena miehenä. T. ukkomies Pena 42 v.

Vierailija
45/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:50"]

No kelpaisko ap näistä joku sulle? (Eli minkälaista naista etsit?)

1. 44-v ikisinkku, akateeminen, pieni (n. 155 cm), pyöreä, mukava, iloinen, superhyvä kokki, tavallisen näköinen kasvoiltaan, silmälasit, lyhyet ruskeat hiukset, hyväpalkkaisessa työssä

2. 30-v, yhden lapsen äiti (mies häipyi kun kuuli raskaudesta), n. 170 cm, hoikka, toimistotyössä, harrastaa paljon liikuntaa, pirteä, hauska, pitkät vaaleat hiukset, perusnätti, haluaisi 1-2 lasta lisää

3. 25-v, ei koskaan seurustellut, n. 165 cm, reilusti ylipainoinen, kasvoissa aknearpia, tavalliset kasvot paitsi iso nenä, ujo ja hiljainen, tykkää lapsista, hoitoalalla

4. 35-v leski, ei lapsia, yrittäjä, n. 160 cm, vaaleat hiukset, pienet silmät, perunanenä, silmälasit, vinot hampaat, pyöreät kasvot, huono iho, hoikka mutta melko muodokas, huumorintajuinen, järjestelmällinen, haluaisi lapsia

5. 34-v eronnut kahden lapsen äiti, mutta kun sopiva mies sattuisi kohdalle voisi kuulemma tehdä vielä yhden. perusduunari, n. 165 cm, kuvankaunis, vaalea, hoikka vartalo, uskollinen ja luotettava, vähän boheemi, sosiaalinen, puhelias ja iloinen.

[/quote]

Tässähän oli mielenkiintoinen listaus, ansaitsee huolellisen vastauksen.

1. En halua 8v vanhempaa, akateeminen ok samoin pituus, mielellään ei pyöreä koska itse urheilen paljon, palkalla ei paljoa väliä mutta hyvä että tulee omillaan toimeen, muut ok.

2. Kieltämättä houkutteleva tapaus vaikka kynnys mennä naimisiin jo lapsia saaneen kanssa on korkea. Voisin harkita vaikka on vastoin sitä mitä olen aina pitänyt tärkeänä kriteerinä, lapsettomuutta.

3. Varmasti kiva luonne mutta nuorenpuoleinen ja reilu ylipaino on big no no koska itse treenaan aktiivisesti.

4. Muuten hyvä mutta pakko myöntää että leski ei ole ykköstavoitteeni. Siinä on varmaan paljon tunnepuolella läpikäytävää. Muuten ihan ok.

5. Hyvät luonteenpiirteet ja vaikka duunari onkin ja itse olen akateeminen niin en tyrmää suoraan kuten moni muu tekisi. Iso miinus on se että on eronnut ja kaksi lasta, totta puhuen en olisi kiinnostunut.

Vaihtoehdot, joita minulle tarjosit, ovat kaikki sellaisia joita minun mielestäni ei tarvitse kelpuuttaa. Tämä on rehellinen mielipiteeni.

Sen sijaan sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi. Tiedän etten vaadi liikoja. Ei minulla ole mitään velvoitetta olla tyytyväinen johonkin eronneeseen naiseen jolla on lapset. Ellei ole muuten huippu kuten numero 2 esimerkki.

Vierailija
46/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:06"]

1. 44-v ikisinkku, akateeminen, pieni (n. 155 cm), pyöreä, mukava, iloinen, superhyvä kokki, tavallisen näköinen kasvoiltaan, silmälasit, lyhyet ruskeat hiukset, hyväpalkkaisessa työssä

2. 30-v, yhden lapsen äiti (mies häipyi kun kuuli raskaudesta), n. 170 cm, hoikka, toimistotyössä, harrastaa paljon liikuntaa, pirteä, hauska, pitkät vaaleat hiukset, perusnätti, haluaisi 1-2 lasta lisää

3. 25-v, ei koskaan seurustellut, n. 165 cm, reilusti ylipainoinen, kasvoissa aknearpia, tavalliset kasvot paitsi iso nenä, ujo ja hiljainen, tykkää lapsista, hoitoalalla

4. 35-v leski, ei lapsia, yrittäjä, n. 160 cm, vaaleat hiukset, pienet silmät, perunanenä, silmälasit, vinot hampaat, pyöreät kasvot, huono iho, hoikka mutta melko muodokas, huumorintajuinen, järjestelmällinen, haluaisi lapsia

5. 34-v eronnut kahden lapsen äiti, mutta kun sopiva mies sattuisi kohdalle voisi kuulemma tehdä vielä yhden. perusduunari, n. 165 cm, kuvankaunis, vaalea, hoikka vartalo, uskollinen ja luotettava, vähän boheemi, sosiaalinen, puhelias ja iloinen.

[/quote]

1. En halua 8v vanhempaa, akateeminen ok samoin pituus, mielellään ei pyöreä koska itse urheilen paljon, palkalla ei paljoa väliä mutta hyvä että tulee omillaan toimeen, muut ok.

2. Kieltämättä houkutteleva tapaus vaikka kynnys mennä naimisiin jo lapsia saaneen kanssa on korkea. Voisin harkita vaikka on vastoin sitä mitä olen aina pitänyt tärkeänä kriteerinä, lapsettomuutta.

3. Varmasti kiva luonne mutta nuorenpuoleinen ja reilu ylipaino on big no no koska itse treenaan aktiivisesti.

4. Muuten hyvä mutta pakko myöntää että leski ei ole ykköstavoitteeni. Siinä on varmaan paljon tunnepuolella läpikäytävää. Muuten ihan ok.

5. Hyvät luonteenpiirteet ja vaikka duunari onkin ja itse olen akateeminen niin en tyrmää suoraan kuten moni muu tekisi. Iso miinus on se että on eronnut ja kaksi lasta, totta puhuen en olisi kiinnostunut.

Vaihtoehdot, joita minulle tarjosit, ovat kaikki sellaisia joita minun mielestäni ei tarvitse kelpuuttaa. Tämä on rehellinen mielipiteeni.

Sen sijaan sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi. Tiedän etten vaadi liikoja. Ei minulla ole mitään velvoitetta olla tyytyväinen johonkin eronneeseen naiseen jolla on lapset. Ellei ole muuten huippu kuten numero 2 esimerkki.

[/quote]

Juu en enää yhtään ihmettele että olet yksin. Järjettömät "ulkoiset" vaatimukset. 

Ihmisen sisin on tärkeintä. Ehkä naiset näkevät sinusta jo päältä päin että haluat vain nuken, jota esitellä. Et kokoNaista. 

Vierailija
47/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitään järjetöntä noissa vaatimuksissa. Mutta vissiin sitten se "tavisnainen" on nykyään monen mielestä kouluttamaton, hieman pullea yksinhuoltaja.

Vierailija
48/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:47"]Ei ole kyllä mitään järjetöntä noissa vaatimuksissa. Mutta vissiin sitten se "tavisnainen" on nykyään monen mielestä kouluttamaton, hieman pullea yksinhuoltaja.
[/quote]
Se on "tavisnainen" hervannassa ja muissa suomen lähiöissä.

Vierailija
49/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:11"]

Miten voi olla mahdollista olla löytämättä ketään? Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja jo 15-vuotiaasta lähtien on aina ollut miehiä tarjolla jos vaan yhtään olen viitsinyt itse panostaa. Aika harvahan niistä on varsinaisesti sytyttävä ollut, mutta ihan varmasti jonkun löytää. Ja jos sitä kohtelee hyvin, tuskin se nyt heti väkivaltaiseksi alkoholistiksi muuttuu.

[/quote]

Aika jäätävä kommennti ja kuvastaa aika hyvin tätä sukupuolten eroa. Toiselle puolelle niin helppoa. Toiselle puolelle, ellet ole sosiaalisesti lahjakas tai pelimies, todella vaikeaa. 

Vierailija
50/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap P, niin E sanoi että vika on siinä, että olet liian kiltti.

Vierailija
51/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas tähän paljon kommentteja! Kuten eräs kommentoija sanoi, tällä palstalla on paljon äitejä ja siksi vaatimus lapsettomuudesta oli punainen vaate.

Tässä vielä ne "valtavat" kriteerini :)

Sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. 

En tiedä missä todellisuudessa av-palstalaiset elävät mutta tuollaisia naisia on vaikka kuinka paljon! Jos suurin piirtein joka toinen 26-36 vuotias sinkkunainen (ikärajat eivät ole ehdottomia) täyttää kriteerit niin se todistaa että ne ovat paremminkin liian löysät. Yhtä väljiä kriteereitä näkee harvoin naisten omissa ilmoituksissa.

Aika huono taitaa olla av-palstalaisten naisten oma taso kun normaali nainen on teille jotain ihmeellistä. Tämä taitaakin olla alempien sosiaaliluokkien palsta niin akateemiselle miehelle keskustelu ja argumentointi on liian heikkotasoista, mikä on hyvä syy jättää koko palsta. Kiitos muutamille hyville kommentoijille!

Ap

Vierailija
52/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkovaatimukset ovat älyttömiä. Kun kolahtaa, sitten kolahtaa, eikä siinä ole väliä jollain naurettavalla kriteerillä. Sitä paitsi yksikään ihminen ei ole aina täydellinen, enkä itse ainakaan suostuisi suhteeseen sillä oletuksella, että aina pitäisi olla pirteä, kaunis ja reipas. Ellei sitten mieskin ole täydellinen (eikä ihan varmasti ole).

Vierailija
53/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]

Juu en enää yhtään ihmettele että olet yksin. Järjettömät "ulkoiset" vaatimukset. 

Ihmisen sisin on tärkeintä. Ehkä naiset näkevät sinusta jo päältä päin että haluat vain nuken, jota esitellä. Et kokoNaista. 

[/quote]

Järjettömät "ulkoiset" vaatimukset? Anteeksi vaan, mutta oletko humalassa vai mitä sekoilet? Luitko edes?
Tässä suora lainaus ap:n edellisestä viestistä "sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi."

Jos nainen esittää kriteereikseen "sinkkumies, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 185cm. Sellainen kävisi." niin AV:n naiset olisivat heti yhdessä äänessä sanomassa, että ihan normaalit vaatimukset miehelle eikä todellakaan mitään aihetta tinkiä mistään. Mutta vastaavasti on tuomittavaa jos mies asettaa hyvinkin maltilliset kriteerit, että nainen ei ole lähes 10 vuotta vanhempi, ei ole reilusti ylipainoinen ja ei ole aiempia lapsia/YH. Uskomatonta tämä kaksinaismoralismi täällä naisvaltaisella AV:llä!

Vierailija
54/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:35"]Tosiasia on, että naiset ovat usein hemmetin pinnallisia ja heissäkin parhaat pariutuvat jo nuorina. Eli ellei kohtalo johdata sinulle oikeaa naista eteesi voit helposti jäädä yksin, ellet ole hyvännäköinen ja täytä muita tyypillisiä kriteereitä urheilullisuus- ym. vaatimuksineen.
[/quote]

Mikä estää ap:tä pariutumasta parhaan nuoren naisen kanssa. Äitini isä oli vielä vanhempi kuin meni 17 vuotiaan kanssa naimisiin, äidin äidin äiti taas otti vielä nuorempana just rippikoulun käyneenä 60 vuotiaan ukon.
[/quote]

Pedareita suku täynnä. Hyh.

Vierailija
55/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 34-vuotias kun tavattiin. Ei lapsia, eikä koskaan ollut edes kihloissa. Ollut ilmeisesti aikamoinen naistenmies ennen.. Ei kuitenkaan tavannut naista, jonka kanssa mennä naimisiin ja hankkia lapsia. 

No, sitten me tavattiin ja aika nopella aikataululla mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. 

Asiat voi tapahtua aika nopeasti sitten kun on sen aika :) Ei se rakkaus kyllä väkisin etsimällä löydy. Yleensä rakkaus löytyy vahingossa silloin kun vähiten sitä odottaa. Näin ainakin kävi meille. Olen muuten 8 vuotta miestäni nuorempi, joten ei ole ollenkaan myöhäistä sulle perustaa perhe. 

Vierailija
56/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sulla edes ole mitään ongelmaa! Et haluakaan naista, joten ihan sama mitkä ne kriteerit on. Olet käsittääkseni luopunut etsinnästä. Ja kun niitä normaaleja naisia on sun mielestä maailma täynnä niin ei muuta kuin iskemään sellainen jos sellaisen kuitenkin haluat. Ei ne sua kotoa hae.

Vierailija
57/195 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:03"]

Tulipas tähän paljon kommentteja! Kuten eräs kommentoija sanoi, tällä palstalla on paljon äitejä ja siksi vaatimus lapsettomuudesta oli punainen vaate.

Tässä vielä ne "valtavat" kriteerini :)

Sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. 

En tiedä missä todellisuudessa av-palstalaiset elävät mutta tuollaisia naisia on vaikka kuinka paljon! Jos suurin piirtein joka toinen 26-36 vuotias sinkkunainen (ikärajat eivät ole ehdottomia) täyttää kriteerit niin se todistaa että ne ovat paremminkin liian löysät. Yhtä väljiä kriteereitä näkee harvoin naisten omissa ilmoituksissa.

Aika huono taitaa olla av-palstalaisten naisten oma taso kun normaali nainen on teille jotain ihmeellistä. Tämä taitaakin olla alempien sosiaaliluokkien palsta niin akateemiselle miehelle keskustelu ja argumentointi on liian heikkotasoista, mikä on hyvä syy jättää koko palsta. Kiitos muutamille hyville kommentoijille!

Ap

[/quote]

En tiedä mitään naurettavampaa kuin ihmiset, jotka oletettavasti etsivät oikeaa suhdetta ja rakkaus näyttää olevan kiinni jostain pituuden määrittelemisestä parilla cm :D

Ei helvetti, en todellakaan ihmettele ettei seuraa löydy. Parinvalinnassa avainasioina ovat täysin muut asiat ja sulla on vielä defenssit tuossakin iässä pystyssä: koska et kestä totuutta leimaat palstan neuvot vetoamalla alhaisempaan koulutustasoon.

Heippa hei ja onnea yksinäiseen, katkeraan vanhuuteesi joka on täysin itseaiheutettu!

Vierailija
58/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska provosi sai kolme tykkäystä niin täytyy laittaa vastaukseni tähän. Katso, mitä vastasin kohtaan 4. "Muuten hyvä". Se kumoaa väitteesi täysin. Sen voin hyväksyä että minulla jonkun mielestä on järjettömät vaatimukset naisen elämäntilanteelle, sille etten halua että nainen on eronnut ja lapsia.

Ap

Vierailija
59/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkunainen, joka ei ole ollut naimisissa, iältään 26-36, mieluiten amk ja siitä ylöspäin, mieluiten edes ok työ, sillä tapaa kunnostaan huolehtiva että on normaali vartalo mutta ei tarvitse olla kummoisen näköinen kasvoiltaan ja pituudeksi käy kaikki alle 172cm. Sellainen kävisi."

Eli ap:lle ei käy 175-senttinen 38-vuotias eronnut, normaalipainoinen lääkäri. Ok, ei sitten.

Vierailija
60/195 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:47"]

Ei ole kyllä mitään järjetöntä noissa vaatimuksissa. Mutta vissiin sitten se "tavisnainen" on nykyään monen mielestä kouluttamaton, hieman pullea yksinhuoltaja.

[/quote]

Tämän hyvän tiivistyksen voi todella vetää monen av-palstalaisen mielipiteistä. Kai se sitten kertoo siitä että täällä on paljon naisia huonomaineisista lähiöistä jossa tuo on normaalia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi