Kertokaa minulle hyviä rock-bändejä!...
Haluan löytää aina vaan lisää uusia rock-bändejä! Kertokaa jos tiedätte jotain hyviä! Klassikot tiedetään jo, ja muutama uudempikin, mutta sanokaahan teidän lempi rock-bändejä! Genre ei tarvitse olla tiukasti rajattu. Ei tukkasoturi heviä, eikä pelkkää örinää.
.
.
Suosikkejani on: Glamrock, hardrock, glam metal jne.
Kertokaahan! Haluan saada tietooni lisää bändejä.
T.15v
Kommentit (55)
Turbonegro. Black Mountain. All Them Witches. Graveyard. Monster Magnet.
Pink floyd wish you were here
Deep purple machine head
Led zeppelin1-3
Kingston wall 2
Rainbow kokoelma
Black sabbath heaven and hell
Esim...
Linkin park (ei oo nii "raju")
Skillet
Bullet for my valentine
MCR
Avenged sevenfold
Panic at the disco
Thirty seconds to mars
Paramode
All the american rejects
Adrenalize
Greenday, siinä on muutama mitä ite kuuntelen
Girlschool
Motörhead
Crucified Barbara
Korpiklaani
L7
Led Zeppelin, Deep Purple ja Rush. Nuo tiedätkin varmaan jo.
Heart, erityisesti 70-luvun tuotanto, mutta myös 80-luvun tuotanto on mielestäni kivaa.
Nina Hagen, saksalainen punkin ylipapitar, todella monipuolinen.
Tää aloitus on näemmä tehty jo yli kaksi vuotta sitten! Mitähän Ap nykyisin kuuntelee? Mutta laitan tähän kuitenkin muutamia ehdotuksia, mitä itse tuli tuon ikäisenä kuunneltua: Dio, Blind Melon, Bad Company, Heroes Del Silencio, Cult, Lynyrd Skynyrd, Free, Manowar, Extreme, Rage Against The Machine, Faith No More...
No ensin kannattaa käydä läpi nimenomaan klassikot eli Rolling Stones, Led Zep, The Doors, Cream, Jimi Hendrix jne. (myös 50-luvun artistit toki eli esim. Elvis, Chuck Berry, Little Richard jne.) Noiden pohjalta osaa jo vähän arvoida sitten muitakin rock-bändejä. Metallimusiikki on sitten tietysti oma kokonaisuutensa, jota en itse pidä varsinaisena rockina.
Terv. Rolling Stones - keräilijä
No tässä on ainakin uutta kotimaista :)