Kertokaa minulle hyviä rock-bändejä!...
Haluan löytää aina vaan lisää uusia rock-bändejä! Kertokaa jos tiedätte jotain hyviä! Klassikot tiedetään jo, ja muutama uudempikin, mutta sanokaahan teidän lempi rock-bändejä! Genre ei tarvitse olla tiukasti rajattu. Ei tukkasoturi heviä, eikä pelkkää örinää.
.
.
Suosikkejani on: Glamrock, hardrock, glam metal jne.
Kertokaahan! Haluan saada tietooni lisää bändejä.
T.15v
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:43"]
Sabaton. Volbeat. Vixen. Gary moore. Axel rudi pell.
[/quote]
Täs listas on kaikki helvetin kovia!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:41"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:40"]Guns N' Roses [/quote] Klassikot on hallussa. Ap [/quote] Näköjään sulle ei kelpaa yhtään mikään. [/quote] No kun olen jo gunnari fani. Ap
[/quote]
Katsopa noita vastauksiasi. Genre on väärä tai tiedät jo tai on jo lempibändi. Eli mikään ei kelpaa.
[/quote]
En ole puoliinkaan kommentoinut mitään. Kuuntelen kaikki uudet bändit.
Ap
Green Day
Jos et ole ennen kuunnellut niin kuuntele biisit Holiday, American Idiot ja Oh love.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:06"]Green Day
Jos et ole ennen kuunnellut niin kuuntele biisit Holiday, American Idiot ja Oh love.
[/quote]
Olen kuunnellut. Jesus Of Suburbia on ikuinen suosikki :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:06"]Green Day
[/quote]
Olen kuunnellut. Jesus Of Suburbia on ikuinen suosikki :D
Ap
[/quote]
Sehän on muutes punkkia.
Ap
In this moment. En tiedä genreä, erityylisiä levyjä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:14"]In this moment. En tiedä genreä, erityylisiä levyjä.
[/quote]
Juu pitää kuunnella. Olen kuullut niiltä ehkä yhden biisin.
Ap
Jos Led Zeppelin tyylinen kama kiinnostaa niin kuuntelepa Kingdom Come.
King Diamond
Mercyful Fate
To Die For
Helloween
Staind
Turbonegro
Mustasch
Die Toten Hosen
Kouvolalainen Claudication, Lappeenrantalainen Lowelife Hero sekä Loimaalainen Pakkotila. Saattaapi olla et nää on enempi tai vähempi punkahtavia osa tai ei niinkään mitään punkkia vaan punkrockia, tai hardrockia. Biisejä löytyy kaikilta ainakin Spotifyista.
Poison, Ratt, Kix, Mötley Crue, Lita Ford, Runaways, Girlschool, Hardcore Superstar, H.E.A.T, Europe, Def Leppard, Vixen, Steel Panther, Winger, Skid Row, L.A Guns, Cinderella, White Lion,Damn Yankees... onhan noita
Oletko kokeillut TiTi Nallea tai Hevisaurusta..??
Ja muistathan sitten, että Esa Pakarisen Pakarock on sitten jo varttuneempien skidien kamaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:41"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:40"]Guns N' Roses [/quote] Klassikot on hallussa. Ap [/quote] Näköjään sulle ei kelpaa yhtään mikään. [/quote] No kun olen jo gunnari fani. Ap
[/quote]
Katsopa noita vastauksiasi. Genre on väärä tai tiedät jo tai on jo lempibändi. Eli mikään ei kelpaa.