Noin 100 000 lasta Suomessa elävät ilman säännöllistä yhteyttä isään.
Ja suurin osa siksi, että äiti on erottanut ja vieraannuttanut heidät isästä.
Kommentit (16)
Noin harva? Luulin, että isättömiä lapsia on paljon enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Miksi isät hylkäävät lapsensa?
Tämän kun tietäisikin. Iso ikävä jää pienelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Harva isä hylkää. Paljon enemmän on niitä akkoja, jotka omivat lapset itselleen ja keksivät valheita isästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva isä hylkää. Paljon enemmän on niitä akkoja, jotka omivat lapset itselleen ja keksivät valheita isästä.
Laita tilastot liitteeksi, että kuinka harva, kun niin kerran väität.
Tiedän monta isää, jotka ovat hylänneet lapsensa. Myös omien lasteni isä on hylännyt. Tuskin siis kovin harvinaista.
Isät ovat itse vieraannuttaneet itse itsensä. Eivät ole olleet läsnä lapsilleen, eivät ole olleet heidän asioistaan kiinnostuneita, antaneet äidin hoitaa laiskuuttaan kaiken lapsiin liittyvän.
Sitten eron tullen itketään, että äiti on syypää ja vieraannuttanut.
Isän pitää itse muodostaa suhde omiin lapsiinsa, ei äiti voi sitäkin tehdä isän puolesta.
Otsikon oikea muoto: "Noin 100 000 lasta Suomessa elää ilman... "
Isät kyllä vieraannuttavat itse itsensä tehokkaasti, vaikka saisivat isomman siivun huoltajuudesta. Kun ne lasten asiat eivät kiinnosta. Siis sellaiset isät, jotka ihan itse halusivat lapsia.
Niin tuli tästäkin sitten miestenhaukkumisketju. Mistä tekin tiedätte mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuli tästäkin sitten miestenhaukkumisketju. Mistä tekin tiedätte mitään.
Mistä ap mitään tietää? Kunhan heitti jonkin väitteen eikä mitään näyttöä sen tueksi.
Tää on tää yhyy-olen-vieroitettu-isi - mies taas keksimässä päästään muka tosia juttuja. Oikeasti syynä tapaamisten puutteeseen on se, ettei isää kiinnosta tai hän on väkivaltainen, eikä saa sen tähden tavata lapsia.
Itselle se oli vaan helpotus että pervo ja äkäinen ukko ei vainoa minua enää. Hankki sitten lapsenkorvikkeeksi nuoren naisen jota alkoi myös panemaan.
Miehet eivät keskimäärin ole haluttuja naisille EIVÄTKÄ lapsille. Mikään määrä valhepropagandaa ja pakottavaa lainsäädäntöä ei muuta tätä tosiasiaa. Se muuttaa vain sen, että naiset eivät enää lisäänny ollenkaan suojellakseen lapsia miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on naisen. Nimenomaan isyys on meemi ja valhe, millä mies pyrkii omistelemaan naisen kohdun tuotosta, vaikkei huolehtisi naisesta edes raskausaikaa. Järkky kohtalo lapselle päätyä miehen huoltoon.
Eiköhän yleisin syy ole, että isää ei kiinnosta.