Miksi mies pitää puhelimessa minun nimeni perässä joko viha-hymiötä tai kakka-hymiötä? Ei ole provo.
Jep, näin on.
Vastauksena joskus nauranut ja sanonut ettei tiedä. Joskus riidan vuoksi vaihtanut hymiön tuollaisiin.
Minua loukkaa tuo jossain määrin vaikka vähäpitoinen onkin. Miksi ei voi vain olla pitämättä siinä mitään, neutraali nimi vain.
Kommentit (56)
Tuohon edelliseen avautumiseeni lisäksi, että osaan kyllä näyttää itsekin tunteitani. Siis jos minua kohdellaan huonosti niin suutun tietenkin. Osoitan sen mutta en satuta, en ainakaan tiedostaen vaan osoittaakseni, että minua on loukattu. En vähällä suutu mutta kyllä osaan olla itsekin sitten pahantuulinen.
Sen kyllä näkee kaikki ja lähden sitten omia haavojani nuolemaan joksikin aikaan, otan etäisyyttä. Miehelle olen useita kertoja kertonut jos minua loukkaa. Joskus pyytää anteeksi mutta en kuitenkaan kestä dynamiikkaa kokonaisuudessaan. Siinä on jotain "mätää".
Olen heivannutkin paljon ihmisiä elämästäni matkan varrella mutta en vielä toistaiseksi tätä suhdetta - vaikka ehkä pitäisi.
-ap
Ääh, uhriutuminen ja marttyrointi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kun soitat niin on aina jäkäti jäkäti. Mies ei haluaisi kuunnella sua. Hyvin arvaan kun on kavereidensa kanssa ja soitat niin kiroaa kavereilleen että taas ämmä soittaa. Tekee samalla jäkäti eleitä käsillä kun kuuntelee sua.
Taas joku peräkamarin jonne joka ei ole naista saanut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun osallistujille vinkki: jos AP kertoo aloituksensa otsikossa että "Ei ole provo", se ei välttämättä tarkoita sitä että ketju ei olisi provo. Tämä ilmiselvä provo-aloitus olkoon teille tästä jatkossa muistutuksena.
No laitoin otsikkoon ettei ole provo koska halusin, että asia otetaan vakavasti.
Minua sattuu siis niin paljon tuokin juttu että halusin jotain vahvistusta omille tunteilleni.
Olisi paljon mistä voisin kirjoittaa täällä ja varmasti joku luulisi niitä provoiksi vaikka ei vain valitettavasti ole.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
Oletko kysynyt häneltä vai mitä
VITTUA
SÄ
TÄÄLLÄ
VINGUT
SAATANAN
PELLE
Taidat olla ap:n mies. Tai "mies".
En ole vaan kysyn ihan vakavissani.
ap ei edes kirjoita "aviomieheni", "puolisoni", tai edes "mieheni".
Siksi "mikä mies"
Toinen on juuri tuo mitä kysyn: kuinka me voidaan tietää miksi tuo mielikuvitusmies tekisi noin. Emme mitenkään. Sen sijaan sinä ja muut palstanartut voivat arvailla. Vähän heitellä mukahauskoja juttuja.
Sinä taidat olla se "mies" jolle naiset ei merkkaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita kontrolloinnin ja alistamisen merkkejä?
Tuota suhdetta ei todennäköisesti kannata jatkaa.
Mielialanvaihteluita on.
Joskus tuntuu, että hänen ehdoillaan mennään. Kertonut suoraan joskus inhoavansa minua ja sitten taas rakastaa, niin että puhuu ummet ja lammet yhteisestä elämästä matkoineen yms.Kaikki olisi muuten hyvin mutta kun ei saa selkoa kun on tällaisia pieniä asioita, jotka viestivät kaikkea muuta kuin todellista välittämistä.
-ap
Miksi roikut moisessa kusipäässä jos hän jo kertoo inhoavansa sua? Kuulet vain sen mitä haluat kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialanvaihteluita on.
Joskus tuntuu, että hänen ehdoillaan mennään. Kertonut suoraan joskus inhoavansa minua ja sitten taas rakastaa, niin että puhuu ummet ja lammet yhteisestä elämästä matkoineen yms.Kaikki olisi muuten hyvin mutta kun ei saa selkoa kun on tällaisia pieniä asioita, jotka viestivät kaikkea muuta kuin todellista välittämistä.
-apMiksi roikut moisessa kusipäässä jos hän jo kertoo inhoavansa sua? Kuulet vain sen mitä haluat kuulla.
Kyllä minäkin tunnen todella vahvoja vitutuksen tunteita ja otan sitten etäisyyttä. Me otamme siis ja ollaan poissa tovin. Siinä se hälvenee. On kertonut tuon sovinnossa, että vaikka joskus tuntuu, että inhoaa niin siltikin hän rakastaa. Sanoo tietävänsä myös olevan joskus juurikin kusipää ja on pahoillaan.
En kuitenkaan tiedä mikä siellä päässä joskus niin voimakkaasti saa aikaan reaktion joka todella satuttaa ja on kylmää. Todella ajattelemattomia lauseita voi tulla, jotka säilyvät muistissa kyllä itselläni.
Tiedän, ettei tästä mitään tule. Jatkuvaa kierrettä, kuin huvipuiston vuoristoradassa olisi. Itseäni ahdistaa nousut ja laskut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialanvaihteluita on.
-apMiksi roikut moisessa kusipäässä jos hän jo kertoo inhoavansa sua? Kuulet vain sen mitä haluat kuulla.
Kyllä minäkin tunnen todella vahvoja vitutuksen tunteita ja otan sitten etäisyyttä. Me otamme siis ja ollaan poissa tovin. Siinä se hälvenee. On kertonut tuon sovinnossa, että vaikka joskus tuntuu, että inhoaa niin siltikin hän rakastaa. Sanoo tietävänsä myös olevan joskus juurikin kusipää ja on pahoillaan.
En kuitenkaan tiedä mikä siellä päässä joskus niin voimakkaasti saa aikaan reaktion joka todella satuttaa ja on kylmää. Todella ajattelemattomia lauseita voi tulla, jotka säilyvät muistissa kyllä itselläni.Tiedän, ettei tästä mitään tule. Jatkuvaa kierrettä, kuin huvipuiston vuoristoradassa olisi. Itseäni ahdistaa nousut ja laskut.
-ap
Olet läheisriippuvainen. Muutoin olisit pistänyt kerrasta poikki.
Osoitus huumorista.
Kuinka ihmeessä näin monet täällä ottavat asiat liian vakavasti?
Mua ainakin naurattaisi ja kun kertoisin työkavereille, siitä riittäisi iloa vähintään koko loppuviikoksi. Kun ajattelenkin, alkaa naurattaa.
😂
Ap, et osaa pitää puoliasi. Elämä on oppimista. Sinun pitää oppia tämä asia. Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit kohdeltavan. Tämä tarkoittaa, että valitse järkevämmin ja luovuta ajoissa. Kuvailemasi mies ei ole tasapainoinen, ja sellaista et voi muuttaa. Hanki fiksumpaa seuraa. Kuulostat tosi ihanalta ihmiseltä, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et osaa pitää puoliasi. Elämä on oppimista. Sinun pitää oppia tämä asia. Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit kohdeltavan. Tämä tarkoittaa, että valitse järkevämmin ja luovuta ajoissa. Kuvailemasi mies ei ole tasapainoinen, ja sellaista et voi muuttaa. Hanki fiksumpaa seuraa. Kuulostat tosi ihanalta ihmiseltä, ansaitset parempaa.
On kyllä armotonta oppimista.
Ihan tosiaan voin itseäni kiittää monista, monista asioista, joissa olen kehittynyt paremmaksi minäksi.
Sitten on näitä todella hankalia asioita, jotka sekoittavat jotkut reseptorit päässäni. En siis näe, tuntuu kuin olisi unessa. Siitä toivoisin vain herääväni. Huutaa vaikka että nyt riittää!
Pitäisi luovuttaa ja nöyrtyä mahdottoman edessä eikä vain kuvitella voivansa koota jotain mitä en vain kertakaikkiaan ymmärrä kuitenkaan.
Kiitos sulle, totta kerrot.
On tämä vain joskus vaikeaa, elämä monissa asioissa, en tarkoita tätä läpikäymääni asiaa pelkästään. Joskus vain haluaisi luovuttaa kokonaan. Huokaisee sitten vain ja herää seuraavaan aamuun..
Ehkä sanon tähän loppuun vielä mieleen tullut ajatus ja kuulemani, että Jumala silittää joskus päätä niin, että luu paistaa.
-ap
Laita kans puhelimeesi ” pekka ja pieni pippeli( perkele, pian ex💩💩)”
Ok