Miksi mies pitää puhelimessa minun nimeni perässä joko viha-hymiötä tai kakka-hymiötä? Ei ole provo.
Jep, näin on.
Vastauksena joskus nauranut ja sanonut ettei tiedä. Joskus riidan vuoksi vaihtanut hymiön tuollaisiin.
Minua loukkaa tuo jossain määrin vaikka vähäpitoinen onkin. Miksi ei voi vain olla pitämättä siinä mitään, neutraali nimi vain.
Kommentit (56)
Ilmeisesti kun soitat niin on aina jäkäti jäkäti. Mies ei haluaisi kuunnella sua. Hyvin arvaan kun on kavereidensa kanssa ja soitat niin kiroaa kavereilleen että taas ämmä soittaa. Tekee samalla jäkäti eleitä käsillä kun kuuntelee sua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kun soitat niin on aina jäkäti jäkäti. Mies ei haluaisi kuunnella sua. Hyvin arvaan kun on kavereidensa kanssa ja soitat niin kiroaa kavereilleen että taas ämmä soittaa. Tekee samalla jäkäti eleitä käsillä kun kuuntelee sua.
Soittaa?
Mitä se on?
Mikä mies?
Oletko kysynyt häneltä vai mitä
VITTUA
SÄ
TÄÄLLÄ
VINGUT
SAATANAN
PELLE
Tunne-elämän ongelmia. Sinuna lakkaisin paapomasta, ottaisin etäisyyttä ja miettisin, mitä hyvää poistuisi elämästäni, jos tämä mies poistuisi siitä.
Voisit ensin kysyä itseltäsi, miksi seurustelet alaikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
VITTUA
SÄ
TÄÄLLÄ
VINGUT
SAATANAN
PELLE
Taidat olla ap:n mies. Tai "mies".
Laita sä sen nimen perään joku katkarapu tms.
Tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta. Juokse jo.
Oletteko naimisissa? Lapsia? Miksi katsot tuollaista miestä?
Perseeestä, ehdotan katkarapu-emojia miehen nimen perään jos meinaat sitä urpoa sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies?
VITTUA
SÄ
TÄÄLLÄ
VINGUT
SAATANAN
PELLE
Taidat olla ap:n mies. Tai "mies".
En ole vaan kysyn ihan vakavissani.
ap ei edes kirjoita "aviomieheni", "puolisoni", tai edes "mieheni".
Siksi "mikä mies"
Toinen on juuri tuo mitä kysyn: kuinka me voidaan tietää miksi tuo mielikuvitusmies tekisi noin. Emme mitenkään. Sen sijaan sinä ja muut palstanartut voivat arvailla. Vähän heitellä mukahauskoja juttuja.
Ihan oikein todella vakavasti: lähde heti. Sinun kannattaa miettiä tarkasti millä muilla tavoilla mies eroaa normaaleista aikuisista miehistä ja miksi olet siitä huolimatta ryhtynyt suhteeseen. Miehellä on ongelmia mutta sinullakin 9n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita kontrolloinnin ja alistamisen merkkejä?
Tuota suhdetta ei todennäköisesti kannata jatkaa.
Mielialanvaihteluita on.
Joskus tuntuu, että hänen ehdoillaan mennään. Kertonut suoraan joskus inhoavansa minua ja sitten taas rakastaa, niin että puhuu ummet ja lammet yhteisestä elämästä matkoineen yms.Kaikki olisi muuten hyvin mutta kun ei saa selkoa kun on tällaisia pieniä asioita, jotka viestivät kaikkea muuta kuin todellista välittämistä.
-ap
Juokse ja lujaa.
Minusta ei ole ok, että ihminen sanoo toisella edes hyvin vihaisena, että vihaa tätä. Teiniltä tai lapselta sen ymmärtää (ja tunne voi toisinaan olla hyvin aitokin), mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä kontrolloimaan omia suuttumuksiaan niin, että vaikka tulisikin esim. huudettua, itkettyä jne. niin ei heittele tavaroita eikä ala haukkumaan toista tai heittelemään mitään hölmöjä henkilökohtaisuuksia.
Jos edes vihaisena vihaa toista, niin eihän tuo terveeltä parisuhteelta kuulosta, kyllä pitäisi kaikkien ristiriitojenkin keskellä sen välittämisen ja kiintymyksen olla mukana hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa seuraavalla kerralla kaverin puolesta. Hei,älä viitti häiritä meidän junamatkaa. Jare on aina niin pirun kireä näiden puheluiden takia.
(Saatte pitää Jaren hyvänänne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita kontrolloinnin ja alistamisen merkkejä?
Tuota suhdetta ei todennäköisesti kannata jatkaa.
Mielialanvaihteluita on.
Joskus tuntuu, että hänen ehdoillaan mennään. Kertonut suoraan joskus inhoavansa minua ja sitten taas rakastaa, niin että puhuu ummet ja lammet yhteisestä elämästä matkoineen yms.Kaikki olisi muuten hyvin mutta kun ei saa selkoa kun on tällaisia pieniä asioita, jotka viestivät kaikkea muuta kuin todellista välittämistä.
-ap
Kuulostaa siltä että et arvosta ja rakasta itseäsi, etkä edes odota saavasi kunnioittavaa käytöstä toiselta :( Kerta kaikkiaan, löydä nyt nainen ihmisarvosi ja ala rakastamaan itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vuorotellen kylmää ja kuumaa, ei hyvä. Lähde pois. Mieluummin ihan heti vaikka. Kun kuitenkin jossain vaiheessa tulet sen tekemään. Viimeistään sitten kun heräät että tyyppi käyttäytyy epäkunnioittavasti sinua kohtaan ja hänessä roikkuminen on epäkunnioittavaa käytöstä itseltäsi itseäsi kohtaan. Käytä elämäsi vuodet sellaiseen elämään, missä sinua rakastetaan ja kunnioitetaan JOKA PÄIVÄ, eikä tarvitse arvuutella ja kuumotella.
Tässä on se hyvä puoli, että kun kerran avaat silmäsi näkemään että v*ttu mitä paskaa tämä on, niin sun silmät on lopun ikääsi auki etkä päädy samaan enää uudestaan. Se on nyt ihan vaan sinusta itsestäsi kiinni.
Niin.
Mielestäni olen hyvä ihminen. Pahinta on ettei kokemukseni vastaa sitä olemusta omasta itsestäni.
Olen ihmisille läsnä, haluan kunnioittaa ja osoittaa, että välitän. Ventovieraillekin haluan viestittää hyvää. Esimerkiksi kehun puolituttujen taiteennäytteitä, tuen opettajan vaikeaa päivää kun hän tulee luokseni avautumaan.
Vanhempiani tuen myös ja haluan heitä ymmärtää vaikka ovat alkoholisteja olleet aina. Kai siinä oma psyyke on mennyt jotenkin vinksalleen ja annan aina suhteilleni enemmän kuin saan.
Minä vain olen se ihminen, jolta halutaan paljon ja annankin sinisilmäisesti koska kai yritän saada sitä kautta tunnetta rakastetuksi tulemisesta.
Miehen eteen olen paljon tehnyt. Minä olin se joka häntä kävi katsomassa päivittäin sairaalassa, olin se, joka hoitaa ja rakastaa. Olen se joka, nauraa ja jolle ei tarvitse häpeillä mitään. Jonka kanssa mies saa rauhassa itkeäkin. Minun kanssa saa olla kuin on ja haluan vaalia rauhan tunnetta.
Vaikka se vaatisi itseni pienentämistä.
Anteeksi uhriutuva tekisi. Olen vain aina niin vahva ja yritän olla se hyvä tyyppi. Siksi nämä sattuu niin paljon.
Juuri itkin puolituntia suihkussa, että miksi en saa rakkautta osakseni tai miksi en osaa löytää niitä ihmisiä, jotka voisivat sitä tuoda elämääni. Itkin myös sitä, saanko koskaan ihmistä lähelleni, joka pitää myös minusta huolta. Paljon vuodatin kyyneliä koska haluan vain rakkautta elämääni, en enää tätä.
Rehellisesti olen se tyyppi, jolle ihmiset ovat väkivaltaisia, jota petetään, jota ystävät puukottavat pahasti selkään ja jolle isäpuoli ehdottelee ja kertoo "väärästä"rakkaudestaan. Tai jonka perään laitetaan paska-hymiöitä.
Olen pettynyt paljon läheisiin ihmissuhteisiin ja niin on moni muukin täällä mutta olisiko edes se yksi hyvä ja läheinen suhde liikaa?
Joka ei lopulta vedä mattoa alta.
En ole ulkoisesti erilainen ja minua on kehuttu ihan fiksuksi. Minuun luotetaan töissä ja eri projekteissa. Olen vain aika mukava ja sellainen helpostilähestyttävä jos olen läsnä hetkessä.
Minulle saisi riittää nämä edellämainitut suhteet.
Olen vihainen ja tunnen oloni hylätyksi ja samalla tiedän, että on paljon hyväntahtoisia ihmisiä olemassa. En vain jostain syystä ole osannut joko kohdata heitä tai löytää.
Voi kun tämä olisi vain ohi ja saisin tämän vielä muuttumaan.
-ap
Ketjuun osallistujille vinkki: jos AP kertoo aloituksensa otsikossa että "Ei ole provo", se ei välttämättä tarkoita sitä että ketju ei olisi provo. Tämä ilmiselvä provo-aloitus olkoon teille tästä jatkossa muistutuksena.
Vuorotellen kylmää ja kuumaa, ei hyvä. Lähde pois. Mieluummin ihan heti vaikka. Kun kuitenkin jossain vaiheessa tulet sen tekemään. Viimeistään sitten kun heräät että tyyppi käyttäytyy epäkunnioittavasti sinua kohtaan ja hänessä roikkuminen on epäkunnioittavaa käytöstä itseltäsi itseäsi kohtaan. Käytä elämäsi vuodet sellaiseen elämään, missä sinua rakastetaan ja kunnioitetaan JOKA PÄIVÄ, eikä tarvitse arvuutella ja kuumotella.
Tässä on se hyvä puoli, että kun kerran avaat silmäsi näkemään että v*ttu mitä paskaa tämä on, niin sun silmät on lopun ikääsi auki etkä päädy samaan enää uudestaan. Se on nyt ihan vaan sinusta itsestäsi kiinni.