Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla äiti. Minusta ei ole tähän

Vierailija
18.06.2015 |

Tiedän. Kuulostaa kamalalta itsestäkin sanoa tämä, mutta kadun päätöstäni pitää lapsen. Olen 20v, ja tulin raskaaksi 18-vuotiaana. Äitini painosti pitämään lapsen, ja sanoi että jos teen abortin, välit häneen katkeaa. Jätin abortin tekemättä, ja nyt kadun sitä syvästi. Tuntuu että uhrasin elämäni oman äitini onnelle saada lapsenlapsi. En ole koskaan halunnut lasta, ja nyt tiedän sen vielä varmemmin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorrrrrrra.

Vierailija
62/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Ap :( Itse antaisin lapsen pois tuossa tilanteessa ja pistäisin välit poikki kontrolloivaan äitiin. Muuten miettisin vain niitä hukkaan meneviä vuosia kun hoitaa lasta, jota ei edes halunnut. Tsemppiä, toivottavasti asiasi järjestyvät. ps. äitisi on itsekäs kusipää, toivottavasti pääset siitäkin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita neuvoja, etenkin nuo jossa ehdotellaan heti adoptiota. Se ei ole mikään kevyt juttu, adoptio vasta viimeisen pakon edessä. Lapsellahan on isoäiti joka hoitaa ja rakastaa! Pitää ajatella lapsen parasta, joka on rakastavan sukulaisen luona. Isäkin saattaisi ottaa mielummin, kun suostua adoptioon. Noilla adoptiojankuttajilla ei selvästikään ole adoptiosta kokemusta. Sinulle nyt keskusteluapua ja hoitoa ja mummo huolehtikoon lapsesta, jos et muka itse kykene. Mietit sitten myöhemmin uudestaan, onko sinusta äidiksi.

Vierailija
64/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:13"]Voi ei Ap :( Itse antaisin lapsen pois tuossa tilanteessa ja pistäisin välit poikki kontrolloivaan äitiin. Muuten miettisin vain niitä hukkaan meneviä vuosia kun hoitaa lasta, jota ei edes halunnut. Tsemppiä, toivottavasti asiasi järjestyvät. ps. äitisi on itsekäs kusipää, toivottavasti pääset siitäkin eroon.
[/quote]

Tän on selvästi kirjoittanut joku adoptiojonossa lasta odotteleva... Adoptiolla provoaminen on mautonta! Ap on selvästi se palstan adoptiotrolli, kiva nähdä taas!

Vierailija
65/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/1045296/ketju/miksi_toi_annoin_lapsen_adoptioon_provo_jaksaa_kok

Ainakin jo vuodesta 2009... Hitsi, en nyt just löydä sitä ketjua jossa tämä adoptioprovoaja myöntää trollaavansa ja jäi kiinni. Ilmeisesti tyypin tarkoituksena on saada etenkin nuoria äitejä luopumaan lapsistaan, on varmaankin itse just adoptiojonossa. Kerran oli antamassa lasta adoptioon oman ylipainonsa takia, kerran gradun tekemisen, kerran koiran takia...

Ylläpidon pitäisi poistaa nämä provot. Tämä palsta ei ehkä ole paras paikka aiheesta keskusteluun. Todella mautonta.

Vierailija
66/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan voit lapsen antaa äidillesi kasvatettavaksi? Ei muualle kannata antaa adoptioon. ..kun kerran on lähisukulainen hoitamassa. Ei olisi ensimmäinen isoäiti, joka hoitaa lapsenlapsen...älä pode huonoa omatuntoa tuosta.

juttele äitisi kanssa vakavasti,ja kerro miten koet äitiyden. Olisihan lapsella hyvä, jos sinä olet siinä lähellä kuitenkin ja äitisi olisi se päävastuullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi