Minua ärsyttää, kun poika haluaa joka päivä jäätelön.
En ymmärrä, että miten edes kehtaa pyytää. Vaikka olen antanut palautetta, että ei joka päivä olisi hyvä syödä. 11-vuotias.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:38"]Meillä saa jädeä vain lämpiminä päivinä ja lapset tietävät sen. [/quote] Sitten ei tänä kesänä saa yhtäkään jätskiä, jos kriteerit ovat nuo.
[/quote]
Ihanaa, mä inhoan helteitä.
Opeta lapsi tykkäämään smootieista. jogurttia, marjoja hedelmiä. hyvää ja terveellistä.
Onks tää provo? Millainen äiti ei anna lapselleen yhtä jäätelöä päivässä? Näkkäriäkö sen pitäisi nakertaa ja vissiin juosta hikilenkkiä ympäri taloa kuten Eerika.
Voi nolo mikä ongelma.. Joidenkin lapset polttaa ja juo jo tossa iässä ja hän pyytää jäätelöä? Sanot vaikka viikossa saa kaksi jäätelöä, jos syö molemmat heti maanantai-aamulla niin voivoi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:35"]toi on trendikästä ja coolia.
[/quote]
Buahhahaa!
Osta iso paketti pieniä jäätelöpuikkoja ja sitten niistä saa ottaa yhden per päivä. Kätevää, ei mee paljon rahaa ja lapsi saa joka päivä jätskin eikä oo epäterveellistä kun ei ne puikot paina juuri mitään. Meillä toimittiin lapsena kotona näin kesäisin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:16"]
En ymmärrä, että miten edes kehtaa pyytää. Vaikka olen antanut palautetta, että ei joka päivä olisi hyvä syödä. 11-vuotias.
[/quote]
Lapset nyt haluaa kaikenlaista.Vastaat niin kuin minun äitini aikoinaan:
Minä"Mä haluan karkkia"
Äiti:"Mä haluan hevosen ja rattaat,kaikkea ei voi saada!"
Meillä vähän sama homma, mutta meillä poika haluaa joka päivä helikopterin. Ärsyttää ja rahatkin alkavat loppua...