Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää, kun poika haluaa joka päivä jäätelön.

Vierailija
18.06.2015 |

En ymmärrä, että miten edes kehtaa pyytää. Vaikka olen antanut palautetta, että ei joka päivä olisi hyvä syödä. 11-vuotias.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:40"]

Mista on jotenkin hauska tuo, että on antanut palautetta 11-vuotiaalle...  Ennen sitä vaan sanottiin, että et ota, vaiika kuinka olisi halunnut. Mutta nyt annetaan palautetta jäätelön epäterveellisyydestä. lol

[/quote]Lähtökohtaisesti niin sanonkin 'ei' mutta poika on sellainen että haluaa perustelut kaikelle. ap

Vierailija
2/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:40"]

Mista on jotenkin hauska tuo, että on antanut palautetta 11-vuotiaalle...  Ennen sitä vaan sanottiin, että et ota, vaiika kuinka olisi halunnut. Mutta nyt annetaan palautetta jäätelön epäterveellisyydestä. lol

[/quote]Lähtökohtaisesti niin sanonkin 'ei' mutta poika on sellainen että haluaa perustelut kaikelle. ap
[/quote]Itse olet sen siihen opettanut.Kyllä mä sanon omalle murulleni kun se kysyy et miks ei että SIKS EI ja se on ihsn riittävä perustelu.Sekin on riittävä perustelu et aikuinen päättää.Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostettiin lapsena kesäisin jäätelöautolta taikurimix missä oli varmaan 48 jäätelöä, ja yhden sai syödä päivässä jos halusi (poikkeuksia toki oli) :) nam!

Vierailija
4/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:24"]

Jäätelö on ravintoarvoiltaan ihan hyvä herkku, ja kun sen valmistaa itse, ei tarvitse edes käyttää ylenpalttisesti sokeria. Minä syön kesällä jäätelöä lähes joka päivä, koska se on todella hyvää ja jopa jossain määrin täyttävää. Nyt on myös saatavilla ihanasti hedelmiä ja kohta myös marjoja, joista saa kirnuttua todella herkullisia jäätelöitä.

[/quote]

jätskissä on kamalasti lisäaineita.

ap

[/quote]

Ei ole. Jäätelössä voidaan käyttää esimerkiksi nuolijuurta tai johanneksenleipäpuujauhetta parantamaan rakennetta ja estämään inhottavien jääkiteiden muodostumista. Käytän näitä itsekin, koska siten saa parempaa jäätelöä. Kananmunankeltuaiset voivat myös toimia tässä roolissa. -4

Vierailija
5/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:40"] Mista on jotenkin hauska tuo, että on antanut palautetta 11-vuotiaalle...  Ennen sitä vaan sanottiin, että et ota, vaiika kuinka olisi halunnut. Mutta nyt annetaan palautetta jäätelön epäterveellisyydestä. lol [/quote]Lähtökohtaisesti niin sanonkin 'ei' mutta poika on sellainen että haluaa perustelut kaikelle. ap [/quote]Itse olet sen siihen opettanut.Kyllä mä sanon omalle murulleni kun se kysyy et miks ei että SIKS EI ja se on ihsn riittävä perustelu.Sekin on riittävä perustelu et aikuinen päättää.Piste.

[/quote]

Minä tiesin jo lapsena, että tuo perustelu oli ihan puutaheinää. Arvostukseni äitiäni kohtaan väheni aina, kun huomasin, ettei hänen älynsä riittänyt perustelemaan asiaa lapselle. Ei ole mukava tunne, kun tajuaa kuusivuotiaana olevansa fiksumpi kuin vanhempansa. -4

Vierailija
6/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lapselle sanotaan ettei jäätelöä syödä joka pvä. Tätsit. Sen sijaan että  valittaisit täällä, katso peiliin ja mieti kuka sen pojan tuollaiseksi kasvatti tai  jätti kasvattamatta. Lasten tulee kestää pettymyksiä.

Vierailija
7/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11v. kehtaa pyytää mitä vain. Pyytäisikin vain sen jäätelön.

Vierailija
8/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et osta joka päivä ja anna kitistä

Vierailija
9/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna vinkua jäätelöä, sinä päätät ostetaanko vai ei. Et kai sä anna 11 vuotiaan määrätä?

Vierailija
10/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on ravintoarvoiltaan ihan hyvä herkku, ja kun sen valmistaa itse, ei tarvitse edes käyttää ylenpalttisesti sokeria. Minä syön kesällä jäätelöä lähes joka päivä, koska se on todella hyvää ja jopa jossain määrin täyttävää. Nyt on myös saatavilla ihanasti hedelmiä ja kohta myös marjoja, joista saa kirnuttua todella herkullisia jäätelöitä.

Vierailija
11/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehtais? onko siinä jotain hävettävää?

Vierailija
12/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sitä maksaan omilla rahoillaan

Vierailija
13/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

Vierailija
14/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:28"]

[/quote]

ap

[/quote]

jos ostat jotain paskajäätelöä niin silloin on

Vierailija
15/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muussata mixerissä jäätynyttä banaania, macajauhetta ja chiasiemeniä. siinä terveellinen jäde.

Vierailija
16/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:30"]kannattaa muussata mixerissä jäätynyttä banaania, macajauhetta ja chiasiemeniä. siinä terveellinen jäde.
[/quote]

No joo hehheh, variksetkin naurais tollaselle jäätelölle.

Vierailija
17/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on trendikästä ja coolia.

Vierailija
18/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa jädeä vain lämpiminä päivinä ja lapset tietävät sen.

Vierailija
19/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/28 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:38"]Meillä saa jädeä vain lämpiminä päivinä ja lapset tietävät sen.
[/quote]
Sitten ei tänä kesänä saa yhtäkään jätskiä, jos kriteerit ovat nuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän