Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukka avioehto! Erossa Jane ei saa mitään!

Vierailija
18.06.2015 |

Nyt on tiukkaa avioehtoa! Erossa Jane ei saa mitään!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:09"]Reiluuden nimissä jokaisesta vuodesta, jonka Jane kestää Keskistä, pitäisi rapsahtaa bonus Janen tilille. 
[/quote]
Estääkö tiukka avioehto jotenkin ettei niin voisi myös tapahtua?

Vierailija
22/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:06"]

Mitäs ne palstan miehet nyt kiukuttelee? Kyseessähän ei ole suomalainen läskiperse siiderivalas vaan aito, kaunis, rehellinen ja miehen ykköseksi asettava latinonainen, kaikkien miesten unelma.

[/quote]

Suomalaisen miehen pitäisi saada kaikki ilmaiseksi. Ennen oli miehelle kunnia-asia elättää perhettään ja lisäksi mies on perinteisesti ollut se huono tunteiden tulkki ja osoittanut rakkauttaan mm. taloudellisella turvalla. 

[/quote]

Naisen pitäisi saada kaikki ilmaiseksi? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:11"]

Mä en ihan tajua tätä rahajuttua. Jos nainen ei ole miehen palkintovaimona tai kodin hengettärenä, hän voi toimia vaikka aivokirurgina, yritysjohtajana, ministerinä tai ihan missä vaan tavallisessa ammatissa ja tienata omat rahansa ja menestyä elämässä. Sitten kun mies haluaa tämän kauniin naisen käsipuoleensa esiteltäväksi edustustehtävissä, synnyttämään ja huoltamaan lapset sekä organisoimaan taloutta, tämän naisen tulisikin tehdä se korvauksetta. Miehen logiikka on kyllä ihan omaa luokkaansa. 

[/quote]Oletka sinä siis parisuhteessa jotta saat palkkaa mieheltäsi? Itse miehenä olen ajatellut, että olemme vaimoni kanssa tasapuolisia - kumpikin tuo leipää pöytään ja kumpikin haluaa perhettä ja hoitaa sen raha-asioita. En ole kuvitellut, että toinen ottaa sen ikään kuin urakkatyön näkökulmasta, jossa se eron siintää silmissä palkkapäivänä raadetusta työstä miehen perhehalujen eteen.

[/quote]

Kuka voi alapeukuttaa tämmöstä? Tässähän mies puhuu niin kauniisti tasa-arvosta että vois olla jopa mun (naisen) kirjoittamaa.

Toisaalta ihmettelen miksi miehet nai huoria eikä meitä kauniita töissäkäyviä, itsensä elättäviä naisia? Miksi miehet haluavat tulla kusetetuiksi? Se ihana söpösti lapsen äänellä piipittävä pikkutytöksi tekeytyvä nainen on paha riski! Ottakaa nainen, joka tykkää työstään ja haluaa itsekin mennä elämässä eteenpäin. Teitä huijataan, se mielistelevä piipitys loppuu, kun tulee ero ja näytteleminen ja manipulointi päättyy, ja rahastus alkaa.

Vierailija
24/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:11"]

Mä en ihan tajua tätä rahajuttua. Jos nainen ei ole miehen palkintovaimona tai kodin hengettärenä, hän voi toimia vaikka aivokirurgina, yritysjohtajana, ministerinä tai ihan missä vaan tavallisessa ammatissa ja tienata omat rahansa ja menestyä elämässä. Sitten kun mies haluaa tämän kauniin naisen käsipuoleensa esiteltäväksi edustustehtävissä, synnyttämään ja huoltamaan lapset sekä organisoimaan taloutta, tämän naisen tulisikin tehdä se korvauksetta. Miehen logiikka on kyllä ihan omaa luokkaansa. 

[/quote]Oletka sinä siis parisuhteessa jotta saat palkkaa mieheltäsi? Itse miehenä olen ajatellut, että olemme vaimoni kanssa tasapuolisia - kumpikin tuo leipää pöytään ja kumpikin haluaa perhettä ja hoitaa sen raha-asioita. En ole kuvitellut, että toinen ottaa sen ikään kuin urakkatyön näkökulmasta, jossa se eron siintää silmissä palkkapäivänä raadetusta työstä miehen perhehalujen eteen.

[/quote]

Kuka voi alapeukuttaa tämmöstä? Tässähän mies puhuu niin kauniisti tasa-arvosta että vois olla jopa mun (naisen) kirjoittamaa.

Toisaalta ihmettelen miksi miehet nai huoria eikä meitä kauniita töissäkäyviä, itsensä elättäviä naisia? Miksi miehet haluavat tulla kusetetuiksi? Se ihana söpösti lapsen äänellä piipittävä pikkutytöksi tekeytyvä nainen on paha riski! Ottakaa nainen, joka tykkää työstään ja haluaa itsekin mennä elämässä eteenpäin. Teitä huijataan, se mielistelevä piipitys loppuu, kun tulee ero ja näytteleminen ja manipulointi päättyy, ja rahastus alkaa.
[/quote]

Alapeukutus ehkä koska ensimmäinen kommentti on aidasta ja vastaus seipäästä. Puhuu ihan asiaa, mutta väärässä kontekstissa.

Janella ei ole vielä mitään mahdollisuuksia elättää itseään täällä, etenkään kahden pienen lapsen äitinä. Lasten, jotka ovat Vesallekin arvokkaita. Paremmin olisi tienannut Brasiliassa sinkkuna. Vesa haluaa rusinat pullasta. Seurusteli aikanaan kauniin naispoliisin kanssa. Jos poliisin olisi pitänyt jättää työnsä edustaskseen Vesan rinnalla tai kotia hoitaakseen, olisiko siitä kompensaation haluaminen ollut huoraamista?

Vierailija
25/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:09"]Reiluuden nimissä jokaisesta vuodesta, jonka Jane kestää Keskistä, pitäisi rapsahtaa bonus Janen tilille.  [/quote] Estääkö tiukka avioehto jotenkin ettei niin voisi myös tapahtua?

[/quote]

Vs. otsikon "tiukka avioehto erossa: Jane ei saa mitään" = niente, nichts, nada.

Vierailija
26/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:49"]

Täällä ei kukaan ilmeisesti ymmärrä, että joku voi elää elämänsä loppuun asti avioliitossa.

[/quote]

Eikä sitä että sen paremmin häiden kuin avioliitonkaan ei ole tarkoitus tuottaa rahallista voittoa.

Vierailija
27/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:49"]

Täällä ei kukaan ilmeisesti ymmärrä, että joku voi elää elämänsä loppuun asti avioliitossa.

[/quote]

Eikä sitä että sen paremmin häiden kuin avioliitonkaan ei ole tarkoitus tuottaa rahallista voittoa.

[/quote]

Minä ymmärrän, koska olen 100% samaa mieltä, vaikka olen nainen.

Vierailija
28/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:09"]Reiluuden nimissä jokaisesta vuodesta, jonka Jane kestää Keskistä, pitäisi rapsahtaa bonus Janen tilille.  [/quote] Estääkö tiukka avioehto jotenkin ettei niin voisi myös tapahtua?

[/quote]

Vs. otsikon "tiukka avioehto erossa: Jane ei saa mitään" = niente, nichts, nada.

[/quote]

Niin bonusta ei tule erossa mutta mikä estääsitä maksamatta Jane vaikka kuukausittain?

Vierailija
29/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Janen omaisuus, kun kuolema tai avioero tulee. Joskus avioehdolla on suojattu vain toisen, sen avioituessa varakkaamman omaisuus, mutta köyhemmän omaisuus kyllä pannaan puoliksi, ei kai se ole oikein?!

Vierailija
30/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Maria edes Keskisen lapsi?! Ei ole kyllä yhtään samaa näköä!

Vierailija
31/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi maksaa kunnon korvaukset jos jaksaa vuotta kauenmin katsella tuota ukkoa, joka muuttuu päivä päivältä enemmän esikuvansa Aku Ankan näköiseksi toljottavine katseineen ja äänikin on kuin viemäristä.

Vierailija
32/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se, että omaisuus jaetaan on hyvä siitä, että jaksetaan hoitaa sitä suhdetta ja otetaan puoliso, jota kunnioitetaan eikä petetä. Ei kannata mennä naimisiin, jos ei ole varma. Toisaalta sitten voi törmätä ongenonkijaan, joka on pelkän rahan perässä.

Vierailija
33/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:30"]

Joskus avioehdolla on suojattu vain toisen, sen avioituessa varakkaamman omaisuus, mutta köyhemmän omaisuus kyllä pannaan puoliksi, ei kai se ole oikein?!

[/quote]

Joissakin suhteissa se ehkä on oikein toisissa ei. Miksi sen pitäisi edes ulkopuolisen yrittää määritellaä?

Vierailija
34/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Janen pitäisi eron tullessa rikastua, mutta saada asianmukainen korvaus lastenhoito/kodinhoito/edustusvuosista.

Vierailija
35/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:57"]

Ei Janen pitäisi eron tullessa rikastua, mutta saada asianmukainen korvaus lastenhoito/kodinhoito/edustusvuosista.

[/quote]

Eikö työstä oli se sitten vaikka lasten-/kodinhoitoa tai edustustusta kannata vaatia korvaukset heti eikä ehkä vuosien kuluttua jälkikäteen? 

Vierailija
36/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Eikö työstä oli se sitten vaikka lasten-/kodinhoitoa tai edustustusta kannata vaatia korvaukset heti eikä ehkä vuosien kuluttua jälkikäteen? 
[/quote]

No jotkut tekee sen niinkin esim vapaaehtoista eläkevakuutusta ja/tai säästötiliä kartuttamalla.

Vierailija
37/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 05:11"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:49"]Täällä ei kukaan ilmeisesti ymmärrä, että joku voi elää elämänsä loppuun asti avioliitossa. [/quote] Olen enemmän huolissani tämän naisen oloista liitossa kun sen ulkopuolella :'( Vaikuttaa hyväsydämiselle, vähän yksinkertaiselle ja hyväksikäytetylle.

[/quote]Taitaa ottaa koville, kun joku pääsee köyhistä oloista elämään miljonäärielämää
[/quote]

Vesan kanssa....ei taida ottaa yhtään koville. Itse olen tottunut siihen että minulla on ura ja hyvät ansiot. En todellakaan kadehdi elämistä Vesan rahoilla. Ei ole kovinkaan kummoista elämää. Tuo nainen häviää muutaman vuoden päästä Brasiliaan lasten kanssa.....

Vierailija
38/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Jane? Tarzanin vaimoko?

Vierailija
39/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janen pitää varmaan palauttaa se moneen kertaan käytetty hääpuku myös :D Ja Tarzan alkaa hakemaan iltapäivälehtien avúlla pukuun sopivaa naista.

Vierailija
40/111 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:57"]

[/quote]

[/quote]

Totta. Yleensä palkka neuvotellaan ennen työsuhteen alkamista :-) Ja miksi näistä vuosista pitäisi saada joku erillinen korvaus vain eron sattuessa? Miksi samanlaista korvausta ei tarvitsekaan jos pari pysyy yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän