Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastuksena/mielenkiinnon kohteena lukeminen ja kirjallisuus - turn-off?

Vierailija
08.02.2022 |

Onko lukemista harrastava ja kirjallisuudesta kiinnostunut mies epäkiinnostava naisten mielestä? Kiinnostaisi kuulla naisten näkökanta. (Muitakin mielenkiinnon kohteita toki on, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä nimenomaan tästä.)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, ehdottomasti. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka ei lue ja halua keskustella lukemastaan, suositella kirjoja, kysyä kirjoista joita itse luen jne.

Vierailija
2/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys. Riippuu ihan naisesta ja mistä nainen on itse kiinnostunut. 

Kannattaa tajuta että ei ole olemassa mitään yhtä käsitettä "nainen" joka tykkää aina jostain tai on aina tykkäämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäen sanoisin, ettei mikään miehen harrastus ole automaattisesti naiselle turn off ellei nyt mitään laittomuuksia, ääritapauksia tai omituisuuksia lasketa. Miehillä vaan on tapumusta alkaa esitellä harrastuksensa laaja-alaista osaamistaan, kikkailla knoppitiedolla,  manspleinaamalla ja kilpailemalla mikä voi olla todella rasittavaa. 

Esimerkiksi tapailin yhtä miestä, joka oli kiinnostunut sotahistoriasta. Kyllästyin kuuntelemaan pitkiä luentoja 1. maailmansodasta ja opetuksia miksi Pähkinäsaaren rauhan raja oli siellä missä se oli ja miksi siihen päädyttiin. Voisin kuvitella, että ihan samalla tavalla kukaan ei jaksa pidemmän päälle kuunnella pätemistä vaikka seinäkiipeilyn tismalleen oikeista tekniikoista jne. 

Vierailija
4/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En edes harkitsisi ”lukematonta” miestä. Minulle myös kirjoittaminen on tärkeää, mutta miehelle se ei ole välttämätöntä.

Vierailija
5/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En edes harkitsisi ”lukematonta” miestä. Minulle myös kirjoittaminen on tärkeää, mutta miehelle se ei ole välttämätöntä.

Siis ei ole turn off 😂

Vierailija
6/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on tosi iso plussa. Kertoo pohdiskelevasta ja tiedonhaluisesta luonteesta!

Vierailija
7/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen myös paljon ja tuollainen mies  olisi todellinen löytö.  Liiallisuuksiin tai pätemiseen ei kuitenkaan kannata ryhtyä eikä mollaamaan naisen lukumieltymyksiä.  

Vierailija
8/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen olisi turn on, kirjallisuus harrastuksena turn off. Tekee miehestä aina raivostuttavan pätijän. Kirjallisuusmiehet aina lueskelevat toisten miesten teoksia ja halveksuvat naisia. Ei jatkoon.

T. Kirjallisuustiede pääaineena, kokemusta on…

Vierailija
9/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ei ole koskaan innostunut kun luen kotimaan paikallishistoriaa.

Vierailija
10/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu naisesta. Mutta haluaisitko edes naista, jolle lukeva puoliso olis turn-off?

Minulle lukemattomuus olisi melkoinen deal breaker. Varsinkaan lasta en haluaisi miehen kanssa joka ei arvosta lukemista.

Vierailija
11/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on!Arvostan miehessä omaa ajattelua ja keskustelutaitoa. Nykyään on niin helppo vain tuijottaa turtana massaviihdettä kaiket illat.

Vierailija
12/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lukeminen ja kirjallisuus harrastuksena itsessään ole todellakaan turn off, mutta toki jos se tarkoittaa juuri esimerkiksi jonkun aiemmin mainitsemaan pätemistä, niin se sitten taas on turn off.

Vierailija
13/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen lukuharrastus on iso turn on. Miehenikin luki jonkin verran tavatessamme ja se oli minusta erittäin seksikästä, mutta valitettavasti iän myötä hänen kiinnostuksensa lukemiseen on vähentynyt. Harmittaa kun ei enää voida yhdessä keskustella kirjallisuudesta. Mutta minkäs sille voi, c'est la vie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi