Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Avicii
En edelleenkään tajua miten tämä on muka ollut joku isokin tähti, en ollut kuullut tästä ikinä ennen kuin siitä kuolemasta vaahdottiin.
En edelleenkään tiedä tämän tekemää musaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avicii
En edelleenkään tajua miten tämä on muka ollut joku isokin tähti, en ollut kuullut tästä ikinä ennen kuin siitä kuolemasta vaahdottiin.
En edelleenkään tiedä tämän tekemää musaa.
Sukupolvikysymys. En tiedä, poikkeaako muusta edm-piipityksestä edukseen.
Tunnen aina lievää iloa kun uutisoidaan jonkun kokoomusvaikuttajan kuolemasta, vaikka ihmisiähän hekin ovat. On vain kyykytetty tarpeeksi, niin lisäksi vielä harmittaa, että hyväosaisina elävät muita kauemmin.
Mika Myllylä.Erään henkilön vain hiukan isänmaallisempana olisi pitänyt hävittää tuo lääkärilaukku samantien ja turvat kiinni.
Alan Rickman, Heath Ledger, Brittany Murphy, Mika Myllylä, Philip Seymour Hoffman
George Michael. Hänen musiikkinsa on nuoruuteni soundtrackia ja kuolema oli yllätys. Toinen vastaava on Prince.
Vierailija kirjoitti:
Chester Benningtonin itsemurha kosketti minua syvästi. Mutta ei julkkiksen kuolema silti ole millään tavalla verrannollinen oikeasti läheisen ihmisen menetykseen.
Sama.
Myös Alexi Laiho ja pakko myöntää,että M.Jackson myös kolahti tavallaan 🙉
Aikoinaan Kurt Cobainin kuoleman lukeminen suosikista oli paha isku.
Hiihtäjät Mona-Lisa Nousiainen, Mika Myllylä.
Artistit Riki Sorsa, Jope Ruonansuu, Pave Maijanen.
Mun elinaikana tapahtuneet suurimmat ja kohahduttavimmat kuolemat on varmaankin:
Prinsessa Diana. Ensimmäinen kerta kun muistan kuulleeni ja tajunneeni jonkun kuuluisan kuolevan, tuntui oudolta kun kaikki puhuivat siitä, ja käsittämättömältä että sellainen "hahmo" voi edes kuolla.
Robin Williams. Lapsuuden yksi kiintotähdistä ja idoleista. Tuntui kun osa lapsuutta ja tiettyä viattomuutta kuoli kun hän lähti. Vielä kun jälkikäteen tajusi millä tavalla ja miksi.
Michael Jackson. Elämää suurempi artisti. Vaikea oli kuvitella häntä edes ihmisenä, hän oli kuin jokin entiteetti joka eli jossain täysin toisessa ulottuvuudessa. Vieläkin kun katsoo youtubesta uutisia kuolemasta, tuntuu kuin katsoisi jotain sci-fi-leffaa vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta tms.
Surullisen lopun koki, ja täysin tarpeetta. Voi kun olisi saanut ja vastaanottanut apua. Ja se lääkäri olisi ansainnut olla kalterien takana lopun elämäänsä.
Viime aikoina koomikko Norm Macdonaldin lähtö kirpaisi myös, kun olin todella iso fani.
Only the good die young.
Nick McGlashan- Hengenvaarallinen Saalis-ohjelmasta. Oli kansipäällikkö Wild Billin laivassa. Kuoli huumeiden yliannostukseen.
Spede. Jotenkin tuntui, että eihän Spede voi kuolla. Spede oli instituutio!
Spede Pasanen. Lapsena Speden Spelit oli lempiohjelmani ja fanitin sitä kovasti. Olin 9-vuotias Speden kuollessa ja hän oli ensimmäinen julkisuuden henkilö, jonka kuolema järkytti, kosketti ja suretti minua.
Muistan kun hieman Speden kuoleman jälkeen olimme isäni kanssa McDonaldsin kassajonossa ja iltapäivälehtien lööpeissä oli lihavia otsikoita Speden kuolemaan liittyen (lapsuusvuosinani hampurilaisravintoloissa myytiin myös iltapäivälehtiä), niin ennen kuin tilausvuoromme tuli, kysyin isältäni "Isi, miksi Spede kuoli?".
Aki Sirkesalon kuolema oli myös sellainen julkkiksen poismeno, mikä kosketti minua todella paljon. Erityisesti se, miten lähtö tapahtui ja että koko perhe meni siinä mukana.
Diana, tietenkin sydänten prinsessa
Armi Aavikko, en pitänyt Armosta musiikillisesta mielessä. Elämän tarinasta, etenkin loppuvuosista tuli surullinen.
Alan Rickman, Robbin Crosby, Clive Burr, Chester Bennington, Chuck Schuldiner, Kirka.