Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Diana.
Aina traagista kun alaikäiset lapset menettävät vanhempansa. William ja Harry taisivat olla juuri muutenkin kipuilevia teini-ikäisiä.
Chester Benningtonin itsemurha kosketti minua syvästi. Mutta ei julkkiksen kuolema silti ole millään tavalla verrannollinen oikeasti läheisen ihmisen menetykseen.
Toivottavasti minua ei nyt kivitetä, mutta Michael Jackson.
Paul Walter, se kosketti oikeasti ja vieläkin tuntee sellaista "vihaa" kun näkee Walterin elokuvia, että miksi hänen piti kuolla.
En oikeasti osaa kertoa, miksi tuo niin kosketti :D
Artistit, joilla olisi ollut paljon vielä annettavaa. Esim Kurt Cobainilla olisi varmasti ollut vielä paljon annettavaa.
Diana ja Avicii. Samoin Amy Winehouse <3
Olli Lindholm
Ilari Ainiala
Arwo Mikkonen
Mikko Saarela
Olli Heikkinen
Il Divo- baritoni Carlos Marin
Karismaattinen, hymyilevän hyväntuulinen, upea ääninen esp.laulaja, joka menehtyi koronaan juuri ennen joulua.
Heath Ledgerin kuolema oli niin turha. Pieni lapsi ja ura nousukiidossa.
Alan Rickmanin kuolema oli myös kova kolaus, en edes tiennyt hänen sairastavan syöpää.
Carrie Fisher. Suurin osa elämästään kokkeli koukussa. Luulin hänen päässeen kuiville, mutta en tiedä oliko uusimpiin Star Warseihin osallistuminen liikaa hänelle.. :(
Michael Jackson, kaveri herättää vielä kuolemansakin jälkeen ristiriitaa. Itseäni säälitti ja säälittää hänen kokemuksensa ja elämänsä. Uskon ja toivon itse, että hän ei ole lapsiin sekaantunut, mutta ihmettelen silti niitä lasten yökyläilyjä jne. Paljon on tullut julki paljastuksia, mutta kun ei tiedä onko ne vaan rahan ja julkisuuden takia.
Ainakin shokeeraavaa ja yhtäkkiä. Perttu Häkkinen ja Helsingissä Somsola kaupan omistaja Sari. Aika monen tavallisen ihmisen ja julkkiksen poismeno on ollut koskettavaa, ihan kaikkeahan ei tiedä mitä ulkona tapahtuu.