Olisitteko tyytyväinen tällaiseen vartaloon?
Olisitteko naiset tyytyväisiä allaolevan tyyliseen vartaloon joka hoikka/pehmeä muttei laiha? Ja kuvitellaan vaikka että pituus olisi n. 170 cm. Olisitteko tyytyväisiä vai haluaisitteko olla laihempi/lihavampi/pidempi/kurvikkaampi/vähemmän kurvikas/isommat tissit/pienemmät tissit. Myös miehet saa vastata miellyttääkö tuollainen vartalo vai olisiko laihempi vai kurvikkaampi parempi, omasta mielestä.
http://www.curvykate.com/products/zoom/portia-white-pink-curvy-kate-bra-ss12.jpg
http://mydailywellnesstip.typepad.com/.a/6a0105349e894a970b0133f4ad367f970b-320wi
http://bosom-buddy.co.uk/images/ProductImages/Curvy_Kate_Portia_White_Pink_Short_4.jpg
Kommentit (87)
Kakkonen voisin olla, muut kaksi hieman tukevia omaan makuuni.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:46"]Vähän liian lanteikkaita ja pulleita mun makuuni. Kakkosen kroppa oli paras. Mulla on niin hyvä kroppa, etten koskaan kadehdi kenenkään muun vartaloa. Viihdyn omassani oikein hyvin.
[/quote]
samoin täällä. Reidet oli 1 ja 3 ainakin liian isot
En itse ole perehtynyt tutkimuksiin mutta oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä pitää kurveista mutta hoikkuudesta kuitenkin että on myös pehmeyttä. ELi on lantiota ja rintaa ja pehmyt olemus mutta mahaa ei ole kauheasti (tosin monet pitävät naisellisesta pikku pömpöstä mahan kohdalla). Vastaan tullut myös pari miestä joiden mielestä sen parempi mitä laihempi, toinen tosin oli huumeidenkäyttäjä ja toinen sellainen joka ei ole ikinä seurustellut edes. Piti minuakin lihavana - 174 cm ja 52 kiloa.
Olen myös huomannut että vanhemmat miehet pitävät kurvikkaista ja mitä nuorempi mies, sitä vähemmän kurvikkaasta ja laihasta pitää, ja sitä timmimpi pitää olla (lihakset yms näkyvillä mutta silti laiha). Johtuuko siitä että ennen aikaan arvostettiin kurvikkaita naisia.
[/quote]
Jonkun paperin taannoin luin, missä lopputulema oli, että länsimaalaisten naisten toisille naisille asettama ideaali on n. 5kg laihempi, kuin miesten ideaali ja itselleen asettama noin 7kg.
[/quote]
Yäk, en! Mulla on tuollainen ykkösen lantio, ehkä jopa leveämpikin ja paksuhkot reidet. Vyötärö on kapea ja rinnat keskikokoa. Inhoan lantiotani! Inhoan kapeaa vyötäröäni! Inhoan pehmeyttä kropassani!
Miten helvetissä joku voi pitää noita pulleina? Eihän noilla näy sellaista oikeaa läski yhtään missään. Joo ei ainakaan ykönen mikään laiheliini ole mutta painaa luultavasti kuitenkin vain jotain 60kg vaikka on kohtalaisen pitkä.
Tässä tarkoitetaan siis -5kg ja -7kg normaalihenkilöiden painosta. Jos otetaan keskivertoihminen ja tältä vähennetään -5 tai -7 kiloa, ovat he vielä pullukoita tai vähintään hyvinkin kurvikkaita. Eli lopputulema - sekä naiset että miehet pitävät nykyisen kokoista keskivertoihmistä hieman liian pullukkana, ja hoikempi mutta silti kurvikas ja pehmeä olemus olisi miellyttävämpi. Jos normaali nainen on esim täällä 165 cm ja 65-70 kiloa niin jos siitä vähentää tuon 7 kg niin vielä on pehmeä ja kurvikas, mutta hoikempi, eli tuo ei tarkoita sitä että he haluaisivat että ihmiset olisivat laihoja, vaan vähemmän lihavia
[/quote]
Jonkun paperin taannoin luin, missä lopputulema oli, että länsimaalaisten naisten toisille naisille asettama ideaali on n. 5kg laihempi, kuin miesten ideaali ja itselleen asettama noin 7kg.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:31"]
Siis herranjestas miten kauniita vartaloita,olisin IKI onnellinen..muut jotka muuta väittää,kehonkuvanne on oikeasti sairas. Terv. 110kg
[/quote]
Vai mitä jos ihmisillä onkin vain erilaisia ihanteita? En ole sairas siksi, että pidän enemmän treenatusta ja vähemmän pehmeästä vartalosta.
En, liian isot tissit ja myös hieman turhan pulleita. Mun ihannekroppa ois semmoinen pieni ja hoikka ja melko pienet tissit.
Häh ihan täydellisiä jokainen eli olisin tyytyväinen. Omaan silmään miellyttää juuri tuollainen vartalo :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:01"]
Tässä tarkoitetaan siis -5kg ja -7kg normaalihenkilöiden painosta. Jos otetaan keskivertoihminen ja tältä vähennetään -5 tai -7 kiloa, ovat he vielä pullukoita tai vähintään hyvinkin kurvikkaita. Eli lopputulema - sekä naiset että miehet pitävät nykyisen kokoista keskivertoihmistä hieman liian pullukkana, ja hoikempi mutta silti kurvikas ja pehmeä olemus olisi miellyttävämpi. Jos normaali nainen on esim täällä 165 cm ja 65-70 kiloa niin jos siitä vähentää tuon 7 kg niin vielä on pehmeä ja kurvikas, mutta hoikempi, eli tuo ei tarkoita sitä että he haluaisivat että ihmiset olisivat laihoja, vaan vähemmän lihavia
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei tarkoitettu, vaan näytettiin ihmisille kuvia eri kokoisista kropista ja verrattiin naisten valitsemia kuvia miesten valitsemiin. Muistelisin että miesten ideaali oli n. BMI 22 ja naisten toisille naisille BMI 20 ja itselleen n. 19. Kilot oli jonkun keskimittaisen naisen mukaan laskettu.
No, pullea on ehkä väärä sana. Eiväthän nuo tosiaan mitään lihavia ole, ihan normaaleita. Mutta oma ihanteeni on kuitenkin hoikempi. t. 50
Hyviä vartaloita. Mä tykkään silti omastani. En haluaisi noin isoja rintoja ja pepustakin pidän suht pienenä. Mulla siis 70C ja mitata 90-67-93, pituus 170 cm.
Oikeasti nuo ovat ihan kauniita vartaloita, mutta en tuntisi oloani kotoisaksi noin naisellisessa ja muodokkaassa vartalossa. Kyse on varmaan ainakin osaksi tottumuksesta, mutta tuntisin itseni isoksi, ja toisaalta ehkä jotenkin liian "aikuismaiseksi ja seksikkääksi" (vaikka olenkin ihan aikuinen.)
Minä tykkään viimeisestä eniten, mutta olisin kyllä tyytyväinen mihin tahansa noista.
Ykkösen kroppa on kyllä omaan makuun aika optimi, tissit tosin siinä ylärajoilla.
M36
Mun mielestä leveät lanteet tekee naisen, muuten kroppa pääsääntöisesti poikamainen. Eli olisin tyytyväinen ja olenkin aika lähellä ekaa.
Niin photoshopattuja. Jos nainen on "tuota kokoa" niin väistämättä on hieman makkaraa tai selluliittia. Näillä naisilla ei kummasti jenkkakahvoja vaikka painoa löytyy...
Leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön on ruma. Isot rinnat on rumat. Olin vasta 19-vuotias kun vanhempi mieslääkäri tokaisi, että "susta tulee hyvä synnyttäjä". Muutama vuosi myöhemmin eräs mies tokaisi kesken seksin, että "nää sun rinnat on oikeat imettäjän rinnat". Näytän siis maatalon emännältä, joka on luotu porsimaan. Ja minä halusin olla vaan tyttömäinen, herkkä ja kaunis. Ylipainoa ei ole grammaakaan, mutta olen "uhkea", "runsas", juuri sellainen aikuismaisella tavalla seksikäs "emäntä".
Nyt kolmekymppisenä näytän paljon ikäistäni vanhemmalta ruman vartaloni takia. Pienet rinnat ja kapea lantio pitää nuorekkaana ja raikkaana. Kohtalon ivaa lienee se, ettei minusta tullut hyvää synnyttäjää. Sairauskertomuksessa lukee että mahdolliset synnytykset sektiolla. Hah!
no voi hitto toi eka on photoshopattu ihan törkeen huonosti. ja miehet täällä kuolaa että "just tuollaisia naisten pitäis olla". just just.
missä teiän silmät on?
Oon vähän järkyttynyt jos joku näkee näissä läskiä. Kertoo todellakin vinoutuneesta kehonkuvasta.
ykkönen ja kakkonen oli musta upeita. Ykkönen ehkä liian rintava. Pidän leveistä lanteista. Se on naisellista. Siksi 3 ei läpäissyt mun seulaa.
Nainen 35v