Olisitteko tyytyväinen tällaiseen vartaloon?
Olisitteko naiset tyytyväisiä allaolevan tyyliseen vartaloon joka hoikka/pehmeä muttei laiha? Ja kuvitellaan vaikka että pituus olisi n. 170 cm. Olisitteko tyytyväisiä vai haluaisitteko olla laihempi/lihavampi/pidempi/kurvikkaampi/vähemmän kurvikas/isommat tissit/pienemmät tissit. Myös miehet saa vastata miellyttääkö tuollainen vartalo vai olisiko laihempi vai kurvikkaampi parempi, omasta mielestä.
http://www.curvykate.com/products/zoom/portia-white-pink-curvy-kate-bra-ss12.jpg
http://mydailywellnesstip.typepad.com/.a/6a0105349e894a970b0133f4ad367f970b-320wi
http://bosom-buddy.co.uk/images/ProductImages/Curvy_Kate_Portia_White_Pink_Short_4.jpg
Kommentit (87)
En tahtoisi olla noin pitkä, noin rintava enkä lanteikas. No okei Beyonce voisin olla milloin vain, mutta noi muut ei.
Ei nuo toki rumia kroppia ole, tosi kivoja ja sopusuhtaisia. Itse kun oon vaan tottunut tähän pituuteen ja tähän kapealanteisuuteen niin en osais olla. Ylimääräistä fläsää myös mulla, mutta kuitenkin.
ykkönen on noista paras. rinnat on ehkä liian isot kuitenkin. olisipa tollanen vartalo!
Kyllä kolmosella on hyvä lantio. Tuo asento hämää.
Olisko 1:lla silikoonit. Muutoin täydellinen.
Rintojen koolla ei sinänsä väliä.
Te, jotka ihmettelette, miten joku voi pitää kuvan naisia pulleina: Jos on itse tottunut olemaan koko elämänsä laiha, tuollaiset vain näyttävät pulleilta. Pullea on ehkä väärä sana, mutta en kokisi oloani mukavaksi tuollaisen rasvamäärän kanssa. Kaikki on suhteellista.
Jos nämä kommentit lukee katsomatta kuvia luulisi todellakin, että puhutaan ylipainosista naisista. Mutta kun Curvy Kate -rintaliivifirman mallit eivät edes ole pluskokoisia malleina vaan aivan normaalipainoisia naisia, joilla on vaan iso kuppikoko, kapea vyötärö ja normaali naisellinen kaarvea lantio!
Malli numero 1, se blondi on Laura Butler, jonka rintaliivin selänympärys on 65! Kuppikoko J. Veikkaan että aika moni itseään palstalla hoikaksi kehuvalla ympärys on 75-85!
Tästä näkee miten nuorilla on häiriintynyt tapa nähdä naisen vartalo.
Jos katsotte viettävää Ashley Grahamia, hän on virallisesti pluskokoinen malli ja poseraa usein isompi ympärys, isompi kuppi rintaliivimerkki Elomin liiveissä. Hän on 175 cm pitkä, painaa 77 kg (BMI 25) ja vyötärö on 76 cm, joten ei hänkään ole edes lääkärien mukaan edes ylipainoinen.
http://www.brasinparadise.com.au/en/elomi-8510-eva-black-biscotti-sheer-satin-bra-nude-comfy
Jos pitää tarkentaa mikä on mun mielestä rehellisesti pluskoon malli, niin tämä
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:16"]
Malli numero 1, se blondi on Laura Butler, jonka rintaliivin selänympärys on 65! Kuppikoko J. Veikkaan että aika moni itseään palstalla hoikaksi kehuvalla ympärys on 75-85!
[/quote]
Eihän rinnanympäryksellä ole mitään tekemistä hoikkuuden kanssa vaan vyötärönympäryksellä. Rinnanympärys kertoo lähinnä, millaiset kylkiluut sinulla on.
Haluaisin urheilullisemman kropan. Jos olisin 2 tai 3 haluaisin olla valkoinen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:16"]
[/quote]
Eihän rinnanympäryksellä ole mitään tekemistä hoikkuuden kanssa vaan vyötärönympäryksellä. Rinnanympärys kertoo lähinnä, millaiset kylkiluut sinulla on.
[/quote]
Juurikin näin. Mulla rinnanympärys on 80 vaikka rasvaprosenttini on vain 16. Ei se kerro muusta kuin rintakehän ja kylkiluiden koosta, luista on vaikea laihduttaa...
Noi 1 ja 3 ovat vähän päärynöitä, siis lanne on iso ja kylkiluiden alaosan ympärysmitta tosi pieni. Sellainen ei mun (naisen) silmään ole oikein viehättävää. Jos olisivat vähän sopusuhtaisempia, niin ottaisin minkä tahansa kropan eli eivät ole liian lihavia :)
Kauniita kaikki, mutta en vaihtaisi vartaloani mihinkään muuhun. Omaani olen tottunut ja ihan hyväksi todennut :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:21"]
[/quote]
[/quote]
Menit lankaan! :-) Miksi sitten leveä lantio olisi merkki "pulleudesta" kuten moni yllä selitti? Ja toisaalta, jos katsot kuvasta että selkä on 65 cm, niin eipä vyötärö eikä edes lantion ympärys suhteessa voi olla kovin suuri. Samalla lailla voisi ruveta sanomaan leveäharteista "isoksi".
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:31"]
Siis herranjestas miten kauniita vartaloita,olisin IKI onnellinen..muut jotka muuta väittää,kehonkuvanne on oikeasti sairas. Terv. 110kg
[/quote]
Kommenttisi herätti minut ajattelemaan omaa vartaloa. Olen 168 cm/ 56 kg ja urheillut koko ikäni kilpaa. Jostain syystä, jossain vaiheessa, kehonkuvani on päässyt vääristymään. Se on oikeasti ihan naurettavaa ja typerää. Lupaan yrittää olla tyytyväinen tästä hetkestä lähtien.
Sairas on, jos pitää normaalia vartaloa pullukkana tai ei hyvänä. Omia ihanteita saa olla mutta ne voi olla sairaita. Treenattu ja ei-pehmeä vartalo ei ole terveellinen naisella. Piste.
[/quote]
Vai mitä jos ihmisillä onkin vain erilaisia ihanteita? En ole sairas siksi, että pidän enemmän treenatusta ja vähemmän pehmeästä vartalosta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:21"]
[/quote]
[/quote]
Menit lankaan! :-) Miksi sitten leveä lantio olisi merkki "pulleudesta" kuten moni yllä selitti? Ja toisaalta, jos katsot kuvasta että selkä on 65 cm, niin eipä vyötärö eikä edes lantion ympärys suhteessa voi olla kovin suuri. Samalla lailla voisi ruveta sanomaan leveäharteista "isoksi".
[/quote]
Eiköhän tolla tarkoiteta rintaliivikokoa 65 eli siis senttejä löytyy varmaan 70-80 oikeasti. Nykyäänhän noissa ei ole mitään järkeä vaan typerää kaunistelua.
Nii-i, oli miten oli, tuo BMI22 on vielä pehmeä ja kurvikas, hoikka mutta ei laiha eli ihanne ei siis ole laiha
[/quote]
No ei tarkoitettu, vaan näytettiin ihmisille kuvia eri kokoisista kropista ja verrattiin naisten valitsemia kuvia miesten valitsemiin. Muistelisin että miesten ideaali oli n. BMI 22 ja naisten toisille naisille BMI 20 ja itselleen n. 19. Kilot oli jonkun keskimittaisen naisen mukaan laskettu.
[/quote]
Hah, oma mielipiteesi, sairas kehonkuva. Leveä lantio ja kapea vyötärö yhdessä on juuri se upein naisvartalo. leveä lantio ja leveä vyötärö näyttää tankilta, ohut lantio ja vyötärö taas pikkupojalta. Haluatko näyttää pikkupojalta?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:20"]
Leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön on ruma. Isot rinnat on rumat. Olin vasta 19-vuotias kun vanhempi mieslääkäri tokaisi, että "susta tulee hyvä synnyttäjä". Muutama vuosi myöhemmin eräs mies tokaisi kesken seksin, että "nää sun rinnat on oikeat imettäjän rinnat". Näytän siis maatalon emännältä, joka on luotu porsimaan. Ja minä halusin olla vaan tyttömäinen, herkkä ja kaunis. Ylipainoa ei ole grammaakaan, mutta olen "uhkea", "runsas", juuri sellainen aikuismaisella tavalla seksikäs "emäntä". Nyt kolmekymppisenä näytän paljon ikäistäni vanhemmalta ruman vartaloni takia. Pienet rinnat ja kapea lantio pitää nuorekkaana ja raikkaana. Kohtalon ivaa lienee se, ettei minusta tullut hyvää synnyttäjää. Sairauskertomuksessa lukee että mahdolliset synnytykset sektiolla. Hah!
[/quote]
siis mitä?? kapea lantio juuri vanhentaa - vanhemmilla naisilla vyötärö kasvaa ja lantio näyttää pienemmälyä, leveä lantio ja ohut vyötärö kertovat juuri hedelmällisyydestä, ja nuoruudesta
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:20"]
Leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön on ruma. Isot rinnat on rumat. Olin vasta 19-vuotias kun vanhempi mieslääkäri tokaisi, että "susta tulee hyvä synnyttäjä". Muutama vuosi myöhemmin eräs mies tokaisi kesken seksin, että "nää sun rinnat on oikeat imettäjän rinnat". Näytän siis maatalon emännältä, joka on luotu porsimaan. Ja minä halusin olla vaan tyttömäinen, herkkä ja kaunis. Ylipainoa ei ole grammaakaan, mutta olen "uhkea", "runsas", juuri sellainen aikuismaisella tavalla seksikäs "emäntä". Nyt kolmekymppisenä näytän paljon ikäistäni vanhemmalta ruman vartaloni takia. Pienet rinnat ja kapea lantio pitää nuorekkaana ja raikkaana. Kohtalon ivaa lienee se, ettei minusta tullut hyvää synnyttäjää. Sairauskertomuksessa lukee että mahdolliset synnytykset sektiolla. Hah!
[/quote]
Ensinnäkin googlettakaa Laura Butler - tulee muokkaamattomiakin kuvia, ja ei ole mitään jenkkakahvoja tai plösöjä, eli kurvikas, hoikka mutta pehmyt ja terve vartalo.
Toisekseen, lantio voi olla hirveen leveä vaikka henkilö olisi 170 cm ja 40 kiloa eli laiha. Lantion ympäryksen tekee suurimmaksi osaksi luut, loppu on sitten lihasta josta ei voi laihduttaa ja jonkin verran pehmeyttä. Näillä naisilla ei juuri läskiä ole nii lantio luusta. Eli ei ole lihavuuden tae leveä lantio, useilla lihavilla ohut lantio mutta iso maha naisillakin.
Nro yksi täydellinen naisen vartalo. Todella upea ja kaunis. Sellaisen haluaisin itselleni.
Nro liian laiha ja treenattu ja luonnottomat silikoonirinnat. Naisen kuuluu olla pehmeä , se on naisellista ja kuuluu tähän sukupuoleen.
N32