Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko tyytyväinen tällaiseen vartaloon?

Vierailija
17.06.2015 |

Olisitteko naiset tyytyväisiä allaolevan tyyliseen vartaloon joka hoikka/pehmeä muttei laiha? Ja kuvitellaan vaikka että pituus olisi n. 170 cm. Olisitteko tyytyväisiä vai haluaisitteko olla laihempi/lihavampi/pidempi/kurvikkaampi/vähemmän kurvikas/isommat tissit/pienemmät tissit. Myös miehet saa vastata miellyttääkö tuollainen vartalo vai olisiko laihempi vai kurvikkaampi parempi, omasta mielestä.

http://www.curvykate.com/products/zoom/portia-white-pink-curvy-kate-bra-ss12.jpg

http://mydailywellnesstip.typepad.com/.a/6a0105349e894a970b0133f4ad367f970b-320wi

http://bosom-buddy.co.uk/images/ProductImages/Curvy_Kate_Portia_White_Pink_Short_4.jpg

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian lanteikkaita ja pulleita mun makuuni. Kakkosen kroppa oli paras. Mulla on niin hyvä kroppa, etten koskaan kadehdi kenenkään muun vartaloa. Viihdyn omassani oikein hyvin.

Vierailija
2/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä mikä sinun lantion ympärys on? en ole ap

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:46"]

Vähän liian lanteikkaita ja pulleita mun makuuni. Kakkosen kroppa oli paras. Mulla on niin hyvä kroppa, etten koskaan kadehdi kenenkään muun vartaloa. Viihdyn omassani oikein hyvin.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin suomalainen joka tyytyväinen vartaloonsa

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:46"]

[/quote]

Vierailija
4/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui,tuo ekan linkin nainen,ihan mieletön, juuri tuollainen naisen pitäisi olla.
t.m39v

Vierailija
5/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ois lähes mun unelmakroppa, vähän pienemmät tissit vois kyllä olla. Kaks alempaa oli liian laihoja.

Vierailija
6/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi tyytyväinen. Normaalipainoinen, terveen näköinen, kurvikas ja naisellinen kroppa. Omassa on jotain samaa, pienemmät rinnat tosin. Eikä sekään haittaa.

Vierailija
7/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin numero 1 paras, ihanan söpö alusasu ja runsaan lanteikas, ja pehmeys :P t M31

Vierailija
8/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan viihtyisin jos aina olisin ollut tuollainen. Olen kuitenkin aina ollut siro ja laiha, en treenaa tällä hetkellä yhtään joten olen kai palstan mukaan ns. laiha läski. Olen tyytyväinen vartalooni ja tykkään olla tällainen siro ja pieni eikä haittaa vaikkei kroppa ole ihan timmi.

Vierailija
9/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on numeron 1 vartalo, hiukan pienemmät tissit, ja lantio pienempi suhteessa olkapäihin mutta muuten sama

Vierailija
10/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on parempi ja kiinteämpi kroppa kun mulla nyt (165/69, olen laihduttanut 10 kg ja laihdutan edelleen, tavoitteeni n. 56 kg) mutta ihannekroppani olisi ehkä viitisen kiloa hoikempi kuin noilla. Pikkuisen liikaa tavaraa lanteilla ja reisissä makuuni.

Vierailija
11/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on hieno, kakkosella saattaa olla kumitissit mut hyvältä näyttää, kolmosella on aika vaatimaton lantio.

Vierailija
12/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi viimeinen näytti ihan kivalta. On vaikea vastata kysymykseen, kun on tottunut omaan kroppaansa. Olen vähän vähemmän reitevä ja rintava, mutta en haluaisi muuttaa mitään.

Vierailija
13/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, voisin kyllä olla vähän hassunnäköinen kun nuo kropat ovat 20-25v nuorempia kuin minun, varsinkin jos rypyt ja silmäpussit jäisivät tästä olomuodosta jäljelle.

Vierailija
14/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, haluaisin ensin tietää miltä nuo vartalot näyttää oikeasti. Ihan siitä omasta makuuhuoneen peilistä, ilman photoshoppia.

Vierailija
15/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösellä näyttäisi olevan ihanan pullea pinppi, mutta kaikki kävisi kyllä

t. kaljamahainen mies

Vierailija
16/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:56"]

Noilla on parempi ja kiinteämpi kroppa kun mulla nyt (165/69, olen laihduttanut 10 kg ja laihdutan edelleen, tavoitteeni n. 56 kg) mutta ihannekroppani olisi ehkä viitisen kiloa hoikempi kuin noilla. Pikkuisen liikaa tavaraa lanteilla ja reisissä makuuni.

[/quote]

Öö, miksi tätä mun kommenttiani/mielipidettäni alapeukutetaan...?

Vierailija
17/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on aika unelmavartaloita monelle, onhan kaikki makkarat jne muokattu pois :) itse tykkään vartalostani tällaisena, välillä mietin rintojeni kokoa ja muotoa mutten silti niitä muuttaisi. Nuorena kesti päästä yli isommista reisistä ja takapuolesta, mutta nekin näyttävät hyvältä kun osaa pukeutua oikein! Tärkeää ei ole se miltä näyttää vaan se miltä tuntuu.

Vierailija
18/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin ykkönen, todella kaunis vartalo. Kakkonen liian laiha ja liian leveä lantio. Kolmonen hiukan liian latana, kaunis silti.

Vierailija
19/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin, mietityttää vaan miten miehet suhtautuvat tuollaiseen vartaloon, eli tulisiko liikaa huomiota mitä jaksaa vastaanottaa. 

Itse siis tykkään että on oikein nättejä nuokin naiset.

Vierailija
20/87 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin siitä, realistinen kommentti, en tiedä, täällä alapeukutetaan minunkin kommenteja ilman syytä :D jos ne peukuttajat ei lue kommentteja

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Öö, miksi tätä mun kommenttiani/mielipidettäni alapeukutetaan...?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän