Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän äiti PAKOTTAA eroamaan!

Vierailija
17.06.2015 |

Erosin (tavallaan) juuri poikaystäväni, koska hänen äiti ei hyväksy meidän seurustelua :( Tuntuu kamalalta kun ollaan yli vuosi seurusteltu ja nyt ei enää jakseta tätä vääntöä hänen äidin kanssa.
-
-
Hänen äiti on tehnyt kaikkensa että eroaisimme. Puhunut minusta paskaa esim, haukkunut huoraksi, väittänyt nähneensä minut toisen kanssa, väitti minun tehneen abortin (?!) jne.
Ei ole mitään syytä miksi minua pitäisi haukkua noin, koska en ole tehnyt mitään.
-
-
Molemmat olemme -98 (17v). Olemme myös miettineet yhteenmuuttoa, mutta rahatilanne on hankalampi kysymys. Poikaystävä on itsekin _itkenyt_ asiaa kanssani ja yrittänyt puhua äidilleen, mutta mikään ei näytä auttavan.
-
-
Päätimme nyt pitää vähemmän yhteyttä ja yrittää keksiä ratkaisua tähän ongelmaan, koska emme haluaisi erota lopullisesti. Meillä menee hyvin, mutta ainut ongelma on poikaystävän äiti.
-
-
Viimeinen niitti minulle oli, kun poikaystävän äiti sylki minua kohti ja käski painua helvettiin. Poikaystävän äiti on muuten samanlainen poikaystävällekkin. Poikaystävä kertoi että välillä hänen äiti saattaa heitellä lautasia häntä päin.
-
-
Ja kaikki tämä on täyttä totta!! Minä olen ollut siellä talossa, ja pelkään sitä naista! Ei ihme ettei ole miestä löytänyt...
-
-
Poikaystävä haluaa muuttaa mutta äiti menettäisi "kodinhoitajan", joten hän ei anna poikaystävän muuttaa. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Emme halua erota! Rakastamme toisiamme :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:34"]Muuttakaa koulunne asuntolaan! kuulostaa pahalta teidän molempien tilanne kotona. Poikaystäväsi erityisesti, muttei sinunkaan pitäisi joutua huolehtimaan kännäävistä vanhemmistasi.  [/quote] Mutta eikös asuntolat ole käytössä vain arkena? Pitääkö viikonloput olla kotona?ap

[/quote]

Eiköhän siellä voida tehdä poikkeuksia, jos on kaltaisesi tilanne. Mutta sinun pitää saada nyt joku aikuinen joka tietää tilanteestasi. Kuraattori on hyvä tai opo. Onko joku, jolle voit kertoa?

Vierailija
42/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:34"]Muuttakaa koulunne asuntolaan! kuulostaa pahalta teidän molempien tilanne kotona. Poikaystäväsi erityisesti, muttei sinunkaan pitäisi joutua huolehtimaan kännäävistä vanhemmistasi.  [/quote] Mutta eikös asuntolat ole käytössä vain arkena? Pitääkö viikonloput olla kotona?ap

[/quote]

Eiköhän siellä voida tehdä poikkeuksia, jos on kaltaisesi tilanne. Mutta sinun pitää saada nyt joku aikuinen joka tietää tilanteestasi. Kuraattori on hyvä tai opo. Onko joku, jolle voit kertoa?
[/quote]

Kai minä vaikka opolle voin kertoa. Ollaan poikaystävän kanssa samassa koulussa, niin sehän voi tulla mukaan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:45"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:34"]Muuttakaa koulunne asuntolaan! kuulostaa pahalta teidän molempien tilanne kotona. Poikaystäväsi erityisesti, muttei sinunkaan pitäisi joutua huolehtimaan kännäävistä vanhemmistasi.  [/quote] Mutta eikös asuntolat ole käytössä vain arkena? Pitääkö viikonloput olla kotona?ap [/quote] Eiköhän siellä voida tehdä poikkeuksia, jos on kaltaisesi tilanne. Mutta sinun pitää saada nyt joku aikuinen joka tietää tilanteestasi. Kuraattori on hyvä tai opo. Onko joku, jolle voit kertoa? [/quote] Kai minä vaikka opolle voin kertoa. Ollaan poikaystävän kanssa samassa koulussa, niin sehän voi tulla mukaan.ap

[/quote]

Se kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Voit sanoa että juttelit yhden terveystiedon opettajan kanssa (minä) ja hän oli sitä mieltä että te tosiaan tarvitsette aikuista auttamaan. Kerro vaan suoraan teidän kotioloistanne, ja vanhempiesi  alkoholiongelmasta, koulun henkilökunnalla ei välttämättä ole aavistustakaan, minkälaisessa paineessa elätte.

Onnea matkaan, kuulostat tosi hienolta ja mukavalta nuorelta naiselta.

Vierailija
44/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli IHAN samanlainen. Nuoruus oli tosi raskasta, just kaverien ja seurustelukumppaneiden viemiset. Tämä koko kuvio oli rankka. Vasta reilun kymmenen vuoden kuluttua, äskettäin, kun olin 32v selvisi, että äitini on sairas. Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Joutui/ pääsi hoitoon, terapiaan ja lääkitys kohdilleen. Nyt olemme ok väleissä, mutta kovat arvet tuo on jättänyt. Etäisyyttä ja viranomaisiin/ kuntaan yhteyttä kuten edellä on neuvottu. Tsemppiä ja halauksia molemmille! 

Vierailija
45/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli sama tilanne 2 vuottaa sitten. Syynä oli että olen 4 vuotta nuorempi kuin poikaystäväni (olen siis nyt 20, silloin 18). Halusin jo luohttp://www.jeans.fi/simply-chic-farkkushortsit-pinkki-p-21801.htmlvuttaa, mutta

Vierailija
46/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:15"]Meilläkin oli sama tilanne 2 vuottaa sitten. Syynä oli että olen 4 vuotta nuorempi kuin poikaystäväni (olen siis nyt 20, silloin 18). Halusin jo luohttp://www.jeans.fi/simply-chic-farkkushortsit-pinkki-p-21801.htmlvuttaa, mutta
[/quote]

Tota sori skippaa tää. Puhelin sekoilee eikä näytä tekstiä.

Vierailija
47/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut hyviä neuvoja täällä. Itse vielä kehottaisin etsimään sitä apua päättäväisesti. Iän myötä oppinut kuinka työntrkijätkin todella ovat vain ihmisiä eivätkä läheskään aina tehtäviensä tasalla. Eli jos vaikka menette sinne opolle niin voi olla että hän sanoo ettei voi auttaa tai ettei asia kuulu hänelle. Mutta tiedät nyt että teille kuuluu tarjota tilanteessanne apua, joten voit vaatimalla vaatia sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä