Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän äiti PAKOTTAA eroamaan!

Vierailija
17.06.2015 |

Erosin (tavallaan) juuri poikaystäväni, koska hänen äiti ei hyväksy meidän seurustelua :( Tuntuu kamalalta kun ollaan yli vuosi seurusteltu ja nyt ei enää jakseta tätä vääntöä hänen äidin kanssa.
-
-
Hänen äiti on tehnyt kaikkensa että eroaisimme. Puhunut minusta paskaa esim, haukkunut huoraksi, väittänyt nähneensä minut toisen kanssa, väitti minun tehneen abortin (?!) jne.
Ei ole mitään syytä miksi minua pitäisi haukkua noin, koska en ole tehnyt mitään.
-
-
Molemmat olemme -98 (17v). Olemme myös miettineet yhteenmuuttoa, mutta rahatilanne on hankalampi kysymys. Poikaystävä on itsekin _itkenyt_ asiaa kanssani ja yrittänyt puhua äidilleen, mutta mikään ei näytä auttavan.
-
-
Päätimme nyt pitää vähemmän yhteyttä ja yrittää keksiä ratkaisua tähän ongelmaan, koska emme haluaisi erota lopullisesti. Meillä menee hyvin, mutta ainut ongelma on poikaystävän äiti.
-
-
Viimeinen niitti minulle oli, kun poikaystävän äiti sylki minua kohti ja käski painua helvettiin. Poikaystävän äiti on muuten samanlainen poikaystävällekkin. Poikaystävä kertoi että välillä hänen äiti saattaa heitellä lautasia häntä päin.
-
-
Ja kaikki tämä on täyttä totta!! Minä olen ollut siellä talossa, ja pelkään sitä naista! Ei ihme ettei ole miestä löytänyt...
-
-
Poikaystävä haluaa muuttaa mutta äiti menettäisi "kodinhoitajan", joten hän ei anna poikaystävän muuttaa. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Emme halua erota! Rakastamme toisiamme :(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :( En kirjoittanut demiin, koska ei siellä olisi osattu neuvoa.

Vierailija
2/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävän äiti on tuollainen niin hänen kannattaa ihan ehdotomasti muuttaa pois kotoa. Alaikäisenä vähän hankalampaa, mutta jos ottaa vaikka yhteyttä paikkakunnan sosiaalitoimeen/lastensuojeluun, muuttoapua voisi järjestyä sieltä.

Vaikuttaa siltä että poikaystävän äidillä ei ole kaikki kunnossa ja poikaystäväsi kannalta olisi parasta päästä äidistään kauemmas.

Vierailija
4/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikaystäväsi täyttää 18, voi hän saada sosiaalitoimesta avustusta elämiseen. Siihen saakka äidin on huolehdittava elatuksesta. Eli siinä vaiheessa ehdotan yhteenmuuttoa ja sossun asiakkaiksi, toki suosittelen molempia sitten hankkimaan ammatin. 

Vierailija
5/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pian 18v ja vapaita muuttamaan omillenne. Kuulostaa sairaalta ja häiriintyneeltä ihmiseltä tuo anoppisi, lisäksi liian kiinni pojassaan.

Vierailija
6/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä osataanko sinua neuvoa täälläkään -en minä ainakaan tyhjentävästi osaa.
Sen kuitenkin tiedän, että poikaystäväsi täytyy päästä muuttamaan pois äitinsä luota. Äitinsä taas tarvitsisi terapeutin (ehkä myös jo poikaystäväsi).
Voimia! Älkää luopuko rakkaudestanne!

Vierailija
7/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko poikaystäväsi ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja kertoa kotioloistaan? Hän voisi samalla saada neuvoja ja apua asuntokuvioihin? Pakkohan hänen on muuttaa pois, kuulostaa sairaalta paikalta ja äitinsä kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Entäs sinun vanhemmat, olisko heistä apua?

Vierailija
8/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:36"]Olette pian 18v ja vapaita muuttamaan omillenne. Kuulostaa sairaalta ja häiriintyneeltä ihmiseltä tuo anoppisi, lisäksi liian kiinni pojassaan.
[/quote]

No vielä vuosi pitäisi kestää..ap

Vierailija
9/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:36"]En tiedä osataanko sinua neuvoa täälläkään -en minä ainakaan tyhjentävästi osaa.
Sen kuitenkin tiedän, että poikaystäväsi täytyy päästä muuttamaan pois äitinsä luota. Äitinsä taas tarvitsisi terapeutin (ehkä myös jo poikaystäväsi).
Voimia! Älkää luopuko rakkaudestanne!
[/quote]

Oikeastaan terapeutti ei välttämättä riitä.. Psykiatri olisi jo ko. Äidille paikallaan

Vierailija
10/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee soittaan bändis kans

Vierailija
11/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:37"]Voisiko poikaystäväsi ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja kertoa kotioloistaan? Hän voisi samalla saada neuvoja ja apua asuntokuvioihin? Pakkohan hänen on muuttaa pois, kuulostaa sairaalta paikalta ja äitinsä kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Entäs sinun vanhemmat, olisko heistä apua?
[/quote]

No kun minunkaan vanhemmat ei ole ihan täysjärkistä porukkaa.ap

Vierailija
12/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:38"]Mee soittaan bändis kans
[/quote]

Minulla ei ole bändiä.ap

Vierailija
13/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita mielta perheesi on tilanteestanne? Voisiko poikaystava muuttaa perheesi luokse kunnes paasee muuttamaan omilleen?

Vierailija
14/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut vähän samanlainen tilanne.. mutta ei nyt ihan noin paha. Eikö poikaystäväsi puolusta sinua äidilleen vai eikö hän tee mitään. Minusta se olisi ainakin loukkaavaa..

Vierailija
15/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväni uskossa?

Vierailija
16/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:41"]Itsellä ollut vähän samanlainen tilanne.. mutta ei nyt ihan noin paha. Eikö poikaystäväsi puolusta sinua äidilleen vai eikö hän tee mitään. Minusta se olisi ainakin loukkaavaa..
[/quote]

Luitko aloitusta ollenkaan? Minähän sanoin että poikaystävä on puhunut äidilleen jne.ap

Vierailija
17/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan sosiaalitoimi on se paikka, jonne teidän on mentävä juttelemaan. Heillä on paras tieto siitä, mitä vaihtoehtoja teillä on, tietävät ihan oikeasti, mitä voitte tehdä. Tuo kuvaamasi tilanne ei ratkea sillä, että te eroatte, sillä poikaystäväsi saa edelleen paskaa niskaan äidiltään. Ongelma ei ole seurustelunne, vaan se nainen, älkää etsikö ratkaisua väärästä paikasta.

Soita jo huomenna.

Vierailija
18/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sen äidin mielestä ole riittävän tasokas vaimoksi.
Esim lukio käymättä, huonosta perheestä?

Vierailija
19/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:40"]Mita mielta perheesi on tilanteestanne? Voisiko poikaystava muuttaa perheesi luokse kunnes paasee muuttamaan omilleen?
[/quote]

Voi kai se meille muuttaa, mutta isä ja äiti kännää nykyään aika mukavasti...voidaan me olla vaan minun huoneessa.ap

Vierailija
20/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]Onko poikaystäväni uskossa?
[/quote]

Ei ole.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän