Olen aika montaa erilaista softaa kolmenkymmenen vuoden työssäolon aikana käyttänyt ja Teams on ehdottomasti kaikista paskin.
Yleensä minkä tahansa uuden softan oppii nopeasti, mutta Teamsin käyttöliittymä on niin surkea, että en vieläkään koskaan löydä sieltä yhtään mitään.
Kommentit (10)
Monta. "Montaa" ei ole suomea. Perusmuoto on 'moni', partitiivi/ akkusatiivimuoto on 'monta'. "Montaa" on joku ihme yritys taivuttaa uudestaan jo taivutettu sana, kun ei ymmärretä, että 'monta' on sanan 'moni' taivutettu muoto eikä erillinen perusmuotoinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Monta. "Montaa" ei ole suomea. Perusmuoto on 'moni', partitiivi/ akkusatiivimuoto on 'monta'. "Montaa" on joku ihme yritys taivuttaa uudestaan jo taivutettu sana, kun ei ymmärretä, että 'monta' on sanan 'moni' taivutettu muoto eikä erillinen perusmuotoinen sana.
Sinullekin löytyy jostain apua.
Ja kun kyseessä on Microsoftin ohjelma, niin miksi helv...ssä käyttöliittymä pitää tehdä sellaiseksi, että se poikkeaa täysin Windowsin yleisestä käyttölogiikasta?
Ai, itselläni on Teamsista vain hyvää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin löytyy jostain apua.
Kielitoimiston neuvontapuhelinmesta.
Minä olen kyllä valitettavasti käyttänyt montaa huomattavan paljon hankalampaa ohjelmaa. Voisin sanoa että olet päässyt vähällä, jos teams on huonoin.
En ole myöskään koskaan Teamssista tykännyt. Ja aina saa olla varuillaa ettei kirjota johonkin väärään paikkaan jotain tai jaa tai jätä päälle. Hirveetä varuilla oloa koko ajan.
Minua järkytti se, kun se yhtäkkiä rupesi näyttämään kaikkia niitä dokumentteja, joita olen Teamsin ulkopuolella käyttänyt, niin siinä Teamsin sivulla! Siis word, excel jns. Miten helv... ne yhtäkkiä näkyy siellä?! En ole mitään jakanut kenellekään.
Olet oikeassa, se on oikea portaali vain tiedon hukkaamista varten.